Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie
Ciekawe pomysły na reklamę dla branży auto-moto

Ciekawe pomysły na reklamę dla branży auto-moto

W 2018 roku w naszym kraju przybyło w sumie prawie 1,6 miliona aut. Do tej pory największy rezultat, dokładnie 1 548 702 sztuki, odnotowany został w 2008 roku. *

Jest wiele czynników wpływających na ten wynik, niewątpliwie jednym z nich jest dobrze zaprojektowana kampania reklamowa. Powstają coraz bardziej kreatywne i niekonwencjonalne kampanie reklamowe, które na długo pozostają w pamięci. Jednak czy to wystarczy, aby nasza promocja była skuteczna? Z całą pewnością nie. Kluczowy jest również wybór miejsca, dzięki któremu reklama będzie skierowana do precyzyjnie dopasowanego odbiorcy i osiągnie maksymalną efektywność

Należy pamiętać, że głównym celem reklamy jest przyciągnięcie uwagi klienta oraz wywarcie wpływu na jego konkretne zachowania. Każda marka decydująca się na promocję powinna zadać sobie pytanie, jaka jest jej grupa docelowa? W przypadku branży motoryzacyjnej odpowiedź jest bardzo prosta- muszą być to osoby przede wszystkim o dużym potencjale nabywczym.                                                                                             

Idealnym rozwiązaniem na dotarcie do tej grupy są m.in. biurowce Warsaw Spire, mieszczące się w samym centrum biznesowej Warszawy.

reklama Citroen w Warsaw Spire
reklama w biurowcach Citroen

Innowacyjna sieć nośników, wysoka jakość wykonania oraz nowoczesny design doskonale oddają prestiż branży auto-moto, a ponadto pozwalają na dotarcie do odbiorców grupy premium. Reklamy emitowane na multimedialnych nośnikach rozmieszczonych w najczęściej uczęszczanych miejscach, nie mogą pozostać niezauważone. Co więcej, na terenie obiektu Warsaw Spire organizowane są wydarzenia sezonowe tj. Kino Letnie podczas których zostaje uruchomiona dodatkowa możliwość promocji.                                                                           

reklama w biurowcach Jaguar

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Skuteczna promocja szczególnie luksusowych produktów wymaga nie tylko kreatywności, ale także fachowej wiedzy. Agencja Reklamowa BE Media od lat skutecznie pomaga najbardziej wymagających klientom osiągnąć maksymalną efektywność kampanii.

* Źródło Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR
Joanna Dutkowska

Joanna Dutkowska

Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Z agencją BE Media związana od stycznia 2018 roku. Odpowiedzialna za zamówienia publiczne, współpracę z zespołami kreatywnymi w zakresie przygotowania kompletnej dokumentacji
oraz za działania PR. Prywatnie miłośniczka sztuk walki, dalekich podróży oraz psów wszelkiej rasy i maści.

komentarze
Dgh2019-06-15 22:51:11

można czy nie można?

ZOSTAW KOMENTARZ