Reklama, która nigdy nie wyjdzie z mody! Propozycje dla branży FASHION i BEAUTY
Branże fashion i beauty mają na rynku bardzo dużą konkurencję. Dlatego ich reklama musi się wyróżniać pośród konkurencji. Rodzajem reklamy, który nigdy nie wychodzi z mody, jest OOH (out-of-home advertising). Wykorzystując odpowiednie nośniki reklamowe, kampania może przynieść bardzo duży sukces. Ale jak się promować w outdoorze, aby zostać zauważonym? Oto nasze propozycje ↓
1. Duże siatki-wykorzystanie reklamy wielkoformatowej
Rozmiar ma znaczenie. Również w reklamie OOH. Im większa, tym większa szansa, że zostanie zauważona, wśród innych kampanii zewnętrznych. W BE Media mamy dostęp do tysięcy wielkoformatowych nośników czyli siatki wielkoformatowe, billboardy czy duże tablice na autostradach.
Bardzo dużym powodzeniem w tych branżach cieszy się reklama na dużej siatce, czyli reklama wielkoformatowa. Do jej ekspozycji wykorzystuje się duże siatki umieszczane na elewacji budynków (mieszkalnych, biurowych, hotelach, bądź galeriach handlowych). Ich ogromny rozmiar sprawia, że są widoczne z daleka i nie sposób przejść obok nich obojętnie. Umożliwiają także stworzenie kreatywnego projektu przyciągającego wzrok i zapadającego w pamięć. Zaletą jest też fakt, że wykonuje się je z bardzo trwałych i odpornych na warunki atmosferyczne materiałów. Dzięki temu, bez względu na to, jakie czynniki atmosferyczne będą na nie oddziaływać, billboardy pozostają w niezmienionej formie, nie tracą kolorów, a komunikat reklamowy jest zawsze dobrze widoczny i pozostaje bez zniekształceń.
Innym przykładem, który można połączyć z trendem eko i zrównoważonym rozwojem, jest wykorzystanie wielkoformatowych reklam w formie murali. Do ich stworzenia stosuje się ekologiczne farby, które pochłaniają z powietrza zanieczyszczenia (kurz, smog, bakterie) i wspomagają oczyszczanie powietrza w dużych miastach. Oprócz praktycznego zastosowania są także ciekawą alternatywą dla wielkich banerów, wieszanych na budynkach mieszkalnych lub usługowych. Dzięki odpowiedniemu projektowi mogą się też idealnie wkomponować w krajobraz miejski, jednocześnie go ożywiając, ale zostawiając estetyczne wrażenie.
2. Reklama na pojazdach transportu publicznego
Gdybyśmy mieli wymienić 1 rodzaj nośników reklamowych, które zawsze się sprawdzają, będą to pojazdy transportu publicznego, czyli autobusy i tramwaje. To mobilna reklama, która nie zostaje niezauważona. Widzą ją pasażerowie oczekujący na przystankach, przechodnie, a także kierowcy samochodów, mijający dany pojazd.
Reklamą można okleić cały autobus lub tramwaj. Wyróżniający się design pojazdu zwróci uwagę każdego. Zaletą tego rodzaju reklamy jest to, że przemieszcza się ona wraz z pojazdem po całym mieście, dzięki czemu dociera do szerszego grona odbiorców, niż reklama eksponowana w jednej lokalizacji.
Wykorzystanie całej powierzchni autobusu lub tramwaju pozwala na stworzenie kreatywnego i niebanalnego projektu, który wyróżni się spośród innych reklam, i który ma szansę przedostać się także do social mediów. Niebanalne kampanie przyciągają wzrok i dużo się o nich mówi.
Przekonaj się o tym, czytając artykuł: „Najciekawsze reklamy na pojazdach komunikacji miejskiej”
3. Reklama, która sięga gwiazd: iluminacja na Warsaw Spire
Jeśli naprawdę zależy Ci na wyróżnieniu się spośród innych, wybierz reklamę, która intryguje, ma nietypowy format i zachęca do poszukania informacji na temat twoich produktów w internecie lub udania się do sklepów, w celu ich poznania.
Warsaw Spire to najwyższy budynek w stolicy. Jest on widoczny niemal z każdego miejsca Warszawy. Na ostatnich piętrach wieżowca, znajdują się ekrany umożliwiające wyświetlenie komunikatu reklamowego w formie iluminacji (ciekawostka: ekrany zajmują w sumie 11 pięter). Kampania ma prostą formę graficzną, nie wymaga udziału modeli, tworzenia sesji wizerunkowej, ale za to zwraca uwagę swoją niebanalną formą. Wieczorem, gdy życie w stolicy nadal tętni, ale słońce już zajdzie, reklama jest widoczna dla każdego.
Na ten rodzaj kampanii DOOH zdecydowała się marka H&M oraz Rabbane – przedstawiciele branży beauty oraz fashion, którzy połączyli swoje siły. Razem stworzyli niezwykły projekt i zdecydowali się poinformować o swojej współpracy właśnie na Warsaw Spire – symbolu nowoczesnej Warszawy.
W BE Media kładziemy duży nacisk na dobór odpowiednich nośników reklamowych dla konkretnej branży. W przypadku branży beauty oraz fashion istotne jest wyróżnienie się spośród morza reklam. Przedstawione powyżej formy gwarantują sukces kampanii i pozwalają na umocnienie wysokiej pozycji na rynku. Ciekawie zaprojektowana kampania, przedstawiona w niespotykanej dotychczas formie, zwraca uwagę odbiorców i poprawia wizerunek firmy w oczach konsumentów. Dysponujemy tysiącami nośników reklamowych OOH, DOOH indoor oraz city transport, które pozwalają na stworzenie kreatywnych i nowatorskich akcji marketingowych. Na nośnikach elektronicznych, jak wspomniany wyżej Warsaw Spire, jesteśmy w stanie wyemitować reklamę już w ciągu 72h! Zapraszamy do współpracy w celu poznania szczegółów współpracy.