Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklamy w Q1 2025 – kampanie, które zachwyciły świat ✨

Reklamy w Q1 2025 – kampanie, które zachwyciły świat ✨


Reklamy w Q1 2025 – kampanie, które zachwyciły świat ✨

Wiosna zagościła na dobre na świecie, a wraz z nią coraz więcej konsumentów spędza czas poza domem. Oznacza to, że specjaliści od reklamy mogą popisać się swoją kreatywnością w kwestii reklam OOH i DOOH. Przedstawiamy 5 najciekawszych reklam out-of-home z kwietnia 2025 roku.

1.    Nike – „Never again”

Firma Nike, produkująca odzież sportową oraz obuwie, była jednym ze sponsorów londyńskiego maratonu, który odbył się w kwietniu bieżącego roku. Z tej okazji firma promowała się za pomocą billboardów, z krótkim hasłem „Never again. Until next year.”, które miało nawiązywać do myśli, które przychodzą do głowy uczestnikom tego wydarzenia, tuż po jego zakończeniu. Krótkie, chwytliwe, z humorem, a do tego wyraźnymi kolorami, które przyciągają wzrok.

2.    De Longhi – kawiarnia w tramwaju

Mieszkańcy Mediolanu oraz turyści, do 13 kwietnia mieli okazję odbyć niesamowitą przejażdżkę jedynym w swoim rodzaju tramwajem-kawiarnią. Wnętrze wagonu tramwajowego zostało przemienione w mobilną kawiarnię, w której każdy chętny mógł skosztować kawy produkowanej przez firmę de Longhi. Dodatkowo tramwaj z zewnątrz i od środka został ozdobiony grafiką stworzoną specjalnie dla tej marki przez słynnego artystę Antonio Colombonego. Ta kampania ambientowa trwała tylko 2 tygodnie, ale dzięki niesamowitemu pomysłowi przeniosła się również do internetu.

3.    Kapitan Ameryka – promocja filmu

Billboardy to jedna z najczęściej wykorzystywanych form reklamy OOH na całym świecie. Mogłoby się wydawać, że w tej mierze, poza ciekawą grafiką, nie można wiele zdziałać. Jednak marketingowcy z Francji odpowiadający za promocję najnowszego filmu przedstawiającego przygody Kapitana Ameryki udowodnili, że nawet forma billboardu może się zmieniać. Dlatego w kilku miejscach w kraju pojawiły się billboardy, które wyglądały, jakby były gniecione przez rękę Red Hulka. Czerwone palce wystające z tyłu billboardu przyciągały wzrok i ożywiały całą kreację.

4.    Loreal – „Refill your shampoo”

W Szwecji z kolei, na przystankach autobusowych i billboardach, pojawiła się najnowsza kampania marki Loreal. Słynny producent kosmetyków promował tym razem ekologiczne rozwiązanie. Stworzył saszetki z szamponami do włosów, które służą do uzupełniania dużych, plastikowych opakowań, w których produkt jest sprzedawany pierwotnie. Na plakatach saszetka wystawała ponad ramę, dzięki czemu kreacja przyciągała wzrok. Takie działanie miało na celu podkreślić chęć firmy do ochrony środowiska i zredukowania ilości produkowanego przez nich plastiku.

5.    Oreo – „It’s oreo time!”

Która godzina? Pora na Oreo!

Takim oto hasłem reklamowym firma Oreo przeprowadziła kampanię outdoorową w Sao Paulo w Brazylii. Przy zegarach, ustawionych przy wejściu do stacji metra, pojawiły się gigantyczne ciasteczka Oreo, które miały symbolizować tarczę zegara. Cyfrowy zegar pokazywał realną godzinę, a napis nad nim miał sugerować, że nie ważne, która jest godzina – każda jest dobra, aby zjeść ciasteczka Oreo.

Każda z tych kreacji pokazuje, że można prowadzić działania reklamowe w ciekawy, nieszablonowy i zaskakujący odbiorców sposób. W Be Media również stawiamy na takie rozwiązania. Tworząc kampanie reklamowe OOH i DOOH dbamy o to, aby każda z nich była czytelna, a jednocześnie ciekawa pod względem graficznym. W naszym portfolio znajdziesz wiele przykładów dotychczas zrealizowanych przez nas kampanii. Jeśli również zastanawiasz się nad własną kampanią outdoorową, skontaktuj się z nami i otrzymaj bezpłatną wycenę.

Źródła zdjęć:

  1. https://www.adweek.com/brand-marketing/nike-sparks-backlash-for-never-again-ads-at-london-marathon/
  2. https://www.facebook.com/JCDecaux
  3. https://www.facebook.com/photo/?fbid=1232803482178154&set=a.493621342763042
  4. https://www.facebook.com/photo/?fbid=1224939502964552&set=pcb.1224939619631207

Dorota Szeliga-Kobus

Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim, ze specjalizacją „filologia dla mediów”. Od prawie 10 lat działająca aktywnie w świecie copywritingu. Doświadczenie zdobywała współpracując z agencjami PR oraz marketingowymi w zakresie tworzenia tekstów SEO, tekstów specjalistycznych, wpisów blogowych oraz treści na social media. Dodatkowo instruktorka fitness i instruktora zajęć samoobrony dla dzieci. Miłośniczka mindfulness, aktywnego spędzania czasu, musicali i fotografii. W BE Media odpowiedzialna za kreowanie tekstów atrakcyjnych dla czytelników, tworzenie materiałów tekstowych na wewnętrzne potrzeby działu marketingu i reklamy, a także przygotowywanie newsletterów dla klientów agencji.