BE MEDIA

Agencja reklamowa

Placówki Medyczne

Reklama w przychodniach nie może pozostać niezauważona. Znudzeni i zdenerwowani oczekiwaniem na wizytę lekarską mimowolnie zerkamy na ekrany. Kontent jest na tyle neutralny, że zainteresuje widza w każdym wieku. Niebanalny, dynamiczny obraz przykuwa uwagę skuteczniej niż tradycyjne materiały drukowane, zwłaszcza jeśli pacjent nie był przygotowany na długie oczekiwanie w kolejce i nie ma czym się zająć. Przekaz wzmacniają dodatkowo pomysłowe slogany, kolorowe grafiki i zabawne animacje – ich projektowaniem zajmują się specjaliści z naszej agencji.

JAKIEGO RODZAJU TREŚCI SĄ WYŚWIETLANE NA NOŚNIKACH W PLACÓWKACH MEDYCZNYCH?

• informacje o godzinach, w jakich przyjmują wybrani lekarze
• informacje, dotyczące oferty konkretnej placówki
• treści edukacyjne
• treści reklamowe

Wbrew pozorom reklama w placówkach medycznych nie jest dedykowana jedynie firmom z branży medycznej. W poczekalniach LuxMed i Medicover spotykają się przedstawiciele różnych profesji, których zainteresowania nie koncentrują się wyłącznie wokół zdrowia. Bez wątpienia jest to jednak odpowiednie miejsce na działania prowadzone w ramach marketingu farmaceutycznego.

NAJWAŻNIEJSZE ZALETY REKLAMY W PLACÓWKACH MEDYCZNYCH:
• Lux Med i Medicover to dwie największe prywatne sieci przychodni w Polsce.
• Reklama w placówkach medycznych w przeciwieństwie do innych reklam typu DOOH (The Digital out of Home – z ang. cyfrowa reklama poza domem) jest odseparowana od czynników, które zwykle rozpraszają uwagę odbiorcy. Dla osób, siedzących bezczynnie w poczekalni ekrany są jedyną rozrywką.
• Ekrany w przychodniach LuxMed i Medicover to jedyna akceptowana tam forma reklamy. Posiadamy całkowitą wyłączność sprzedaży czasu reklamowego w tych miejscach.

 

be modern be creative be digital