BE MEDIA Agencja reklamowa

Blog

Pomysły na treści content

Dla firm, które zastanawiają się nad zaimplementowaniem systemów digital signage, lub już je mają jednym z najtrudniejszych zadań jest zaplanowanie pomysłów na content czyli treści, dzięki którym multimedialne nośniki będą zwracały uwagę i będą wydawały się porostu interesujące.

Pamiętajmy, że nie ma złotego środka na content. Czasoumilacz w danym miejscu powinien być dostosowany do grupy docelowej i miejsca. To co dobrze się prezentuje np. w autobusie czy tramwaju, nie musi być interesujące w placówce medycznej czy w biurowcu. Kontent, który sprawdza się dla lokalnej pizzerii niekoniecznie będzie działać w innej branży.

Na podstawie badań, wieloletniego doświadczenia, opinii klientów oraz licznych opracowań została stworzona lista pomysłów na najciekawszy program content.

    1. Inspirujące cytaty – można utworzyć do nich prostą grafikę
    2. Informator – co dzieje się w danym miejscu ( np. promocje, godziny przyjęć, nowe danie w menu, nadchodzący event, obowiązujące zasady w danym miejscu itd. )
    3. Nadchodzące święta – kalendarz z najbliższymi wydarzeniami
    4. Czas oczekiwania – poinformuj pacjentów, klientów jaki jest orientacyjny czas oczekiwania na wizytę
    5. Opinie / komentarze na temat danego miejsca ( najlepiej te pozytywne, budujące renomę miejsca)
    6. Informacje o rekrutacji pracowników/osiągnięcia pracowników
    7. Kluczowe wydarzenia w danym miejscu
    8. Zdjęcia zespołu — promowanie silnej kultury firmy, wyświetlając zdjęcia personelu/ pracowników/ zespołu
    9. Inne lokalizacje —poinformuj klientów gdzie jeszcze się znajdujecie
    10. Bezpieczeństwo i awaryjne środki ostrożności
    11. Pogoda
    12. Wiadomości/ medyczne/ ekonomiczne/ sportowe z kraju i ze świata —kanał RSS
    13. Kursy wymiany walut —kanał RSS
    14. Porady dotyczące zdrowia i dobrego samopoczucia
    15. Podróże/ kulinaria

 

    1. Styl życia

 

  1. Nadchodzące wyprzedaże i promocje 
  2. Trendy w danej branży  
  3. Porady dotyczące stylu
  4. Pokazy mody —materiał z wybiegu z ostatnich pokazów mody przedstawiający Twoją markę
  5. Porady fryzjerskie/ stylistów

Bardzo ważnym blokiem w contencie neutralnym mogą być treści reklamowe, jeżeli oczywiście nośnik został do tego przeznaczony. Treści reklamowe przy odpowiednim contencie lokują odpowiednio markę lub/i produkt przez co powodują adekwatne skojarzenia. Poza tym treści wcześniej pokazane w contencie mogą spowodować automatyczne ukierunkowanie na dany produkt. Właściwie przygotowany i zaprezentowany content na nośniki DOOH jest kluczowym ogniwem atrakcyjności i skuteczności przekazu cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej.

Komentarze do wpisu (0)

Ten wpis nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

 

 

be modern be creative be digital

Wyślij do nas zapytanie Zadzwoń: (22) 379 64 70