Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Promocja miast i regionów, wspierajmy lokalne biznesy!

Promocja miast i regionów, wspierajmy lokalne biznesy!


Promocja miast i regionów, wspierajmy lokalne biznesy!

Wspieraj polski rynek! Spędź wakacje w Polsce! Stawiaj na Polskę! – takie i inne hasła przekazywane są między Polakami coraz częściej. Powodem oczywiście jest pandemia wywołana przez COVID-19 oraz wojnę i jej widoczne skutki w polskiej branży hotelarsko-turystycznej i gastronomiczno-usługowej.

Wielu Polaków czuje się nie tylko w obowiązku, ale kieruje się lokalną/narodową potrzebą ratowania i pomagania tym branżom, które najbardziej ucierpiały. Rodzi się tzw. solidarność społeczna związana ze wsparciem polskiego rynku w sektorze turystyki, hotelarstwa i gastronomii. W tym roku Polacy z pewnością bardzo chętnie będą wybierali miejsca wypoczynku w Polsce, a co się z tym wiąże, staną przed dylematem na jaką destynację się zdecydować. Dużą pomocą w tej materii na pewno będzie sama promocja ośrodków turystycznych, miast i regionów, a więc rozgłos medialno-reklamowy, który nie tylko dotrze do rzeszy zainteresowanych, lecz zostanie przez nich rozpowszechniony. Warto zatem zdecydować się na takie narzędzia marketingowe,  które pomogą podnieść się firmom turystyczno-gastronomicznym oraz „rozruszać” ten sektor na nowo.

Jako agencja reklamowa oferujemy wsparcie w tym zakresie, posiadając gotowe rozwiązania i pakiety do promocji miejsc i regionów. Gwarantem sukcesu w tej kwestii może okazać się nasze spore doświadczenie. Od 10 lat współpracujemy z Miastami, Regionami oraz Organizacjami Turystycznymi w celu promocji miejsc, regionów, miast, festiwali oraz innych wydarzeń przyciągających uwagę i co najważniejsze, obecność turystów. Kampania promocyjna realizowana przy pomocy naszej agencji to przede wszystkim pomoc we wszystkich fazach, począwszy od kreacji, poprzez produkcję aż po emisję w kanałach przekazu. Tworzymy kampanie, które kształtują markę miejsca w perspektywie długofalowej. Oferowane pakiety to mix rozwiązań dedykowanych do małych, średnich oraz największych miast i regionów.

Marketing turystyczny.

Polska to piękny kraj, który szczyci się wieloma wartymi odwiedzenia miejscami. Znakomity i niezapomniany wypoczynek, zarówno zorganizowany jak i indywidualny, zapewniają ośrodki usytuowane na obszarach nizinnych, wyżynnych czy górskich. W zależności od potrzeb można skupić się na historii, kulturze i tradycjach Polski oraz zagwarantować sobie i swojej rodzinie oraz znajomym prawdziwy relaks i rozrywkę. Popieramy i wpieramy polską turystykę. Jesteśmy gotowi pomóc firmom, ośrodkom i innym podmiotom z branży turystyczno-hotelarskiej i gastronomicznej poprzez wspólne opracowanie strategii marketingowej niezbędnej do tego, by przyciągnąć uwagę i zainteresowanie turystów.

Przede wszystkim będziemy namawiać, przekonywać i zachęcać do polskiej turystyki. Dla Klientów, którzy będą chcieli się pokazać szerszej widowni stworzymy pomysł na skuteczną kampanię promocyjną danego regionu na nośnikach reklamy zewnętrzej, opracujemy ścieżki promocyjne i zbudujemy wizerunek od pomysłu do realizacji. Dodatkowo wypracujemy wspólną spójną strategię promocji miasta czy regionu w oparciu o atuty miejsc. Wykorzystamy właściwe instrumenty promocji w sposób jasny i selektywny dla poszczególnych grup odbiorców przekazu: turystów, inwestorów i mieszkańców. Wypracujemy adekwatne do kanału promocyjnego narzędzia promocji stosowane z sukcesami przez inne miasta, gminy, regiony, kraje.

Marketing turystyczny.

Reklama zewnętrzna  pozwala zwrócić uwagę odbiorcy w konkretnym miejscu i czasie. Według licznych raportów nośniki reklamy zewnętrznej (OOH) były najczęściej wykorzystywane, m.in. przez branżę turystyczną.

W ciągu ostatnich 10 lat wyspecjalizowaliśmy się w kampaniach promocyjno-reklamowych dla miast i regionów, oraz hoteli i miejsc wypoczynkowych. Dlatego teraz szczególnie czujemy się w obowiązku wspierać naszych Klientów i pomóc im wrócić do dawnej kondycji. 

Zapraszamy do kontaktu. 

Joanna Pełech - Mikulska

Charyzmatyczna manager działu kreatywno-klienckiego agencji BE Media. Absolwentka ekonomii, politologii oraz zarządzania. Autorka wielu publikacji z zakresu reklamy, marketingu oraz perswazji w komunikacji. Od zawsze związana z marketingiem, a przede wszystkim z kreatywną reklamą zewnętrzną. Pierwsze kroki zawodowe stawiała w działach marketingu w Stanach Zjednoczonych, gdzie odbywała 2 letni staż absolwencki. Po powrocie do Polski pracowała w polskim oddziale amerykańskiej firmy technologicznej, gdzie odpowiedzialna była za bieżące kontakty firmy z polskimi mediami i kluczowymi partnerami handlowymi. Autorka tekstów oraz podróżniczka z zamiłowaniem do śpiewu, która hołduje zasadzie, że do sukcesu nie ma drogi na skróty.