Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama konferencji

Czy wiesz co zrobić, aby w Twojej konferencji wzięły udział tysiące osób? Pomoże Ci w tym skutecznie zaplanowana outdoorowa reklama konferencji, którą zrealizujesz na nośnikach OOH i DOOH zlokalizowanych w całej Polsce!

Reklama konferencji, która buduje frekwencję i prestiż

Zapewniamy kompleksową pomoc przy promowaniu konferencji, wykorzystując do tego nośniki reklamowe OOH i DOOH umieszczonych w outdoorze i indoorze. Gwarantujemy zasięg lokalny oraz ogólnokrajowy.

Realizujemy kampanie OOH i DOOH wyłącznie z wykorzystaniem najlepszej jakości nośników, które gwarantują świetną jakość obrazu i niezakłócony przekaz reklamowy. Jesteśmy tam, gdzie uczestnikami konferencji mogą być klienci indywidualni lub klienci biznesowi. Oferujemy kampanie OOH w przestrzeni miejskiej na billboardach, citylightach, w galeriach handlowych, a także w prywatnych placówkach medycznych oraz biurowcach.

Dbamy o to, aby kampania była widoczna 24/7, dlatego w naszej ofercie dostępna jest reklama LED, która to wykorzystywana jest równie jako reklama na przystankach, a także jako reklama w pojazdach transportu publicznego.

Odpowiedni wybór nośników oraz rozplanowanie w czasie zapewnia zainteresowanie konferencją i ułatwia sprzedaż biletów na dane wydarzenie.

 

Formaty, które angażują – od wideo po DOOH

Stawiamy na nowoczesne rozwiązania, które aktualnie cieszą się największą efektywnością spośród wszystkich nośników OOH. Reklama konferencji realizowana w formie wideo przyciąga wzrok na dłużej i zapada w pamięć. Jej emisja jest możliwa jako reklama w tramwaju oraz reklama w autobusach, czyli pojazdach komunikacji miejskiej, która służy jako główny środek transportu dla większości Polaków. To także telebimy znajdujące się w centrach największych polskich miast oraz nośniki DOOH, jak ekrany LED w biurowcach, pociągach oraz na lotniskach.

Traditional Citylight Displays Ads on bus stop

Kanały reklamy konferencji, które działają

Kanały dotarcia mogą być różne w zależności od grupy docelowej, dla której jest organizowana konferencja. W przypadku klientów B2B sprawdzą się takie miejsca jak wspomniane wcześniej biurowce czy też reklama na lotnisku. Jeśli jednak organizowana jest konferencja naukowa, w której mogą brać udział osoby w różnym wieku, ale zainteresowane danym tematem, to świetnym rozwiązaniem jest reklama na uczelniach wyższych, gdzie spotykają się zarówno studenci, jak i pracownicy naukowi.

Warto stawiać na kanały dotarcia, które znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie potencjalnie zainteresowanych osób. Należy ułatwić im podjęcie decyzji, a przede wszystkim poinformować o danej konferencji. Wychodząc z reklamą do zainteresowanych, szansa na powodzenie kampanii OOH jest znacznie większa, niż w przypadku stosowania wyłącznie kampanii online.

reklama na ekranach multimedialnych na uczelniach wyższych

Dlaczego promocja konferencji zaczyna się dużo wcześniej?

Konferencje to wydarzenia prestiżowe, które potrafią przyciągnąć nawet tysiące słuchaczy. Pod warunkiem, że są one promowane już dużo wcześniej. Każda reklama konferencji powinna być zaplanowana z wyprzedzeniem, aby:

  • 🔷 zainteresowane nią osoby mogły zaplanować sobie udział w niej odpowiednio wcześniej,
  • 🔷 mogła wziąć w niej udział wymagana minimalna ilość uczestników,
  • 🔷 wzbudzić zainteresowanie osób, które pierwotnie nie są nią zainteresowane, ale wystawione na kontakt z reklamą przekonują się do udziału w niej.

Takie planowanie jest szczególnie istotne przy konferencjach organizowanych dla klientów B2B, gdzie grafiki słuchaczy bywają wypełnione na kilka miesięcy do przodu.

Ale też ważne jest dla organizatorów. Niektóre nośniki reklamowe bywają zajęte przez wiele miesięcy, w związku z czym, jeśli zależy Ci na umieszczeniu reklamy na konkretnym nośniku, lub też wymaga ona specjalnego przygotowania, jak np. reklama ambientowa, to nie czekaj do ostatniej chwili, tylko zacznij promować konferencję już na samym początku jej tworzenia.

Be-Media pomoże Ci w stworzeniu wzbudzającej zainteresowanie odbiorców kampanii OOH i DOOH, w której reklama konferencji będzie skutecznie docierała do zainteresowanych i sprawi, że Twoje wydarzenie będzie jednym z najbardziej oczekiwanych.

Już teraz skontaktuj się z nami, wypełniając formularz kontaktowy.