Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie
Reklama na autobusach – TOP 10!

Reklama na autobusach – TOP 10!

Reklama na autobusach – TOP 10

Reklama na autobusach pozwala na dotarcie do dużego i zróżnicowanego audytorium. Przedstawiciele każdej grupy wiekowej, piesi i kierowcy widzą oklejone autobusy. Kreacje wykonane estetycznie z sukcesem docierają do klientów. Dla kogo oklejony autobus jest idealną formą reklamy? Tego dowiecie się, czytając nasze zestawienie.

TOP 10!

#10 KONESER CENTRUM PRASKIE

Hasłem przewodnim kampanii jest „Lato Konesera”. Kolorystyka reklamy utrzymana jest
w jaskrawych, festiwalowych barwach. Różne kolory oklejenia przykuwają uwagę odbiorców, a reklamowe hasła widoczne są nawet z dużej odległości.

#9 URSA HOME

Hasło dewelopera „Tu łatwo się zadomowić” rozpościera się na tle pięknych ujęć nowoczesnego osiedla. Halfback, czyli oklejony tył autobusu zachęca wyglądem i ujętym na wizualizacji klimatem. Wzrok sam kieruje się ku tej reklamie. Reklama na tyle autobusu jest idealną formą dla deweloperów, gdyż w szybki sposób dociera do dużej grupy docelowej.

#8 MUZEUM POLSKIEJ WÓDKI

Kampania Muzeum Polskiej Wódki na pewno przykuwa uwagę, a może nawet staje się bodźcem do dyskusji (chociażby o degustację), choć miała być po prostu zwykłą zachętą do odwiedzin Muzeum Polskiej Wódki. Kolorystyka dobrze komponuje się z kolorystyką warszawskich autobusów, a niebieski kolor nie tylko skutecznie przełamuje barwy MZA, lecz jest znakiem rozpoznawczym tej reklamy.

#7 GALERIA PÓŁNOCNA – MOTYLARNIA

Magiczny fullback, który jest prawdziwą ozdobą autobusu MZA. Z własnych obserwacji – nikt nie przeszedł obojętnie obok tej kreacji. Sukcesem tej reklamy było pokazanie motyli na pierwszym planie, bo dzięki temu przechodnie skupiają wzrok na posterze.

#6 LUBELLA

Chyba już każdy widział nową kampanię Lubelli w mrocznym klimacie. Jest to trochę inne, choć świeże spojrzenie, które skradło moje serce. Ciemne kolory, przełamane napisami w jaśniejszych, a nawet ostrych barwach, mocno eksponują kampanię. Dlatego znalazła się na nośniku o szerokim zasięgu, jakim jest fullback.

#5 GARMIN

Przyznać się, kto wie co znaczy FARTLEK? Ja musiałam sprawdzić. Czy więc w tej reklamie wszystko „dokładnie chodzi”? Chyba tak, a zamiarem twórców było dotrzeć do ludzi, którzy nie znają znaczenia słowa. Na przykład biegaczy, którym promowany zegarek bardzo by się przydał. Reklama jak dla mnie lekko kontrowersyjna, choć zapada w pamięć: jej przewrotność ma zmobilizować do zapoznania się z ofertą, lecz jednocześnie może ograniczać potencjalnych klientów (raczej jedynie młodzi ludzie „tu i teraz” skorzystają z wyszukiwarki, by rozwikłać zagadkę tej zabawy). Chyba, że to zabieg celowy i nastawiony na konkretną grupę odbiorców.  

#4 FREENOW

Rebranding firmy został wykonany na naprawdę masową skalę. Freenow, dawniej MyTaxi,
w wielkim stylu zaprezentowało nową nazwę firmy. Dlatego tej kampanii nie mogło zabraknąć także na fullbackach. Miasto jest Twoje” (bo masz do dyspozycji najlepsze taksówki, chciałoby się dodać) to główne hasło kampanii. Kreacja jest nowoczesna i na pewno podkreśla styl życia (młodych) ludzi – to oni (często) wracając z różnego rodzaju imprez, korzystają z taksówek.

#3 TEATR POLONIA, OCH TEATR

Idealna kompozycja reklamy z kolorystyką autobusów MZA. Reklama jest estetyczna, nienachalna i bardzo widoczna. Duży napis hasła przewodniego: „Gramy całe wakacje”!, wywołuje pozytywne wrażenia, przywołuje miłe skojarzenia – takie z klasą, i akcentuje właściwy dobór nośnika do reklamy.

#2 GODZINA „W”

Niby typowa kampania na temat niezwykle istotnego dla naszej historii wydarzenia, a jednak  zachwyca. Jej wymowność podkreśla jej prostota, a stonowane barwy kampanii idealnie komponują się z powagą wydarzenia. Oklejony autobus czyli fullback to świetne rozwiązanie dla tego typu komunikatów – każdy zapamięta autobus z Godziną „W”, zwłaszcza o Godzinie „W”.

reklama na autobusach

#1 BEZPIECZNI W WARSZAWIE

Doszliśmy do miejsca pierwszego w naszym zestawieniu! Dlaczego właśnie ta kampania zrobiła na mnie najlepsze wrażenie? Ponieważ kolorystyka dobrze komponuje się
z barwami autobusu, a cel kampanii jest wyjątkowo słuszny. Ideę kampanii łatwo rozpropagować, gdyż autobusy jeżdżące po dzielnicach Warszawy trafiają z przekazem bezpośrednio do kierowców na drogach. Dobra edukacyjna kampania oraz doskonały dobór nośnika to 1 miejsce naszego zestawienia TOP 10 Fullback w Warszawie.

Reklamy w formie okleiny na autobusie czy tramwaju  są idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą dotrzeć do dużej liczby osób w wielu lokalizacjach. Fullbacki, jak mogliśmy zaobserwować, są obecnie bardzo popularną formą reklamy. Zachęcamy do kontaktu z nami. Dopasujemy Waszą reklamę do idealnego nośnika. Kto wie, może to będzie właśnie fullback?!

Anna Kossakowska

Anna Kossakowska

Absolwentka Administracji na Akademii Sztuki Wojennej w Warszawie. Uczestniczka programu Erasmus +. Wielbicielka planowania i organizacji. W agencji BE Media odpowiedzialna za marketing, planowanie działań promocyjnych agencji, audyty kampanii reklamowych oraz badanie skuteczności odbioru komunikatów reklamowych. Prywatnie miłośniczka literatury o tematyce krajów arabskich oraz różnorodnych thrillerów.

komentarze

Ten wpis nie posiada jeszcze komentarzy

ZOSTAW KOMENTARZ