Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie
TOP 5 REKLAM ZEWNĘTRZNYCH – CZERWIEC 2019!

TOP 5 REKLAM ZEWNĘTRZNYCH – CZERWIEC 2019!

Wraz z początkiem czerwca w myślach każdego obecne są wakacje. Gorące słońce, ciepły wiatr… Dzieci bawią się na świeżym powietrzu, dorośli chodzą na spacery, ponieważ są to idealne warunki, aby wyjść z domu i napawać się ciepłym powietrzem, a także otaczającą nas naturą. Przy okazji wyjścia z domu otaczają nas wszelkiego rodzaju reklamy zewnętrzne. Poniżej specjalnie dla Was przygotowałam zestawienie pięciu moim zdaniem najlepszych realizacji reklamy zewnętrznej, które pojawiły się na warszawskich ulicach w pierwszym wakacyjnym miesiącu – czerwcu.

W agencji reklamowej BE Media jestem osobą odpowiedzialną za audytowanie kreacji oraz merytoryczne spojrzenie na kampanie reklamowe. Zwracam szczególną uwagę na jakość nośników, miejsce reklamy, a także na sposób prezentacji przekazu. Podczas wielu audytów
i wycieczek ulicami Warszawy zwracałam uwagę na takie kampanie reklamowe, które niosły za sobą konkretny, społeczny przekaz. Właśnie dlatego, zdecydowałam się przygotowywać rankingi TOP 5 reklamy zewnętrznej, które pojawiły się na ulicach stolicy.

#1 „Zaczytane ławki”

Jest to zdecydowanie najlepsza realizacja kampanii społecznej w zakresie reklamy zewnętrznej. „Zaczytane ławki” znaleźć możecie pod Pałacem Kultury i Nauki w centrum Warszawy. Kampania ta ma na celu szerzenie czytelnictwa oraz podziękowanie za zbiórkę książek. „Zaczytane ławki” zostały stworzone przez artystów, różnorodność ławek stanowi, że każda
z nich ma swoją indywidualną historię do pokazania. Kolorystyka jest zróżnicowana, co wyróżnia artystyczną duszę każdej ławki, a także są bardzo widoczne w centrum, co ważne jest przy tak dużym natężeniu osób na danym terenie.  

kampania „zaczytane ławki”

#2 Oklejenie tramwaju – „Muszynianka”

Brawo Muszynianka! Świetny moment na reklamę wody! Pogoda w czerwcu niejednokrotnie skłaniała do sięgania po wodę, przy czym nowa szklana butelka przyciąga osoby, które bardzo dbają o środowisko. Nie dość, że jest to krok w stronę ekologii, to idealny moment, aby przypomnieć o tym, jak istotne jest nawadnianie organizmu w czasie upałów i nie tylko. Kreacja muszynianki idealnie pasuje do żółtych barw tramwaju. Niebieskie tło wyróżnia się i nie da się nie zwrócić na nie uwagi. Szacunek, także za bardzo ładną szklaną butelkę, widać klasę
i elegancję na każdym kroku.

Pijcie dużo wody i nie zapominajcie przy tym o dbaniu o środowisko!

#3 Świnie w warszawskim metrze

Compassion Polska prowadzi kampanię społeczną dotyczącą zwierząt zamkniętych w ciasnych klatkach. Mają na celu poinformowanie osób, że zwierzęta także mają uczucia, świadomość oraz odczuwają ból. Zwierzęta często są przechowywane w niehumanitarnych warunkach. Głównym celem kampanii jest zbieranie podpisów pod Europejską Inicjatywą Obywatelską, która ma całkowicie zakazać hodowli klatkowej. Ponura kreacja zachowana w ciemnych barwach ma pokazać wagę sytuacji i cierpienie zwierząt. Możliwe, że jest to drastyczny przekaz, ale czy takie też nie są potrzebne?

#Świnie w warszawskim metrze

#4 Kampania Towarzystwa Weterynaryjnego

Fundacja Towarzystwa Weterynaryjnego kampanią „STOP Drapaniu”, ma na celu uwrażliwić opiekunów zwierząt, na częste drapanie się ich zwierząt. Chcą uświadomić, że częste drapanie może być przyczyną wielu chorób. Spot jest utrzymany w wielu jaskrawych kolorach, co daje zamierzony efekt zostawania w pamięci. Reklama w tramwajach jest idealnym wyborem, aby dotrzeć do jak największej liczby osób posiadającej zwierzęta.

STOP DRAPANIU

#5 Netflix z hasłem – „Bądź kimkolwiek chcesz”

Potężna reklama nowego serialu „Opowieści z San Francisco” na Netflixie to krok w stronę środowiska LGBT. Szanujemy netflixa za wsparcie osób ze środowiska LGBT, gdyż nadal pojawiają się przeciwnicy, których trzeba doinformować, że w wolnym państwie, każdy może być sobą, oczywiście w granicach prawa. Warszawa jest obsypana hasłem „Bądź kimkolwiek chcesz”, praktycznie w każdej dzielnicy jest wiele nośników promujących właśnie to hasło. Kreacja jest różnorodna, gdyż każdy nośnik przedstawia innego aktora serialu. Kolory są jaskrawe i rzucające się w oczy. W każdej kreacji jest także, tęcza, która jest symbolem środowiska LGBT.

Bądź kimkolwiek chcesz NETFLIX

Podsumowując, najciekawsze realizacje mają charakter społeczny, uświadamiający nam różne sprawy, na które nie zwracamy uwagi w natłoku dnia codziennego.

Dziękujemy za wszystkie kampanie i prosimy o więcej takich ciekawych realizacji reklamy zewnętrznej!

Anna Kossakowska

Anna Kossakowska

Absolwentka Administracji na Akademii Sztuki Wojennej w Warszawie. Uczestniczka programu Erasmus +. Wielbicielka planowania i organizacji. W agencji BE Media odpowiedzialna za marketing, planowanie działań promocyjnych agencji, audyty kampanii reklamowych oraz badanie skuteczności odbioru komunikatów reklamowych. Prywatnie miłośniczka literatury o tematyce krajów arabskich oraz różnorodnych thrillerów.

komentarze

Ten wpis nie posiada jeszcze komentarzy

ZOSTAW KOMENTARZ