Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama na telebimach

Reklama na ekranach LED

Wyobraźmy sobie poniedziałkowy poranek, gdzieś w centrum dużego miasta. Wskazówka godzinowa niepokojąco szybko zbliża się do ósemki. Tego samego nie da się niestety powiedzieć o sznurze samochodów, które uniemożliwiają nam punktualne dotarcie do pracy. W takich sytuacjach reklama na telebimach mimowolnie wywołuje nasze zainteresowanie. Stojąc w korku trudno bowiem o lepsze zajęcie. Atrakcyjna lokalizacja nośników to tylko jeden z wielu atutów reklamy na ekranach LED. Duże znaczenie ma też ruchomy i nasycony kolorami obraz, który skutecznie przyciąga uwagę i wzrok potencjalnych klientów. Warto zaznaczyć, że obraz zawsze pozostaje wyraźny i czytelny – nawet podczas niekorzystnych warunków atmosferycznych. Wszystkie wspomniane czynniki w połączeniu z dużym formatem nośników (reklama  jest widziana z bardzo dalekiej odległości), dają bardzo dużą gwarancję, że reklama na ekranach LED zostanie zauważona.  

Reklama na i ekranach LED –  DLA KOGO?

Reklama na telebimach trafia bezpośrednio do szerokiej grupy odbiorców, zarówno podczas spaceru, jak i każdej podróży autobusem czy samochodem. Odbiorca w sposób mimowolny spogląda na kolorowe, przykuwające uwagę telebimy, stając się jednocześnie nie tylko odbiorcą, ale też potencjalnym konsumentem. Reklama na telebimach jest więc zalecana dla wszystkich firm, które chcą zwiększyć świadomości swojej marki na rynku.

DLACZEGO REKLAMA NA EKRANACH LED?
9 na 10 osób zwraca uwagę na reklamę świetlną
87% osób potrafi odtworzyć
zapamiętany obraz ruchomy.
Możliwość dopasowania kampanii
pod względem terytorialnym (kampanie
reklamowe ogólnopolskie, regionalne oraz lokalne).
Masowy zasięg kampanii
Żywy i kolorowy obraz, dobrze
widoczny nawet w niekorzystnych
warunkach atmosferycznych
Możliwość aktualizowania treści
w czasie rzeczywistym
407  ekranów
407 ekranów
15 mln  odbiorców dziennie
15 mln odbiorców dziennie
53 724  wyświetleń spotu dziennie
53 724 wyświetleń spotu dziennie
Reklama na telebimach

Jesteśmy wiodącym dostawcą czasu reklamowego na telebimach w Polsce. W swojej ofercie posiadamy ponad 400 zweryfikowanych, dokładnie wyselekcjonowanych nośników, które zlokalizowane są w małych, średnich i dużych miastach. Poza emitowanymi spotami reklamowymi, ekrany LED transmitują niezależny, neutralny kontent, a nowoczesny system daje możliwość szybkiej aktualizacji i przeróbki przekazu.