Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

WIELKOFORMATOWE ILUMINACJE

ILUMINACJE

Myślisz o reklamie oryginalnej, która na długo pozostanie w pamięci? Dobrze trafiłeś! Polecamy bardzo efektowną formę komunikacji na najwyższym biurowcu w Warszawie. Wysoka jakość i nowoczesny design Warsaw Spire w otoczeniu ciekawej architektury doskonale oddaje efekt iluminacji reklamowej. Wieża Warsaw Spire to idealne miejsce na skuteczną komunikację. Zapraszamy Państwa do podjęcia dialogu z klientami i przyszłymi klientami poprzez komunikację na wieży Warsaw Spire. Wieża Warsaw Spire znajduje się w samym centrum kompleksu biurowego, a kampanie na wieży obejmują zasięgiem osoby poruszające się po całej Warszawie. Jest to jedyna i najbardziej spektakularna iluminacja w Polsce.

Nasze realizacje to działania marketingowe realizowane przy wykorzystaniu różnych nośników np. elewacje budynków, komunikacja miejska (autobusy, tramwaje, metro), graffiti i murale. Działania te łączą ze sobą dziedziny ATL i BTL. Realizowane są na zamówienie pod wybrany produkt/ usługę czy event. Nasze realizacje są niepowtarzalne i unikatowe, dlatego tak przyciągają uwagę odbiorców.

Wykorzystanie niestandardowych form reklamy do interakcji z klientem jest coraz bardziej doceniane przez  firmy. W połączeniu z z innymi formami reklamy i promocji marki mogą stanowić klucz do sukcesu wielu kampanii.

DLA KOGO?

Iluminacje świetlne na budynkach oraz ogólnie reklama ambientowa dedykowana jest zarówno dla większych, jak i mniejszych podmiotów. Jest to doskonała forma promocji w celu zwrócenie na siebie uwagi.  Kampanię można połączyć z samplingiem, pozwala to na pozyskanie opinii konsumenta, na temat oferowanego produktu. Ambient jest jedną z nielicznych form promocji, która sprawdzi się zarówno jako reklama wizerunkowa, jak i sprzedażowa.

CO OFERUJEMY?

 Iluminacje na budynkach
Iluminacje na budynkach
 animatorzy i hostessy
animatorzy i hostessy
 sampling ulotek i produktów
sampling ulotek i produktów
 ściany reklamowe i murale
ściany reklamowe i murale
DLACZEGO AMBIENT?
Wysoka zauważalność reklamy
Wysoka efektywność,
Nieinwazyjny przekaz
Możliwość połączenia kampanii z samplingiem produktu
Duża elastyczność pod względem planowania kampanii
Różnorodna grupa odbiorców