Siła reklamy w metrze
🚋 Warszawskie metro to wyjątkowe środowisko dla reklamodawców. Mimo, że jest to stosunkowo nowy podziemny system kolejowy w Polsce, jest to unikatowe miejsce na prezentację firmy. Kiedy mówimy o reklamie w metrze w Polsce, mamy oczywiście na myśli reklamę w warszawskim metrze, reklamę, która jest unikatowa nie tylko ze względu na miejsce, ale i sposób dotarcia do konsumenta.
🚋 Ogólnie reklama w metrze to przykład reklamy tranzytowej, która jest jedną z najbardziej skutecznych reklam w dzisiejszych czasach. Trudno jej nie zauważyć i trudno jej unikać. Dlaczego?- reklama produktu może być umieszczona nie tylko wewnątrz lub na zewnątrz pojazdu/wagonu, lecz także na ścianach tunelu czy na peronie. Klient ma więc z nią stały, bezpośredni kontakt.
– gdy schodzi się do metra, sygnał telefonu może zanikać, a korzystanie z WIFI oferowanego przez firmy telekomunikacyjne nierzadko jest zawodne. Cóż więc robić, myśli klient, i automatycznie skupia wzrok na reklamie, która pomaga odwrócić uwagę od (czasu) podróży i przełamać nudę towarzyszącą podróży.
🚋 Co więcej, podobnie jak przypadku pobytu na lotnisku, konsumenci są zasadniczo uwięzieni na stacji, nie mają dokąd pójść i nie mają nic do roboty. Stąd wniosek i pewność, że pasażerowie prawdopodobnie przeczytają/obejrzą reklamy – i to na pewno więcej niż raz. W ten zaś sposób tworzą się wyjątkowe interakcje między odbiorcami a reklamą – klient sam zaczyna wzrokiem szukać reklamy, ogląda ją i zapamiętuje.
🚋 Działania reklamowe w metrze to wyjątkowa platforma promocyjna, dzięki której każda marka może nawiązać kontakt z konsumentem!
Reklama w metrze to reklama niezwykle skuteczna ze względu na skalę dotarcia. Warszawskim metrem codziennie podróżuje kilkaset tysięcy pasażerów, w tym turystów, których obowiązkowym punktem na liście zwiedzania jest przejazd warszawskim metrem. Skuteczność reklamy w tym wypadku wynika nie tylko z liczby osób narażonych na reklamę, ale i z częstotliwości narażenia na komunikat reklamowy, zwłaszcza przy standardowych czynnościach. Jeśli pasażer codziennie jeździ tym samym metrem do pracy czy szkoły i z powrotem, w ciągu jednego miesiąca będzie oglądał reklamę min. 20-40 razy. Kolejnym argumentem przemawiającym za reklamą w metrze jest jej terminowość, jako że prezentowane treści są na bieżąco aktualizowane.
🚋 Reklama w metrze – każda marka może stać się częścią codziennego życia!
Reklama w metrze to jeden z najbardziej opłacalnych sposobów promocji produktów. Jak to możliwe? Odpowiedź jest prosta. Reklamodawca dociera do zbliżonej liczby odbiorców co w przypadku reklamy TV, a różnica jest taka, że nośniki zewnętrzne są dużo tańsze niż reklama tv i bardziej zróżnicowane. Produkt/usługę można pokazać szerokiej publiczności za pomocą naprawdę zróżnicowanych narzędzi reklamowych: ekrany LCD, ramki, oklejanie całościowe wagonów metra, wideo wall, metroboard, oklejenie ścian peronowych, naklejki na kasownikach, naklejki na szybach wagonów – adekwatnie do potrzeb i budżetu reklamodawcy. Reklama w stacjach metra gwarantuje maksymalny zasięg odbiorców przy minimalnych nakładach inwestycyjnych. Pozwala to na uruchomienie kampanii reklamowej dla każdego produktu lub usługi, każdego budżetu i każdego sektora biznesu. Oferuje szeroką gamę formatów i gwarantuje wysoki wpływ reklamy, szybki zwrot z inwestycji i możliwie najszerszy zasięg.
Reklama w metrze Warszawa
🚋 Reklama w warszawskim metrze to widoczność dla setek tysięcy ludzi dziennie, zwłaszcza, że klienci w takim miejscu mają czas, by obejrzeć reklamy. Dlatego też podróżujący są bardziej zmotywowani do angażowania się w reklamę dla samej reklamy, niezależnie od tego, czy kategoria produktu jest dla nich od razu odpowiednia.
Reklamowanie się w metrze jest bardzo skuteczne, gdyż pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. W metrze codziennie przemieszcza się wiele osób, a reklama jest widoczna przez długi czas, co pozwala na utrwalenie marki w świadomości odbiorców.
W metrze, reklama jest także skoncentrowana w określonym geograficznie miejscu, co pozwala na skierowanie kampanii reklamowej do właściwej grupy docelowej. Reklama w metrze pozwala na dotarcie do osób, które są przemieszczają się po mieście, a więc są bardziej skłonne do zakupów czy poszukiwania usług.
Reklama w metrze jest również trwała i widoczna przez długi czas, co pozwala na utrwalenie marki w świadomości odbiorców, zwiększając tym samym szansę na zwrócenie ich uwagi na oferowany produkt czy usługę.
Dodatkowo, reklama w metrze jest dobrą opcją w przypadku kampanii reklamowych skierowanych do osób zamieszkujących duże miasta, oraz dla firm, które chcą się reklamować w konkretnych dzielnicach miasta.
Chcesz uzyskać więcej informacji o tym, jak możesz zaangażować swoją markę w reklamę w metrze? Skontaktuj się z nami!
🍀BE Media to agencja reklamowa, która proponuje klientom wyłącznie takie rozwiązania, które będą w stanie spełnić najbardziej wygórowane oczekiwania wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich branży i wielkości. Zapewnia pełen research oraz zaprojektowanie reklamy w metrze, autobusach, tramwajach, pociągach, oraz innych nośnikach reklamowych, która z pewnością sprawdzi się w wybranej branży. Gwarantuje także pomoc na każdym etapie współpracy oraz odpowiedź na najbardziej szczegółowe pytania związane z wszelkimi usługami realizowanymi przez markę BE Media.
👉Z niecierpliwością czekamy na kontakt z Tobą. Pomożemy Twojej marce w uzyskaniu ekspozycji, na jaką zasługuje!