Reklama wewnętrzna w budynkach miast
Reklama wewnętrzna w miastach
Startujesz z nowym biznesem i chcesz zwiększyć widoczność swojej marki oraz dotrzeć do świadomości potencjalnych klientów? Już od dawna prowadzisz firmę, ale zależy Ci na zwiększeniu zasięgu działania i zdobyciu nowych zamówień? A może właśnie wprowadzasz na rynek nowy produkt i szukasz pomysłu na jego skuteczną promocję? Reklama wewnętrzna to sprawdzony sposób, który z powodzeniem od dziesięcioleci stosowany jest przez największe polskie i światowe marki. Teraz Ty możesz dołączyć do ich grona! Agencja reklamowa Blue Eyes Media zaprasza do współpracy. Zajmujemy się zakupem i planowaniem mediów. Pomagamy klientom wdrażać skuteczne kampanie reklamowe. Dysponujemy siecią własnych nośników na terenie całego kraju (m.in. na 12 lotniskach). Każde działanie dokładnie monitorujemy, aby Twoje kampanie reklamowe rzeczywiście odniosły sukces. Zaufaj wieloletniemu doświadczeniu grona ekspertów i nawiąż współpracę z firmą, która pomoże Ci wyróżnić się na tle konkurencji, zwiększyć sprzedaż i odnieść sukces.
- KONTAKT tel. 733 330 440 e-mail: reklama@be-media.com.pl
reklam do konkretnego odbiorcy
Co to jest reklama wewnętrzna?
Tradycyjna reklama wewnętrzna (z ang. indoor – kryty) oznacza przekazy reklamowe umieszczone na nośnikach wewnątrz budynków. Chodzi tutaj o plakaty, tablice i inne środki przekazu w galeriach handlowych, sklepach, restauracjach, hotelach, klubach fitness, punktach usługowych, biurowcach, przychodniach zdrowia, urzędach, na uczelniach oraz w innych miejscach o dużym natężeniu ruchu. Dotyczy to również wind, podziemnych parkingów czy wnętrza pojazdów komunikacji miejskiej.
Reklama indoor może mieć na celu zwiększanie rozpoznawalności marki lub promocję konkretnej usługi bądź produktu. Cechą charakterystyczną kampanii jest zawężona grupa docelowa (grono odbiorców) w porównaniu do przekazów outdoor oraz bardziej intensywny kontakt. Dzieje się tak ze względu na lokalizację w miejscach, gdzie ludzie zwykle przebywają dłużej (np. robią zakupy, czekają w kolejkach) oraz są narażeni na mniejszą liczbę innych bodźców, dlatego mogą lepiej skupić się na treści i grafice.
Zalety reklamy wewnętrznej
Głównym atutem działań typu indoor jest możliwość jej dokładnego sprofilowania. Wystarczy dobrać nośniki w odpowiednich lokalizacjach, aby zwiększyć szansę na dotarcia do odbiorców rzeczywiście zainteresowanych oferowanym produktem lub usługą.
Najważniejsze zalety reklamy wewnętrznej to:
– bardziej bezpośredni kontakt z odbiorcą – w dobie ogromnej popularności komunikatów online, marketing w przestrzeni publicznej staje się dużą szansą na dotarcie do najbliższego otoczenia. Reklama w galeriach handlowych świetnie sprawdza się m.in. dla firm działających lokalnie lub kierujących swoją ofertę do wąskiej grupy klientów (mają oni wtedy wrażenie, że dana firma w pewnym sensie „wychodzi do nich”),
– możliwość precyzyjnego doboru miejsca – ułatwia to dotarcie do osób, które w rzeczywistości najbardziej są zainteresowane konkretnym produktem lub usługą. Reklama w biurach będzie idealna np. dla producenta materiałów eksploatacyjnych czy dostawcy jedzenia na wynos, a reklama na uczelniach wyższych szkoły językowej, korepetycji lub klubu muzycznego daje dużą szansę na wzbudzenie zainteresowania, które rzeczywiście przełoży się na sprzedaż,
– możliwość doboru najlepszego nośnika – w reklamie indoor stosuje się m.in. plakaty, standy, potykacze, duże tablice LED, kasetony. To pozwala wyeksponować swój przekaz w taki sposób, aby nie tylko wzbudzał zainteresowanie, ale i skłaniał odbiorcę do podjęcia konkretnych działań (np. kupienia produktu czy kontaktu z biurem obsługi klienta w celu dopytania o szczegóły współpracy),
– uważniejsze zapoznanie się z treścią – w budynkach, windach czy pojazdach komunikacji miejskiej ludzie są narażeni na mniejszą liczbę bodźców niż na zewnątrz. Dzięki temu bardziej skupią się na Twojej reklamie. Mogą oni spokojnie się zatrzymać, przeczytać ofertę, obejrzeć grafikę. Nośniki umieszczone na zewnątrz są widoczne dla kierowców i przypadkowych przechodniów, dlatego trudno skupić ich uwagę na dłużej (spieszą się i są rozproszeni innymi działaniami),
– lepsze zapamiętywanie komunikatów – reklama w biurowcach, na uczelniach, w sklepach lub innym często odwiedzanym miejscu jest widoczna podczas każdej kolejnej wizyty. To daje większą szansę na zainteresowanie odbiorcy i podjęcie przez niego pożądanego działania,
– niższe koszty promocji – nośniki w budynkach nie są narażone na wilgoć, promienie UV i inne niekorzystne czynniki zewnętrzne, co wpływa na ich niższą cenę.
Reklama wewnętrzna – rodzaje
Jako reklamę wewnętrzną traktuje się wszystkie systemy informacji wizualnej umieszczane wewnątrz budynków. Można podzielić je ze względu na miejsce umieszczenia oraz typ zastosowanego nośnika.
Rodzaje reklamy zewnętrznej ze względu na tym nośnika
Działania typu indoor są oparte głównie o POS (point of sale), czyli materiały wspierające sprzedaż. Należą do nich:
– rollup’y – plakaty przymocowane do stojaka,
– wobbler’y – reklamy ruchome,
– counter card – stojaki na ulotki,
– hanger – materiały z logo produktu,
– lighbox – reklamy podświetlane (np. kasetony, tablice LED, litery 3D),
– stands – reklamy stojące,
– plakaty,
– tabliczki informacyjne,systemy wystawiennicze,
– naklejki (na ściany, okna, szyby wystawowe),
– infokiosk – komputer z dotykowym ekranem (umieszcza się je np. w urzędach czy recepcjach biurowców).
Rodzaje reklamy wewnętrznej ze względu na miejsce umieszczenia nośnika
Odpowiednie dopasowanie miejsca do specyfiki produktu lub usługi i najczęstszego przebywania grupy docelowej komunikatu w bardzo dużym stopniu wpływa na efektywność kampanii. Najpopularniejsze są reklamy:
– w centrach handlowych,
– w sklepach,
– w restauracjach i kawiarniach,
– w biurach i urzędach,
– w przychodniach zdrowia,
– w aptekach,
– na uczelniach wyższych,
– na lotniskach,
– w windach.
Reklama wewnętrzna – dlaczego warto zaplanować kampanię z Blue Eyes Media
Agencja Blue Eyes Media zaplanuje i zrealizuje kampanię dopasowaną do Twoich indywidualnych potrzeb. W świecie reklamy działamy już od wielu lat. Dysponujemy rozbudowaną siecią własnych nośników reklamowych w całej Polsce i współpracujemy ze starannie dobranymi oraz sprawdzonymi dostawcami mediów. Reklama zewnętrzna razem z nami to gwarancja skupienia się na celu, których chcesz osiągnąć, zaprojektowania indywidualnej kampanii, bieżącej analizy odbioru i pomiaru efektów. Zapraszamy do współpracy – razem możemy długofalowo rozwijać Twój biznes.