Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama na ekranach LED

Wyobraźmy sobie poniedziałkowy poranek, gdzieś w centrum dużego miasta. Wskazówka godzinowa niepokojąco szybko zbliża się do ósemki. Tego samego nie da się niestety powiedzieć o sznurze samochodów, które uniemożliwiają nam punktualne dotarcie do pracy. W takich sytuacjach reklama na telebimach mimowolnie wywołuje nasze zainteresowanie. Stojąc w korku trudno bowiem o lepsze zajęcie. Atrakcyjna lokalizacja nośników to tylko jeden z wielu atutów reklamy na ekranach LED. Duże znaczenie ma też ruchomy i nasycony kolorami obraz, który skutecznie przyciąga uwagę i wzrok potencjalnych klientów. Warto zaznaczyć, że obraz zawsze pozostaje wyraźny i czytelny – nawet podczas niekorzystnych warunków atmosferycznych. Wszystkie wspomniane czynniki w połączeniu z dużym formatem nośników (reklama  jest widziana z bardzo dalekiej odległości), dają bardzo dużą gwarancję, że reklama na ekranach LED zostanie zauważona.

Reklama na ekranach LED –  DLA KOGO?

Reklama na telebimach trafia bezpośrednio do szerokiej grupy odbiorców, zarówno podczas spaceru, jak i każdej podróży autobusem czy samochodem. Odbiorca w sposób mimowolny spogląda na kolorowe, przykuwające uwagę telebimy, stając się jednocześnie nie tylko odbiorcą, ale też potencjalnym konsumentem. Reklama na telebimach jest więc zalecana dla wszystkich firm, które chcą zwiększyć świadomości swojej marki na rynku.

DLACZEGO REKLAMA NA EKRANACH LED?
9 na 10 osób zwraca uwagę na reklamę świetlną
87% osób potrafi odtworzyć
zapamiętany obraz ruchomy.
Możliwość dopasowania kampanii
pod względem terytorialnym (kampanie
reklamowe ogólnopolskie, regionalne oraz lokalne).
Masowy zasięg kampanii
Żywy i kolorowy obraz, dobrze
widoczny nawet w niekorzystnych
warunkach atmosferycznych
Możliwość aktualizowania treści
w czasie rzeczywistym
407  ekranów
407 ekranów
15 mln  odbiorców dziennie
15 mln odbiorców dziennie
53 724  wyświetleń spotu dziennie
53 724 wyświetleń spotu dziennie
Reklama na telebimach

Jesteśmy wiodącym dostawcą czasu reklamowego na telebimach w Polsce. W swojej ofercie posiadamy ponad 400 zweryfikowanych, dokładnie wyselekcjonowanych nośników, które zlokalizowane są w małych, średnich i dużych miastach. Poza emitowanymi spotami reklamowymi, ekrany LED transmitują niezależny, neutralny kontent, a nowoczesny system daje możliwość szybkiej aktualizacji i przeróbki przekazu.

Reklama na telebimach

Reklama na telebimach polega głównie na emisji komunikatów reklamowych w strefach ruchu pieszych, na poboczu drogi, na skrzyżowaniach świetlnych lub w innych ruchliwych miejscach. Teoretycznie wszędzie tam, gdzie jest tradycyjny billboard reklamowy, można go zastąpić dużym ekranem LED. Ten typ reklamy outdoor przynosi dużo korzyści.

Z tych dużych ekranów korzystają głównie agencje reklamowe, które je kupują, a następnie wynajmują powierzchnie reklamową. Telebim jest zazwyczaj kupowany jako dodatek do ich usługi. Główną różnicą w porównaniu z tradycyjnymi billboardami, oczywiście wykluczając różnice techniczne, jest szansa na wynajem powierzchni reklamowej wielu klientom na raz. Transmisja jednej reklamy trwa zazwyczaj od 15 do 30 sekund. Kolejne reklamy pojawiają się w ustalonej sekwencji na wyświetlaczu. Na jednym ekranie wyświetlanych jest więc kilka reklam od różnych reklamodawców.

Zalety w zakresie tworzenia i zastępowania ogłoszeń reklamowych telebimami są ogromne. Zamiast tworzyć, drukować i zastępować billboard reklamowy, możesz po prostu stworzyć reklamę i umieścić ją na liście odtwarzania. Wiele dostępnych aplikacji sprawia, że ​​ta procedura jest szybka i łatwa. Możesz także edytować spoty, na przykład dla klientów, którzy chcą promować sezonowe oferty sprzedaży, bez konieczności edytowania całego ogłoszenia. Niektórzy operatorzy telebimów dają swoim klientom możliwość edycji swoich spotów online. Spoty reklamowe są następnie emitowane na cyfrowym ekranie poprzez szybką aktualizację listy odtwarzania.

Możliwe jest również, że duże ekrany reklamowe wyświetlają informacje dotyczące miasta, w którym zainstalowany jest telebim. W rzeczywistości miasto często prosi o bezpłatne miejsce reklamowe, aby przekazać obywatelom informacje w zamian za pozwolenie na jego instalację.

 

Reklama Outdoor na telebimach

Reklama Outdoor na telebimach przeznaczona dla większej liczby osób, rozwija się w szybkim tempie, co powoduje znaczny wzrost różnorodności reklamodawców i kreatywnych form jak i treści reklamowych. W rezultacie pojawia się pilniejsza potrzeba szybszego i lepszego procesu zatwierdzania i odrzucania reklam. Reklamy zewnętrzne wyświetlane są na ekranach LED, dlatego wymagają ścisłego systemu moderacji.  Jednocześnie systemy cyberbezpieczeństwa muszą być mocne, aby zapewnić, że nikt nieuprawniony nie uzyska dostępu do umieszczania nieodpowiednich treści na ekranach znajdujących się w miejscach publicznych. Cyfrowa reklama zewnętrzna jest jednym z najszybciej rozwijających się medium reklamowym. Obecnie telebimy pojawiają się w różnych miejscach w mieście jak i poza nim, ponieważ konsumenci spędzają więcej czasu poza domem. W drodze do pracy, szkoły, sklepu poruszając się samochodem, komunikacją publiczną czy pieszo są wystawieni na działanie reklam wyświetlanych na telebimach.

Technologia odgrywa ogromną rolę w rozwoju tego typu reklamy Outdoor. Wielu ekspertów branżowych przewiduje, że w ciągu najbliższych pięciu lat jej wartość wzrośnie od dwóch do trzech razy. W szczególności warto zwrócić uwagę na zautomatyzowanie platformy reklamowej. Platforma taka przyniesie wiele korzyści umożliwiając reklamodawcom łatwe, szybkie wyszukiwanie, przy dowolnym budżecie oraz kupowanie i zarządzanie kampaniami. Dzięki technologii i badaniom ankietowym można dotrzeć do odbiorców i uzyskać szczegółowe raporty analityczne. Parowanie reklam na ekranach wielkoformatowych z reklamami na urządzeniach mobilnych może być rewelacyjnym sposobem na skuteczne dotarcie do potencjalnego klienta. W świecie, w którym ludzie są bardziej wymagający i zabiegani, bardzo ważne jest aby dotrzeć do klienta, by sam nie musiał spędzać dużej ilości czasu na szukaniu tego czego potrzebuje.