Be Media

BE MEDIA

Agencja reklamowa

Blog

Cyfrowa reklama zewnętrzna na świecie i w Polsce

Rozwój technologii i zmiany cywilizacyjno-społeczne sprawiły, że pojawiły się nowe, atrakcyjne kanały komunikacji z rynkami docelowymi, które skutecznie wpływają na zwiększenie sprzedaży. Dlaczego warto stosować kampanie DOOH? To proste. Po pierwsze, w dzisiejszych czasach konsumenci unikają tradycyjnych metod reklamowych. Reklamy […]

Czytaj więcej

Granice dobrego smaku w reklamie

Reklama XXI wieku jest bardzo potężnym narzędziem. Sprawnie prowadzona umożliwia bezpośredni kontakt z klientem oraz oferuje spójny dialog z grupą docelową. Niestety, jest też niebezpieczną bronią, która w jednej chwilę może zniszczyć wizerunek każdej marki. Nawet firm, których status jest […]

Czytaj więcej

Marka Pracodawcy

„Praca szuka człowieka”– takie ogłoszenia widuje się coraz częściej na wiatach przystanków, słupach ogłoszeniowych, witrynach sklepów. Jednak nie cieszą się one zbyt dużym zainteresowaniem. Dlaczego? Kilku zapytanych na ulicy przechodniów odpowiadało bez namysłu: brak informacji o pracodawcy, brak info o […]

Czytaj więcej

Odporni na reklamę ?!

głos zdjęcie

Ktoś kiedyś powiedział, że im bardziej odbiorcy narażeni są na działania reklamy, tym bardziej stają się na nią odporni. Czy tak jest rzeczywiście? W dzisiejszym świecie reklama „wita” nas na każdym skwerze i  „pozdrawia” w każdym miejscu użyteczności publicznej. Jeśli zatem […]

Czytaj więcej

Reklama DOOH czyli cyfrowa reklama zewnętrzna

Reklama zewnętrzna jest niemal najstarszą formą reklamy. Pierwsze plakaty/tablice pojawiły się w Nowym Jorku już w 1883 roku. Reklama typu oudoor doczekała się wielu opracowań popularnonaukowych oraz licznych badań skuteczności na które składają się m.in.: stopień zapamiętania treści reklamy, kojarzenia […]

Czytaj więcej

Sztuka uwodzenia w reklamie

W dobie, gdzie reklama stała się zbyt nachalna i mało lubiana przez odbiorców szukamy takich kanałów komunikacji marketingowej, które z jednej strony skutecznie dotrą do naszego odbiorcy, dadzą im znać o naszym produkcie czy usłudze, a z drugiej strony nie […]

Czytaj więcej

Wielkanocne rodzinne reklamy

Badania pokazują, że Polacy wydają na Wielkanoc mniej niż na Boże Narodzenie, ale znacznie więcej niż w zwykły, nieświąteczny weekend. Wielkanoc to czas znacznych możliwości dla wszystkich gałęzi przemysłu, a zwłaszcza dla sektora reklamowego. Odpowiednio dobrana kreacja, hasło reklamowe, wprowadzenie […]

Czytaj więcej

 

be modern be creative be digital

Wyślij do nas zapytanie Zadzwoń: (22) 379 64 70