Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama restauracji

Przeciętny Polak chodzi do restauracji raz w miesiącu. Jednak niemal 30% rodaków deklaruje, że odwiedza je 2-3 razy w miesiącu. Ilość miejsc, w których można dobrze zjeść, jest ogromna. Pięknie urządzony lokal, miła obsługa czy przepyszne menu mają bardzo duże znaczenie dla klientów, jednak nie pomoże to w przetrwaniu lokalu, jeśli nie będzie temu towarzyszyć reklama.

Kampanie dla restauracji – od otwarcia lokalu po regularną sprzedaż

Be-Media wykonuje skuteczne działania promocyjne, jakim jest reklama restauracji w formie kampanii OOH i DOOH. Pomagamy restauracjom z całej Polski, przygotowując dla nich interesujące i kreatywne kampanie reklamowe z wykorzystaniem nowoczesnych nośników reklamowych, takich jak billboardy, reklama na przystankach, a także reklama w komunikacji miejskiej w Warszawie, Toruniu, Krakowie i wielu innych miastach.

Zajmujemy się reklamą outdoorową oraz indoorową promującą otwarcie nowych restauracji oraz wspieramy regularną sprzedaż poprzez organizowanie cyklicznych kampanii.

Menu to za mało – tworzymy storytelling, który buduje apetyt!

Reklamy OOH i DOOH pozwalają na stworzenie kreatywnych kampanii, które angażują odbiorców. Możliwe jest to dzięki nowoczesnym nośnikom reklamowym. Szybkie implementowanie kampanii oraz jej aktualizowanie – takie możliwości daje reklama LED, która to stosowana jest w ekranach DOOH zlokalizowanych w galeriach handlowych, biurowcach, a także na telebimach. Pozwala na tworzenie ciekawych formatów wideo i prezentację historii, które nie pozostają obojętne na wzrok przechodniów.

Nasi klienci wracają do nas, bo wiedzą, jak ważne jest regularne przypominanie o sobie konsumentom. Dlatego proponujemy cykliczne działa reklamowe z wykorzystaniem różnorodnych nośników reklamowych. Łączymy kampanie billboardowe OOH z angażującymi kampaniami DOOH, co wzmacnia przekaz reklamowy i wzmacnia pozycję restauracji w danym mieście.

Reklama restauracji, która przyciąga gości – nie tylko followersów

Skuteczna reklama restauracji to taka, która przyciąga klientów bezpośrednio do lokalu. Można to zrobić, docierając do nich kreatywnymi rozwiązaniami.

W Be-Media stawiamy na nietypowe realizacje. Umożliwia je reklama ambientowa, która to bardzo często wykorzystywana jest przy okazji różnego rodzaju festiwali, festynów, wydarzeń specjalnych. Może tez idealnie zastąpić stojaki reklamowe, które wystawiane są przed lokalami gastronomicznymi. Reklama OOH w takiej formie może przybrać dowolny kształt, który nie jest na co dzień spotykany na ulicy. Takie rozwiązania, nieszablonowe, są szczególnie doceniane przez młodsze pokolenia, dla których wyjście do restauracji jest nie tylko zjedzeniem posiłku, ale swego rodzaju doświadczeniem i wyjątkowym wydarzeniem.

Hostessa rozdaje ulotki

Działania z zakresu reklamy restauracji offline które realnie wpływają na ruch w lokalu

Kampania offline, czyli outdoorowa, to bardzo skuteczna reklama restauracji, gdyż jest właśnie tam, gdzie lokal, a także tam, gdzie jej klienci. Klienci restauracji to osoby, które lubią przebywać poza domem i cieszyć się możliwościami, jakie daje wyjście do restauracji. Aby ułatwić im wybór odpowiedniego lokalu, warto zasugerować mu właśnie Twój poprzez lokalne kampanie OOH i DOOH.

Świetnym rozwiązaniem jest reklama w komunikacji miejskiej. W Be-Media posiadamy dostępy do ekranów zamontowanych w środkach transportu publicznego, które to pozwalają na szybkie uruchomienie kampanii DOOH, a także na łatwą jej edycję. Dzięki temu reklama w tramwaju lub też reklama w autobusach cieszy się większym zainteresowaniem. Łatwość edycji pozwala na prezentowanie ograniczonych czasowo promocji na dania serwowane w lokalu, czy też pokazywanie sezonowego menu.

Jak promować lokal, żeby zwiększyć liczbę rezerwacji i zamówień?

Dobra reklama restauracji jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy chcą zjeść pyszne dania w miłej atmosferze. Tworzenie atrakcyjnych wizualnie plakatów, projektów na billboardy, a także ciekawych wideo (np. przedstawiających proces przygotowywania wybranego dania z menu), pomaga w tworzeniu emocjonalnej więzi z klientem.

Odpowiedzią jest też promowanie restauracji wśród odpowiedniej grupy docelowej. Jeśli oferujesz happy hour ze zniżkami, idealnie sprawdzi się reklama na uczelniach wyższych, gdyż studenci to grupa osób, która nie chce przepłacać, ale chce korzystać z ofert restauracji.

Aby wypromować lokalną pizzerię, warto postawić na rozwiązania, które trafią do klientów zamieszkujących bliskie sąsiedztwo. Rozwiązaniem jest reklama na autobusach, a także reklamy na przystankach.

Dla zespołu Be-Media ważne jest indywidualne podejście do klienta i zaoferowanie im idealnie dopasowanych nośników reklamowych OOH i DOOH, które przełożą się na zwiększoną świadomość marki w społeczeństwie oraz przyczynią się do wzrostu sprzedaży.

Więcej szczegółów dotyczących współpracy z nami otrzymasz, korzystając z naszego formularza kontaktowego. Zostaw nam swój numer telefonu, a już wkrótce skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy bezpłatną wycenę.