Reklama ubezpieczenia
Skuteczna reklama ubezpieczenia to taka, która wychodzi do klienta, ale nie jest nachalna. Każdego dnia miliony Polaków przemierzają ulicę polskich miast, aby sprostać codziennym obowiązkom. Oznacza to, że każdego dnia miliony rodaków mogą zapoznać się z Twoją ofertą ubezpieczeń. W jaki sposób? Może to zrobić za Ciebie outdoorowa reklama ubezpieczeń samochodowych oraz reklama ubezpieczenia na życie w formie OOH i DOOH.
Reklama ubezpieczenia, która trafia do właściwych osób
Mimo że potencjalna grupa odbiorców jest bardzo duża, to i tak tylko część z nich będzie faktycznie zainteresowana Twoim produktem. Reklamy OOH mają na celu przekonanie tych, którzy nie są zdecydowani na zakup ubezpieczenia. Odpowiednio przygotowana kampania outdoorowa zamieni niezdecydowanych w aktywnych kupujących. Dlaczego?
- Oszczędność czasu – reklama w komunikacji miejskiej, czy też w formie billboardów lub citylightów to pokazanie oferty wprost. Dzięki temu klient nie musi poświęcać czasu na to, aby wyszukać w internecie odpowiedniej oferty lub też jeździć do różnych agentów. Podczas podróży autobusem czy tramwajem na ekranach LED prezentowane są reklamy, które stanowią rozrywkę dla pasażerów. To właśnie w trakcie podróży mogą oni skupić się na wyborze ubezpieczenia. W tym przypadku doskonale sprawdza się też reklama w PKP, także prezentowana na elektronicznych wyświetlaczach.
- Informacje na wyciągnięcie ręki – stosowanie aktywnych linków czy kodów QR w reklamie ułatwia pasażerom znalezienie bardziej szczegółowych informacji o ofercie oraz szybkie wykupienie polisy.
- Odwołanie do podstawowych uczuć – projekty, które są estetyczne i spójne wizualnie z brandingiem przyciągają uwagę. Nadal istnieje przekonanie, że to, co ładne, staranne, jest lepsze.
W Be-Media wybieramy nośniki tak, aby trafiły do odpowiednio sprofilowanej grupy odbiorczej. Jej wybór odbywa się na podstawie analizy produktu oraz naszym doświadczeniu i wiedzy, gdzie najczęściej bywają klienci, którzy wykupują ubezpieczenia.
Gdzie warto reklamować ubezpieczenia?
Ubezpieczenia należy reklamować tam, gdzie są Twoi klienci. Odpowiednio stargetowana reklama ubezpieczenia nie tylko przynosi efekty w postaci rozpoznawalności marki, ale przekłada się na realny wzrost przychodów i napływ klientów.
Nośniki reklamowe OOH i DOOH powinny być dobrane, uwzględniając także rodzaj reklamowanego produktu. Aby zaimplementować reklamę na najskuteczniejszych nośnikach reklamowych, nie pozostaje bez znaczenia to, czy jest to reklama ubezpieczeń samochodowych, czy też może reklama ubezpieczenia na życie.
Jeśli jest to reklama ubezpieczeń samochodowych, należy dotrzeć do kierowców. W tym wypadku najskuteczniejsza jest reklama w przestrzeni miejskiej, a konkretniej reklama na autobusach, billboardach, a także reklama wielkoformatowa. Każda z tych form przyciąga wzrok kierowców, ale nie rozprasza ich.
Czy wiesz, że dobra reklama outdoorowa to taka, która pozwala na zapoznanie się z jej treścią w 7 sekund? Tyle wystarczy, by zapaść w pamięć potencjalnych klientów.
Z kolei reklama ubezpieczenia na życie idealnie sprawdzi się w formie DOOH na ekranach LED w prywatnych placówkach medycznych, jako reklama w autobusach czy też reklama w tramwajach, czyli wszędzie tam, gdzie klienci mają możliwość przez dłuższy czas obcować z reklamą.
Strategie reklamowe dopasowane do Twojej oferty ubezpieczeń
Klienci nabywający ubezpieczenia to osoby świadome, dbające o swoje zdrowie i myślące o przyszłości. Dlatego w Be Media posiadamy dostęp do tysięcy nośników, które sprawiają, że reklama ubezpieczenia trafia właśnie do nich.
Efektywna reklama ubezpieczenia na życie to taka, która jest prezentowana jako video marketing, np. w prywatnych placówkach medycznych. Podczas oczekiwania na wizytę pacjenci mają czas, aby zapoznać się z treścią reklamy.
Ale ruchomy obraz przyciąga także uwagę w plenerze. Stąd coraz większa popularność telebimów, czyli dużych ekranów w formie billboardów. Kampanię DOOH w formie video oferujemy także w pojazdach komunikacji miejskiej (autobusy, tramwaje) oraz na lotniskach, w galeriach handlowych i biurowcach.
Oferujemy kompleksową opiekę nad Twoją kampanią, dlatego też pomożemy Ci w przygotowaniu i nakręceniu odpowiedniego spotu video, który następnie zaprezentujemy na nośnikach DOOH w całej Polsce.
Kampanie reklamowe dla agentów i multiagencji ubezpieczeniowych
Współpracujemy z małymi, średnimi i dużymi firmami z branży ubezpieczeniowej. W każdym przypadku gwarantujemy indywidualnie dobrane nośniki reklamowe oraz planujemy działania, uwzględniając wskazany przez klienta budżet.
Aby otrzymać spersonalizowaną ofertę oraz całkowicie bezpłatną wycenę, skorzystaj z formularza kontaktowego. Już w ciągu kilkunastu minut nasz doradca zadzwoni do Ciebie i przedstawi szczegóły współpracy.
Nie czekaj – jeszcze dziś zadbaj o odpowiednie zaplanowanie kampanii OOH i DOOH!