Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Warto docierać z informacją w sposób naturalny

Warto docierać z informacją w sposób naturalny

Warto docierać z informacją w sposób naturalny

Po pandemicznej rzeczywistości nastała nowa teraźniejszość. W wielu krajach w odniesieniu do obecnego stanu  pojawiło się pojęcie „nowa normalność”. Nowa, choć w wielu przypadkach (prawie) taka sama jak sprzed lockdownu. Coraz pewniej wychodzimy, spotykamy się, robimy zakupy. Co więcej, możemy i chcemy fizycznie pójść do lekarza, usiąść w przychodni i w oczekiwaniu na wizytę obejrzeć informacje w sieci TV Pharma.

Życie w Polsce wraca do normy. Planujemy wyjazdy, wychodzimy do teatrów, spotykamy się w restauracjach. Wreszcie też możemy w pełni zadbać o siebie i swoje zdrowie: spotkać się z lekarzem i skupić się na wizycie medycznej, którą musieliśmy przełożyć chociażby z powodu pandemii. Ruch w ośrodkach zdrowia zaczął się intensyfikować od początku lipca. Bardzo wielu pacjentów na to czekało.

Przekaz reklamowy w przychodniach to rozwiązanie marketingowe dla każdej branży, która chce być zauważona. Dzięki strategicznie rozmieszczonym nośnikom cyfrowym, reklama w przychodniach medycznych to trafna decyzja, i to w poważnej i niełatwej przestrzeni reklamowej. Ludziom podczas oczekiwania na wizytę lekarską często towarzyszą stres i niepokój. W takich chwilach zwykle szukają jakiegoś „czasoumilacza”, który zajmie ich uwagę i myśli. Dlatego chętnie spoglądają, a nawet śledzą przekaz na ekranach reklamowych. Placówki medyczne to miejsce, gdzie można łatwo udostępnić swoje przekazy. Warto pamiętać, że tworzenie świetnych treści reklamowych to tylko połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność znalezienia sposobów, by udostępnić te treści przed bezpośrednią publicznością. I to w jak najbardziej dosłownym znaczeniu, bo w podmiotach grupy Medicover klient siedzi niemalże vis-a-vis ekranu reklamowego.

Reklama w placówkach medycznych to świetny sposób nie tylko promocji, ale też podnoszenia świadomości społecznej. Ze względu na swoja specyfikę, marketing w ośrodkach opieki zdrowotnej to dziedzina interdyscyplinarna, gdyż korzysta z pomysłów, rozwiązań, metod i technik, które są charakterystyczne zarówno dla marketingu klasycznego, jak i społecznego. Jest to często komunikacja przez edukację, komunikacja skierowana do pacjentów oraz kadry lekarskiej. Z myślą o takich miejscach jak przychodnie, agencja BE Media  realizuje kompleksowe rozwiązania informacyjno-reklamowe dla firm farmaceutycznych, które, jeśli chcą być blisko pacjentów, powinny być właśnie tam, gdzie pacjenci szukają informacji. Docieraj do konsumentów tam, gdzie się znajdują. Przychodnie medyczne to idealne miejsce na „dostęp” do swoich docelowych odbiorców, w myśl zasady: „łowić tam, gdzie są ryby”.

Przekaz reklamowy w placówkach medycznych to synonim wiarygodności, wartości i propozycji ułatwień życiowych. Odbiorcy często polegają na informacjach, które uzyskali w przychodni podczas śledzenia treści na monitorach reklamowych. Dzięki temu markom łatwiej skupić się na budowaniu trwałych relacji, a nie na pojedynczej transakcji. Jest to ściśle powiązane z wysokim poziomem satysfakcji konsumenta. Elastyczność kampanii, czyli dostosowanie przekazu do zmieniających się nawyków, dynamicznego stylu życia i nowych postaw odbiorców docelowych, tylko zwiększa jej skuteczność. Kreatywne kampanie na zaawansowanych technologicznie nośnikach to w takich miejscach prosty sposób, by uzyskać zadowolenie pacjentów (a to jest głównym celem każdej firmy).

Reklama w placówkach medycznych to udostępnianie informacji na szeroką skalę, zwłaszcza w placówkach licznie odwiedzanych i docenianych przez pacjentów. Do takich miejsc należy ciesząca się ogromnym zaufaniem grupa Medicover oraz podmioty powiązane – zdobywca (głosami konsumentów) Gwiazdy Jakości Obsługi 2020 i (za wielokrotne wyróżnianie przez klientów) Gwiazdy Jakości Obsługi Dekady1  czy też pierwszego miejsca w rankingu Prywatna opieka medyczna 20192. Grupa Medicover to nie tylko szpitale, lecz także sklepy medyczne, kliniki dentystyczne, kliniki medycyny sportowej, salony optyczne, apteki, domy seniora czy fundacja. Dlatego medium powiązane z Medicover – TV Pharma premium – jawi się nie tylko jako najbardziej prestiżowa, lecz także największa sieć nośników digital signage w środowisku medycznym. To reklama, która może być prezentowana w miejscu,  którym zasięg to kilka milionów kontaktów miesięcznie. TV Pharma to obowiązkowa pozycja w media planie dla wielu branż, które chcą wypromować swoje produkty i usługi tam, gdzie zawsze jest klient.

Podsumowując krótko, wdrażanie strategii marketingowej w placówkach medycznych to pakiet korzyści. Po pierwsze, dzięki reklamie w takim miejscu jak placówki grupy Medicover na pewno nastąpi zwiększenie widoczności firmy i poprawa przewagi konkurencyjnej. Po drugie, wpłynie to na solidną reputację wśród pacjentów, również jako marki rozumiejącej potrzeby i oczekiwania klientów. Po trzecie, oferowanie pacjentom niezapomnianych doświadczeń w takiej przestrzeni, to budowanie silnej, skutecznej, dominującej marki na rynku usług zdrowotnych. Doświadczenia związane z marką to realizacja obietnicy marki, gwarancji składanej w odpowiednim (bo zaufanym) środowisku. Wpływa to na pozytywne doświadczenia i przyczynia się do relacji między marką a konsumentem.

Bibliografia

  1. https://www.medicover.pl/uslugi-medicover/medicover-uhonorowany-gwiazda-jakosci-obslugi-2020,6726,n,256
  2. https://kobieta.onet.pl/zdrowie/prywatna-opieka-medyczna-2019-ranking-pibja/bb1tp1f
  3. http://www.afa.org.au/advertising-can-help-promote-healthcare/
  4. https://www.trajectory4brands.com/blog/how-to-leverage-wearables-to-promote-health-care-services/

 

BE Media

BE Media

Zajmujemy się kompleksową obsługą i realizacją kampanii reklamowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu doskonale wiemy, gdzie szukać Twoich potencjalnych klientów i jakich środków użyć, by osiągnąć zamierzony cel. Opracujemy i stworzymy dla Ciebie najlepszą koncepcję reklamową, którą następnie wdrożymy i zrealizujemy, dbając przy tym o najmniejszy szczegół.