Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie
7 najpopularniejszych haseł reklamowych

7 najpopularniejszych haseł reklamowych

Język, jakim posługują się reklamy bywa równie barwny, jak twory i pomysły działu kreatywnego (wymyślone razem z zastępem copywriterów).

Często słyszane slogany z dobrze wypracowaną oprawą audiowizualną sprzedają się same. Kiedy są chwytliwe, mogą przeniknąć do mowy potocznej, a nawet utrwalić się w języku codziennym. Jedne z nich charakteryzuje sezonowość, inne odzwierciedlają elementy rzeczywistości tak dobitnie, że udaje im się pozostać w świadomości na dłużej.

Marki odchodzą od sloganów, gdzie roi się od przymiotników i ich stopniowania. Stawiają na nowatorskość, grę słów, ciekawe konstrukcje i ukryte drugie dno wypowiedzi (żartobliwe, sprośne, niosące przesłanie). Dzięki temu hasła przestają być utożsamiane tylko i wyłącznie z marką, jaką prezentują i wprost wychodzą z telewizora na ulice! Czy pamiętamy kto stoi za ich stworzeniem? Jaki product kryje się pod hasłem “pij mleko będziesz wielki”? Dla kogo “prawie robi różnicę”? Nie zawsze. Liczy się to, że hasło jest nośne.

Slogany, które dostały nowe życie, to popularne powiedzenia, które weszły na stałe do naszego języka.

Poniżej naszym zdaniem top 7

  1. Brawo Ty, Brawo Ja !

kampania reklamowa sieci komórkowej Plus

  1. Łomżing, Leżing, Smażing, Plażing

Piwo Łomża – źródło świadomego Łomżingu

  1. No to Frugo

Frugo- napój owocowy

  1. Mi to Lotto

kampanii reklamowa Totalizatora Sportowego

  1. Prawie robi różnice

Piwo Żywiec

  1. Chipsy przyszły

Chipsy Crunchips

  1. A świstak siedzi i zawija je w sreberka

Czekolada Milka

 

Znacie więcej? Na pewno. Dopisując każde z haseł, do głowy przychodzą następne.

Jaka jest recepta na udany slogan? Tego nie wiedzą najstarsi copywriterzy!

BE Media

BE Media

Zajmujemy się kompleksową obsługą i realizacją kampanii reklamowych. Naszą specjalnością jest outdoor w nowoczesnym wydaniu. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu doskonale wiemy, gdzie szukać Twoich potencjalnych klientów i jakich środków użyć, by zwrócili uwagę właśnie na Twoją reklamę. Zaufanie jakim darzą nas marki nie jest bezpodstawne – po prostu realizujemy skuteczne kampanie. Mimo mnogości nośników w różnych częściach miasta, nie jesteśmy natrętni. Nasze reklamy mają mało inwazyjny charakter – zarówno dla użytkownika, jak i krajobrazu miejskiego. Zamiast irytować, intrygują odbiorców. To naszym zdaniem najlepszy sposób na to, by kampania zapisała się w pamięci potencjalnego klienta.