Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

REKLAMA NA DWORCACH

Reklama outdoor (zewnętrzna) w miastach – dlaczego warto?
możliwość geotargetowania i targetowania
reklam do konkretnego odbiorcy
masowy zasięg kampanii
szeroki wybór nośników reklamowych
możliwość łączenia mediów
reklama 24/h

Dlaczego warto wybrać reklamę zewnętrzną?

O charakterze reklamy zewnętrznej najlepiej świadczy target, do którego jest on skierowany. Bo należy przypomnieć, że jest to reklama masowa, ogólnie dostępna, która trafia praktycznie do każdego przechodnia czy kierowcy auta. Oczywiście, za pomocą odpowiedniej lokalizacji oraz przekazu możliwe jest dokładniejsze targetowanie, jednak podstawowym założeniem jest dotarcie do jak największej rzeczy odbiorców.

Zalety reklamy outdoor mogą potwierdzić największe światowe marki oraz małe biznesy, które regularnie korzystają z tej formy promocji swoich usług.

Dlaczego zatem reklama zewnętrzna to dobry wybór?

– widoczność – reklama outdoorowa zdecydowanie wyróżnia się w miejskich krajobrazie, czy to formatem czy formą wykorzystującą oświetlenie, unikalną grafikę lub chwytliwe hasło;

– efektywność – ekspozycja w miejscach o dużym natężeniu ruchu pozwala dotrzeć nawet do tysięcy odbiorców w ciągu godziny;

– elastyczność – billboardy reklamowe, reklama tranzytowa, banery, citylighty, tablice, murale – to tylko kilka z wielu nośników, które można wykorzystać do zareklamowania firmy lub produktu;

– opłacalność – reklama zewnętrzna  wyróżnia się doskonałym stosunkiem ceny do efektywności. Według niektórych badań zwrot z inwestycji w billboard wynosi blisko 500%;

– możliwość wywierania wpływu – proekologiczny przekaz, odważne hasło, nieszablonowa grafika: w przypadku reklamy outdoor nie ma miejsca na banalne rozwiązania.

Format czy światło? Jaka reklama zewnętrzna jest dla Ciebie?

Jeśli chodzi o reklamowanie się na zewnątrz, są to przede wszystkim wielkoformatowe reklamy, a więc billboardy, murale czy siatki wielkoformatowe wykorzystujące rozmiar do skupienia uwagi odbiorców. Mogą być zlokalizowane w centrach miast, np. na budynkach, ale również przy ruchliwych drogach. Tego rodzaju reklamy od zawsze cieszyły się dużym zainteresowaniem legendarnych marek, które do dziś stosują np. billboardy do przypominania o sobie lub promowania swoich nowych kampanii.

Alternatywą są tu mniejsze formaty, które odpowiednio ulokowane, przyciągają uwagę oraz zainteresowanie przechodniów. Docelowo skierowane są raczej do „pieszej” grupy odbiorców oraz w zależności od miejsca, mogą dotyczyć konkretniejszego targetu, np. kinomanów, studentów, przedsiębiorców. Przykładem takich reklam są citylighty, które najczęściej pojawiają się na przystankach autobusowych czy tramwajowych.

Ciekawą formą jest tu również reklama tranzytowa, która wykorzystuje komunikację miejską. Jest ona niejako ruchoma, przez co może docierać do szerszej grupy odbiorców oraz daje naprawdę duże pole do kreatywnego popisu.

Jeśli nie formatem, to reklama zewnętrzna może wyróżnić się innymi właściwościami. Chodzi tu przede wszystkim o ekrany świetlne, które pojawiają się w centrach handlowych, w komunikacji miejskiej, siłowniach, przychodniach czy na lotniskach. Najczęściej przedstawiają film lub animację, informując, zachęcając i budując wizerunek danej marki.

Kreatywne billboardy, czyli reklamy z przekazem

Przykład znane z polskich i zagranicznych ulic pokazują, jak dużą siłę oddziaływania ma reklama zewnętrzna. Istnieje więc tu duży potencjał do wykorzystania tego wpływu do celów zrównoważonego rozwoju oraz wspierania licznych akcji społecznych. Doskonałym przykładem są tu tzw. zielone billboardy, np. wykorzystujące prawdziwą roślinność do wymownego przekazu w duchu eko. Modne w ostatnim czasie stały się ekologiczne murale wykorzystujące wodne farby lub specjalne farby o właściwościach pochłaniających smog.

Zabłyśnij oryginalną reklamą z BE-MEDIA

Wyróżnij się na mieście i wybierz reklamę zewnętrzną przygotowaną dla Ciebie przez agencję BE-MEDIA. Naszym celem jest pomoc firmom i organizacjom w stworzeniu wyrazistego i trafnego przekazu reklamowego. Sprawdź, jakie usługi znajdują się w naszej ofercie. Oprócz wielkoformatowych projektów wykonujemy realizacje reklamowe w postaci oklejania pojazdów komunikacji miejskiej (autobusy, tramwaje, trolejbusy, pociągi), paczkomatów, reklam w kinach, galeriach handlowych, na lotniskach, w biurowcach, itp.