Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

WIELKOFORMATOWE ILUMINACJE

ILUMINACJE

Myślisz o reklamie oryginalnej, która na długo pozostanie w pamięci? Dobrze trafiłeś! Polecamy bardzo efektowną formę komunikacji na najwyższym biurowcu w Warszawie Warsaw Spire. Wysoka jakość i nowoczesny design Warsaw Spire w otoczeniu ciekawej architektury doskonale oddaje efekt iluminacji reklamowej. Biurowiec Warsaw Spire to idealne miejsce na skuteczną komunikację. Zapraszamy Państwa do podjęcia dialogu z klientami i przyszłymi klientami poprzez nietuzinkową i spektakularną komunikację. Wieża Warsaw Spire znajduje się w samym centrum kompleksu biurowego, a kampanie na wieży obejmują zasięgiem osoby poruszające się po całej Warszawie. Jest to jedyna i najbardziej spektakularna iluminacja w Polsce.

Nasze realizacje to działania marketingowe realizowane przy wykorzystaniu różnych nośników np. elewacje budynków, komunikacja miejska (autobusy, tramwaje, metro), graffiti i murale. Działania te łączą ze sobą dziedziny ATL i BTL. Realizowane są na zamówienie pod wybrany produkt/ usługę czy event. Nasze realizacje są niepowtarzalne i unikatowe, dlatego tak przyciągają uwagę odbiorców.

Wykorzystanie niestandardowych form reklamy do interakcji z klientem jest coraz bardziej doceniane przez  firmy. W połączeniu z z innymi formami reklamy i promocji marki mogą stanowić klucz do sukcesu wielu kampanii.

DLA KOGO?

Iluminacje świetlne na budynkach oraz ogólnie reklama ambientowa dedykowana jest zarówno dla większych, jak i mniejszych podmiotów. Jest to doskonała forma promocji w celu zwrócenie na siebie uwagi.  Kampanię można połączyć z samplingiem, pozwala to na pozyskanie opinii konsumenta, na temat oferowanego produktu. Ambient jest jedną z nielicznych form promocji, która sprawdzi się zarówno jako reklama wizerunkowa, jak i sprzedażowa.

CO OFERUJEMY?

 Iluminacje na budynkach
Iluminacje na budynkach
 animatorzy i hostessy
animatorzy i hostessy
 sampling ulotek i produktów
sampling ulotek i produktów
 ściany reklamowe i murale
ściany reklamowe i murale
DLACZEGO AMBIENT?
Wysoka zauważalność reklamy
Wysoka efektywność,
Nieinwazyjny przekaz
Możliwość połączenia kampanii z samplingiem produktu
Duża elastyczność pod względem planowania kampanii
Różnorodna grupa odbiorców

Czym tak właściwie jest ambient marketing?

Zastanawiasz się, czym jest ambient marketing i czemu zawdzięcza tak dużą popularność? Reklama ambientowa rozwijała się razem z rosnącą popularnością umieszczania przekazów promocyjnych w przestrzeni publicznej – na budynkach, billboardach czy muralach. Do jej największych zalet i zarazem charakterystycznych cech zalicza się nieszablonowość, kreatywność i nietuzinkowe podejście do reklamy. Nic więc dziwnego, że ambient marketing jest chętnie wykorzystywany przez największych graczy w branży odzieżowej, spożywczej czy motoryzacyjnej.

 

Reklama ambientowa zaskakuje nie tylko swoją formą, ale także lokalizacją – ma ona zaskakiwać, być niecodzienna, a czasami nawet humorystyczna. Równie często w trakcie kampanii angażuje się odbiorców, aby zwiększyć szanse, że zapadnie im ona w pamięć. Sam przekaz musi ich zainteresować i intrygować, być chwytliwy i skupiać uwagę grupy docelowej. Warto pamiętać, że samo jej określenie różni się od sposobu, w jaki definiuje się odbiorców w przypadku tradycyjnych form reklamy. Właśnie dlatego warto skorzystać z pomocy specjalistów, którzy mają na koncie już wiele podobnych kampanii, tak jak nasza firma BE Media.

 

Reklama ambientowa łączy w sobie zarówno ATL, jak i BTL, czyli działania Above The Line i Below The Line. Niestandardowa kampania może być prowadzona w celu wypromowania konkretnego produktu lub usługi poprzez działania z wykorzystaniem komunikacji miejskiej czy rozwiązań indoorowych i outdoorowych. Tu warto zaznaczyć, że zazwyczaj ma ona charakter jednorazowy, dlatego warto wykorzystać potencjał ambient marketingu do maksimum.

 

Jakie czynniki wykorzystuje się w trakcie realizacji kampanii ambientowej?

W przypadku ambient marketingu można wykorzystać zarówno jeden, jak i kilka czynników, w zależności od wyznaczonego celu. Najczęściej reklama ambientowa wykorzystuje:

  • nowe i innowacyjne technologie,
  • istniejące już nośniki, jednak w nowy, niespotykany do tej pory i oryginalny sposób,
  • interakcję z otoczeniem (z określoną grupą odbiorców),
  • przestrzeń kontekstową,
  • przedmiotów czy wnętrz przy uwzględnieniu ich funkcji i przeznaczenia.

Do najlepszych przykładów kampanii ambientowych zalicza się między innymi akcję McDonald’s oferującego darmową kawę poprzez wykorzystanie wiaty przystankowej, umieszczenie logo Nike na ławce bez siedzenia, co miało zachęcić ludzi do biegania i zdrowego trybu życia, czy umieszczenie rekuperatorów w największych polskich miastach przez brand Volkswagen. W przypadku marki samochodowej działania ambientowe połączono ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.

 

Jaki jest cel reklamy ambientowej?

Tak naprawdę cele reklamy ambientowej mogą być różne i są uzależnione od strategii oraz potrzeb każdego przedsiębiorstwa. Zazwyczaj naszym klientom zależy na zwiększeniu rozpoznawalności marki i budowaniu jej wizerunku, jednak z pomocą tak nietypowej formy promocyjnej można także zwiększyć sprzedaż określonych produktów i usług oraz zaangażować grupę docelową. Możliwość interakcji z odbiorcami sprawia, że z pomocą reklamy ambientowej możesz osiągnąć wyznaczone cele sprzedażowe, marketingowe i wizerunkowe. Jeśli nie wiesz, jak urzeczywistnić określony plan, to zgłoś się z do nas – w BE Media z przyjemnością zajmiemy się zaprojektowaniem i realizacją niezapomnianej kampanii, która zostanie zapamiętana przez odbiorców.

 

Dlaczego warto zdecydować się na reklamę ambientową?

Rosnąca popularność, jaką cieszy się aktualnie ambient marketing, nie jest przypadkowa. Taka forma komunikacji i promocji marki, usługi lub produktu może pochwalić się licznymi zaletami. Wśród nich wymienia się przede wszystkim możliwość zwrócenia uwagi na przekaz, który znacząco wyróżnia się na tle standardowych i dobrze znanych form reklamy. Ambient marketing intryguje i jest chwytliwy, a niekonwencjonalne podejście do promocji sprawia, że zapada w pamięć większej grupie odbiorców. Co więcej, jako jedna z nielicznych niestandardowych form reklamy ta ambientowa skrywa również potencjał PR-owy oraz pozwala dotrzeć do osób, które normalnie mogłyby nie zwrócić uwagę na komunikaty promocyjne w przestrzeni miejskiej.

 

To jednak dopiero początek zalet, którymi może pochwalić się reklama niestandardowa. Ambient pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, dając grupie odbiorców poczucie, że to właśnie Twoja firma jest lepsza od innych przedsiębiorstw oferujących te same lub podobne usługi i produkty. Dodatkowo zaskakuje potencjalnych konsumentów, jednocześnie będąc idealnie dopasowanym zarówno do grupy docelowej, jak i promowanej rzeczy. A to wszystko w połączeniu z maksymalną swobodą kreowania przekazy i niepowtarzalnością, dzięki której z pomocą reklamy ambientowej z pewnością zbudujesz świadomość swojej marki.

Współpraca z BE Media – razem stworzymy niezapomnianą kampanię

W BE Media od wielu lat specjalizujemy się w realizacji i obsłudze kampanii reklamowych realizowanych na terenie całej Polski. W naszej ofercie znalazła się nie tylko reklama niestandardowa, ale także wiele innych propozycji – reklama w internecie, windach, paczkomatach, komunikacji miejskiej, pociągach i na dworcach, w biurowcach, a nawet wideo marketing, kino letnie czy promocja w Media Expert i prywatnych przychodniach. Podchodzimy indywidualnie do potrzeb każdego z naszych klientów, dopasowując działania do określonego celu i dostępnego budżetu.

Z naszą pomocą przeprowadzisz kampanię, która zapadnie w pamięć grupie odbiorców, a przygotowana reklama ambientowa  wyróżni się na tle konkurencji. W naszym zespole czekają specjaliści od planowania, opracowywania strategii, grafiki czy marketingu, którzy wspólnie wesprą Cię w osiągnięciu reklamowego sukcesu. Najlepszym potwierdzeniem naszej pracy i jej skuteczności są liczne pozytywne opinie naszych klientów. W BE Media współpracowaliśmy już z takimi brandami jak adidas, Coca-Cola, Volkswagen, HBO, National Geographic, Play, Guess, Tesco, Turkish Airlines, Uber, Subway, Škoda, PGNiG, BoboVita, Lubella, Empik, WP, Philips, Amazon, Red Bull i wieloma innymi. Czas, abyś i Ty dołączył do grona naszych zadowolonych klientów. Zapraszamy do kontaktu i współpracy!