Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

POZOSTAŁE MEDIA

Nie znalazłeś w naszej ofercie mediów, które Cię interesują? Nic straconego! Długoletni staż pracy oraz wieloletnie doświadczenie, pozwalają nam na dostosowanie oferty bezpośrednio do klienta. Posiadamy duże doświadczenie nie tylko na rynku outdoor, ale też w realizacjach na wielu innych mediach.

Prasa

Dlaczego reklama prasowa? Prasa jako powszechnie dostępne i cenione źródło informacji skutecznie przyciąga uwagę odbiorcy. To, że odbiorca zobaczy reklamę/artykuł jest pewne. Jedyne co musimy zrobić to wzbudzić  zainteresowanie i zachęcić do zapoznania się z promowaną ofertą. Jak to zrobić? Zapytaj naszych specjalistów.   

 

TV

Polacy kochają oglądać telewizję i nic nie wskazuje na to, aby miało się to zmienić – pomiary oglądalności TV, nadal wypadają bardzo dobrze. Jeśli więc nie chcesz, aby wyprzedziła Cię konkurencja, weź pod uwagę reklamę telewizyjną. Reklama TV to sprawdzony i pewny sposób komunikacji z klientem, którego nie może zabraknąć w Twoim media planie.

 

Radio

Reklama radiowa od lat znana jest jako stabilne narzędzie marketingu. Powszechnie dostępna i atrakcyjna dla słuchaczy trafia dziennie do ok 22 mln. odbiorców. Audycje radiowe docierają praktycznie wszędzie. Szeroki zasięg i podział na stacje regionalne umożliwia precyzyjny dobór adresatów – ważnych z punktu widzenia reklamodawcy.

Innowacyjne plakaty citylight

Innowacyjne plakaty citylight można znaleźć w najczęściej uczęszczanych przez ludzi miejscach. Zazwyczaj są to centra handlowe, deptaki, dworce kolejowe, autobusowe i przystanki komunikacji publicznej. Ten rodzaj reklamy zewnętrznej może przybrać formę wolno stojącej witryny reklamowej lub być częścią innej zabudowy, takiej jak przystanki autobusowe czy ściany budynków. Występuje w kilku opcjach. Może to być gablota o jednostronnej lub dwustronnej powierzchni reklamowej. Coraz częściej posiadają również zainstalowany system dźwiękowy dla treści multimedialnych.

Wspólną cechą wszystkich tych plakatów jest podświetlenie, a właściwie podświetlenie od tyłu. Oznacza to, że cała powierzchnia pod plakatem jest oświetlona. Podświetlenie może być wykonane w różnych technologiach, zarówno na bazie świetlówek jak i diod LED. Drugie rozwiązanie zyskuje na popularności ze względu na efektywność energetyczną. Gwarantuje to doskonałą widoczność we wszystkich warunkach w dzień jak i w nocy. Dzięki temu plakaty citylight są niezwykle skuteczne w docieraniu do potencjalnych klientów. Żywy, dynamiczny obraz jest postrzegany przez ludzi znacznie lepiej niż zwykły plakat. Nowoczesny design konstrukcji i jego wysokość, która jest nieco wyższa niż przeciętna osoba, sprawia, że powierzchnia reklamowa znajduje się na poziomie ludzkiego oka. Poprawia to oddziaływanie reklamy na konsumentów.

Najczęściej są one wykorzystywane w reklamie skierowanej do odbiorcy masowego oraz w ramach kształtowania estetyki miejskiej. Często uzupełniają telewizyjne kampanie reklamowe. Służą do promowania produktów masowych i selektywnych. Mogą być stosowane wszędzie tam, gdzie konieczne jest długotrwałe oddziaływanie na odbiorcę. Obejmują niewielki obszar i nie wymagają dużych nakładów finansowych, co stwarza szerokie możliwości adaptacji przestrzennej.

Plakaty citylight to specjalny nośnik reklamowy wykorzystywany do reklamy zewnętrznej. To nowoczesny rodzaj urządzenia umieszczanego głównie w strefach dla pieszych. Podczas gdy klasyczne plakaty są podświetlane tylko z przodu, tak plakaty citylight mają podświetloną całą powierzchnię reklamową. Zazwyczaj są umieszczane w bardzo widocznych miejscach np. w bocznej ścianie przystanków autobusowych lub tramwajowych, ze względu na długi czas oczekiwania na środek transportu przez podróżnych. Czasami występują również w formie wolno stojącej gabloty umieszczanej na dworcach kolejowych, centrach handlowych, stacjach metra, lotniskach czy w innych miejscach o dużym natężeniu ruchu.

Plakaty citylight są stałym punktem w kampanii reklamowej, ponieważ mają wysoką efektywność ze względu na wyraźne podświetlenie, szczególnie w godzinach wieczornych oraz jesienią i zimą, gdzie szybko robi się ciemno i zwykłe plakaty nie są widoczne.

Citylight są dominującym medium w każdym mieście. Na chodnikach, w okolicach przystanków transportu publicznego plakaty przez cały czas przedstawiają reklamę skierowaną w stronę ludzi. Dzięki zróżnicowanemu umiejscowieniu można dotrzeć do poszczególnych grup docelowych w sposób ukierunkowany.

Podświetlane plakaty to duże, jasne obszary, zapewniające dobrą widoczność z dużych odległości na często uczęszczanych skrzyżowaniach. Te umieszczane na wysokości 2,50 metra znajdują się nad ulicznym ruchem i są widoczne dla wszystkich użytkowników dróg. Znajdują się najczęściej w niezasłoniętych miejscach w centrach miast. Wszystkie ich lokalizacje są starannie wybrane aby były widoczne dla jak największej liczby osób.