Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Świąteczne kampanie – to naprawdę działa!

Świąteczne kampanie – to działa!


Świąteczne kampanie – to działa!

O tym, że tegoroczne Święta Bożego Narodzenia będą inne, niż dotychczas wie chyba każdy. Każdy reklamodawca wie też chyba, że kampanie świąteczne realizowane właśnie teraz, to dla wielu firm być albo nie być w odniesieniu do budowania wizerunku marki, zwiększenia sprzedaży, a nawet utrzymania płynności pod względem finansowym. Zatem aktywność reklamowa w tym okresie to dla firm sprawa kluczowa, z której pod żadnym pozorem rezygnować nie powinni.

Cokolwiek się dzieje teraz lub cokolwiek się wydarzy w ciągu najbliższego miesiąca czy dwóch, Boże Narodzenie nadchodzi szybkim krokiem i będzie z pewnością przez konsumentów celebrowane. Przygotowania do świąt widać w sklepach gołym okiem – asortyment związany ze Świętem Zmarłych czy zapożyczonym ze Stanów Zjednoczonych Halloween’em zostaje wypierany przez towar świąteczny, co szczególnie podkreślają stojące w równym rzędzie czekoladowe mikołaje.

Marki na całym świecie, mimo, że to dopiero listopad, nie próżnują, a wręcz zwiększają swoją aktywność reklamową. Dlaczego? – mógłby ktoś naiwnie zapytać. Odpowiedź nie może być bardziej dosadna:
– okres świąteczny to szczególna możliwość nawiązania kontaktu z klientem – zwłaszcza dzięki dobrze dobranej strategii,
– świąteczna reklama to dla wielu firm sposobność wyróżnienia się i zaakcentowania swojego istnienia – zwłaszcza dzięki dobrze dobranej strategii,
– emisje spotów w okresie bożonarodzeniowym to dla marek gwarancja niesienia tak bardzo potrzebnej radości i okazania jak ważni w tym trudnym czasie są dla nich klienci – zwłaszcza dzięki dobrze dobranej strategii.

Wniosek więc nasuwa się jeden i ten sam w przypadku każdego z powodów: świąteczne kampanie reklamowe do dla firm swoisty „must have”, z naciskiem na wybór odpowiedniej strategii. Marki nie powinny rezygnować z aktywności reklamowej, szczególnie teraz, gdy jest to sprawa kluczowa i dla nich, i dla ich klientów.

Rozwiązań reklamowych czy też sugestii co do kampanii świątecznych może być wiele. Jednak My wybraliśmy kilka propozycji, które będą miały realny wpływ na odbiór i zasięg kampanii świątecznych. Jako firma zastanawiasz się jaką strategię obrać, by: zaplanować, podziękować czy pokazać, że jesteś ze swoimi klientami w najtrudniejszych momentach?!

Wiemy jak Ci pomóc w tym kluczowym czasie. Teraz  Klient jest szczególnie ważny i bez względu na okoliczności powinieneś skierować do niego „mądry” przekaz, że jesteś blisko niego i dla niego Klientów.

Życzenia na wieży Warsaw Spire – podziękuj swoim klientom, złóż im oryginalne życzenia przy pomocy pięknej iluminacji na Warsaw Spire. Na pewno nietrudno uwierzyć jak bardzo miło i przyjemnie zrobi się Twoim lojalnym sympatykom i potencjalnym klientom, że o nich myślisz i jesteś z nimi, gdyż właśnie teraz tego potrzebują.

Reklama w TVPharma premium – miejsce szczególne w tym czasie, i dla firm, i klientów, zwłaszcza, że obecnie w przychodniach jest dużo pacjentów (odbiorców). Nie zapomnij więc umieścić reklamy swoich produktów właśnie w tej sieci. Przy okazji podziękuj lekarzom i kadrze medycznej za pomoc – to z pewnością uprzyjemni im pracę.

Wykorzystaj powierzchnie paczkomatów, ale najpierw spytaj nas których i dlaczego. Pomożemy z zaplanowaniem dokładnych lokalizacji i dopasujemy Twój przekaz do każdego nośnika. Przy planowaniu kampanii reklamowych na paczkomatach kierujemy się pewnym kluczem, dzięki któremu te akcje promocyjne odnoszą oczekiwany rezultat. Zrealizowaliśmy bardzo dużo kampanii na paczkomatach, co pozwoliło nam uzyskać sprawdzoną wiedzę na temat tych sposobów reklamy. Podpowiemy więc jakich błędów unikać i jakich działań nie powielać, a wręcz jakie rozwiązania w tym zakresie podejmować, by odnieść korzyści. Co więcej, warto podkreślić, że w tym okresie następuje wzrost sprzedaży internetowej o 300% (a przed świętami nawet o 600%).

Nie zapomnij o reklamie w komunikacji miejskiej ( autobusach i tramwajach). Ta reklama zawsze ma odbiorców i zawsze rzuca się w oczy, gdyż ludzie zawsze się przemieszczają. Paradoksalnie, teraz, gdy nie ma tłoków odbiorcy mogą bardziej skupić się na oglądaniu reklamy, która zmotywuje ich do podjęcia działań zakupowych przed świętami.

Nagraj film z życzeniami do Twoich Klientów. Podziękuj za ich obecność i lojalność, nawiąż z nimi dialog i życz im zdrowia. To zaakcentuje Twoją, jako firmy, dbałość i troskę o konsumenta. My zjawimy się i stworzymy scenariusz oraz nagramy świąteczne życzenia.

Zaplanuj coś, co wywoła uśmiech i zaskoczy Klienta – odpowiednio wykorzystamy działania ambient, które posiadamy w ofercie i „uszyjemy” coś specjalnie dla Ciebie (iluminacje świetlne w mieście, niestandardowe świąteczne reklamy na autobusach, świąteczne życzenia z mikołaje na wiatach itd.). Takie działania pozwolą wejść w niestandardową interakcję z klientem, zaskoczyć go i pokazać, ze jesteś tuż obok.

Zaplanowanie kampanii świątecznych, a szczególnie w postaci „smaczków” reklamowych, które miło zaskoczą konsumenta,  skłonią do nawiązania kontaktu oraz utwierdzą w przekonaniu, że Ty jako firma jesteś zawsze blisko klienta mogą okazać się dla marek działaniami kluczowymi. My – BE Media – wskażemy właściwy  kierunek reklamy świątecznej oraz kompleksowo ją zrealizujemy. Właśnie teraz jest szczególny czas dla firm na podjęcie aktywności reklamowej. To kwestia kluczowa dla marek oraz ich klientów. Kampania świąteczna ich ulubionej firmy, szczególnie, gdy kierowana właśnie do nich, dodaje im świątecznej radości, której wszyscy potrzebują o tej porze roku i w tym trudnym czasie. Takie pozytywne nastawienie w efekcie końcowym daje spektakularne efekty dla marki.

Zadzwoń, napisz, zapytaj, sprawdź w BE Media i się przekonaj. To działa!

BE Media

Zajmujemy się kompleksową obsługą i realizacją kampanii reklamowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu doskonale wiemy, gdzie szukać Twoich potencjalnych klientów i jakich środków użyć, by osiągnąć zamierzony cel. Opracujemy i stworzymy dla Ciebie najlepszą koncepcję reklamową, którą następnie wdrożymy i zrealizujemy, dbając przy tym o najmniejszy szczegół.