Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie
PGE zaprasza do konkursu Studentów na nośnikach DOOH

PGE zaprasza do konkursu Studentów na nośnikach DOOH

Świadomie o Atomie to III edycja konkursu dla studentów w ramach programu “Atom dla nauki“. Celem konkursu skierowanego do  studentów jest nagrodzenie najlepszego rozwiązania zagadnienia problemowego, które związane jest z energetyką jądrową. Zadania podzielone są na osiem kategorii, wśród których znajdują się. polityka, prawo, fizyka, czy socjologia.

Aby precyzyjnie dotrzeć do targetowanej grupy docelowej w kampanii zostały wykorzystane nośniki digital outdoor, które znajdują się uczelniach wyższych. Niemalże 60 uczelni w Polsce emituje na 200 ekranach spot konkursowy. Skala i zasięg, jakie gwarantują nośniki pozwalają na zwiększenie świadomości w obrębie zagadnienia wśród studentów- dotarcie do około 600 tys. studentów oraz kadry naukowej.  Oprócz informacji na temat samego istnienia konkursu, wyświetlane są komunikaty, które pozwalają przybliżyć jego ideę.

Organizatorem kampanii reklamowej na terenie Uczelni Wyższych i autorem spotu jest Agencja Reklamowa BE Media. Nowa platforma – TV Student to wciąż zwiększająca się płaszczyzna dla reklamy ściśle targetowanej.

BE Media

BE Media

Zajmujemy się kompleksową obsługą i realizacją kampanii reklamowych. Naszą specjalnością jest outdoor w nowoczesnym wydaniu. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu doskonale wiemy, gdzie szukać Twoich potencjalnych klientów i jakich środków użyć, by zwrócili uwagę właśnie na Twoją reklamę. Zaufanie jakim darzą nas marki nie jest bezpodstawne – po prostu realizujemy skuteczne kampanie. Mimo mnogości nośników w różnych częściach miasta, nie jesteśmy natrętni. Nasze reklamy mają mało inwazyjny charakter – zarówno dla użytkownika, jak i krajobrazu miejskiego. Zamiast irytować, intrygują odbiorców. To naszym zdaniem najlepszy sposób na to, by kampania zapisała się w pamięci potencjalnego klienta.

komentarze

Ten wpis nie posiada jeszcze komentarzy

ZOSTAW KOMENTARZ