Reklama linii lotniczych
Czy to możliwe, że reklama linii lotniczych przynosi bezpośredni zysk? Z Be-Media jak najbardziej!
Jako doświadczona agencja reklamowa specjalizująca się w reklamie outdoorowej i indoorowej, prowadzimy kompleksowe realizacje kampanii, które nie tylko budują świadomość marki w społeczeństwie, ale przede wszystkim przyczyniają się do zwiększenia liczby klientów, a tym samym i przychodów linii lotniczych.
Reklama linii lotniczych, która sprzedaje bilety – nie tylko buduje zasięg
Jak to robimy?
Na to składa się kilka czynników, m.in. takich jak:
- 🔷 kreatywne kampanie OOH i DOOH,
- 🔷 starannie rozplanowanie kampanii w czasie,
- 🔷 szczegółowo wyselekcjonowana grupa odbiorcza,
- 🔷 a także wysoka jakość nośników reklamowych.
Zwiększ liczbę pasażerów dzięki precyzyjnie zaplanowanej reklamie
Dobrze zaplanowana reklama linii lotniczych to nie tylko ta, która buduje świadomość marki wśród podróżujących. To również taka, która współdziała z klientem, jest na wyciągnięcie ręki i zapada w pamięć. Taka reklama także sprzedaje m.in. poprzez aktywne linki. A jak to zrobić?
Be-Media zapewnia dostęp do tysięcy nośników reklamowych zlokalizowanych w całej Polsce. Współpracujemy z liniami lotniczymi realizując kampanie ogólnopolskie, jak i lokalne. Wykorzystujemy do tego nośniki OOH i DOOH, które zlokalizowane są przy najważniejszych szlakach komunikacyjnych, ale też tam, gdzie są podróżujący.
Zwracamy baczną uwagę na czas trwania kampanii oraz moment jej implementacji. Odpowiednio rozplanowana w czasie kampania OOH pomaga wyprzedzić konkurencję i zapewnić psychiczny komfort miłośnikom podróży, którzy lubią planować wojaże z wyprzedzeniem lub spontanicznie.
Promujesz nowe połączenia? Tak, robimy to skutecznie!
Skuteczna reklama linii lotniczych powinna być tam, gdzie są podróżujący. Dlatego oferujemy następujące rozwiązania:
- 🔷 reklama w pociągach – które to są często idealnie skomunikowane z lotniskami, a pasażer będący w długiej podróży szuka w niej rozrywek. Plakaty czy ekrany LED z wyświetlanymi reklamami to ich bezpośrednie źródło rozrywki oraz informacji o Twoich liniach lotniczych.
- 🔷 reklama na lotniskach – tam właśnie znajdziesz swoich klientów. Dostępne na nich ekrany LED wyświetlają reklamy DOOH, które mogą zawierać informacje o najnowszych promocjach czy też ciekawych połączeniach lotniczych, a aktywne kody QR przenoszą bezpośrednio do strony. Takie rozwiązania oszczędza czas i zamienia potencjalnych klientów w aktywnych klientów. Szybkość i łatwość w skorzystaniu z oferty przekłada się na bezpośrednią sprzedaż.
- 🔷 citylighty – zlokalizowane na przystankach autobusowych, przy galeriach handlowych, a także w większości dzielnic największych polskich miast, dzięki podświetleniu zapewniają doskonałą widoczność reklamy również po zmierzchu. Dostępna blisko pasażera pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z jej treścią.
Kampanie dla linii lotniczych – więcej rezerwacji, mniej pustych miejsc!
Wymienione powyżej rodzaje reklamy OOH i DOOH to tylko wybrane możliwości. W Be-Media dostępna jest także reklama w komunikacji miejskiej, czyli na umieszczonych w tramwajach i autobusach elektronicznych wyświetlaczach. Dzięki zdalnemu dostępowi do ekranów możesz łatwo i szybko edytować reklamę, oferując np. ograniczoną ilość biletów w obniżonej cenie. Reklama DOOH wykorzystująca zasadę niedostępności oraz zawierająca aktywny link (kod QR, adres www) przyczynia się do szybszego podejmowania decyzji w zakresie zakupu biletów na wybrane loty.
Oczywiście reklama linii lotniczych przynosi także rezultaty, gdy jest realizowana jako billboardy reklamowe lub ich nowocześniejsza wersja, czyli telebimy reklamowe, które przyciągają wzrok, bo wyświetlają kampanie w formie wideo.
Każdy z rodzajów nośników OOH i DOOH może bezpośrednio sprzedawać – należy tylko wiedzieć, jak to odpowiednio przygotować. W tym pomogą Ci nasi indywidualni doradcy, którzy służą radą oraz uczą, jak planować skuteczną kampanię OOH i DOOH.
Aby otrzymać bezpłatną wycenę, skorzystaj z naszego formularza kontaktowego i nie odchodź od telefonu – niedługo do Ciebie zadzwonimy.