Reklama w przychodniach
Medicover
Reklama w Medicover
Reklama w placówkach Medicover (sieć TV Pharma) to nowa sieć nośników oparta o technologię Digital Signage – jeden z największych trendów reklamowych dający reklamodawcom możliwość promowania swoich produktów na terenie przychodni. TV Pharma daje blisko 2,5 mln kontaktów miesięcznie. Ekrany zapewniają wymierne korzyści każdej grupie: reklamodawcom i odbiorcom. Pacjenci w poczekalniach, goście, lekarze i pracownicy stają się bezpośrednią lub pośrednią grupą docelową odbioru informacji i treści reklamowych. Emitowane treści wpływają pozytywnie na doświadczenia pacjentów, a przy okazji stają się ważnym medium promującym produkty i usługi każdej gałęzi przemysłu. Średni czas oczekiwania na wizytę to 10 -15 minut , co daje możliwość obejrzenia (co najmniej raz) całego pakietu spotów reklamowych. Nośniki rozmieszczone są w strategicznych punktach placówek, a informacje wyświetlane są w sposób ciągły przez cały dzień. Odbiorca ma więc stały kontakt z promowanymi produktami i usługami.
Ekrany LCD w placówkach medycznych to idealne medium do promocji i reklamy wielu produktów. Korzyści płynące z takiego rodzaju promocji to poprawa innowacyjności, konkurencyjności, prestiżu i wizerunku Twojej firmy.