Reklamy hotelu
Odpowiednio zaplanowana kampania outdoorowa jest skuteczna wtedy, gdy zainteresowanie ofertą hotelu wzrasta po wykonaniu konkretnych działań. Każda reklama hotelu powinna bezpośrednio docierać do osób, które poszukują noclegów, czyli turystów oraz osób podróżujących służbowo.
Zwiększ obłożenie hotelu dzięki dobrze zaplanowanej kampanii!
Znając grupę docelową, należy przeprowadzić analizę jej zachowań i umieścić reklamy hotelu tam, gdzie bywają oni najczęściej. To oczywiście główne punkty komunikacyjne, takie jak dworce i lotniska oraz centra miast.
Dobrze przemyślana reklama miejska przyciąga wzrok, ma odpowiednio dobraną kolorystykę, która ułatwia odbiór komunikatów reklamowych, a także zapada w pamięć ciekawą formą. Wyróżnia się spośród innych, co pozwala na stworzenie emocjonalnej więzi pomiędzy odbiorcą reklamy (klientem) a hotelem.
Jest też prezentowana na wysokiej jakości nośnikach OOH i DOOH, które ułatwiają jej odbiór. Wysoka jakość obrazu przekłada się na postrzeganie reklamującej się firmy jako wartej zaufania i świadczącej wysoką jakość usług.
Reklama hotelu w outdoorze stanowi o pierwszym wrażeniu, a jest ono bardzo ważne wśród konkurencji.
Skuteczne reklamy hoteli z BE-Media
Be-Media oferuje dostęp do nośników OOH i DOOH zlokalizowanych właśnie w tych punktach, w których znajduje się najwięcej podróżujących. Ciekawie przygotowana reklama na lotnisku w formie wideo, prezentowana na ekranach LED przyciągnie wzrok podróżujących i umili im czas oczekiwania na lot.
Z kolei reklama na dworcach PKP będzie pomocna dla osób, które decydują się na spontaniczną rezerwację noclegów. Reklamy hotelu w formie billboardów lub na ekranach DOOH ułatwią podjęcie decyzji w zakresie wyboru oferty noclegowej. Daną reklamę można zaprojektować z wykorzystaniem aktywnych linków, które przeniosą klientów bezpośrednio na stronę, np. kodów QR.
Oferowana przez Be-Media reklama PKP intercity to gwarancja, że wszyscy podróżujący Polskimi Kolejami Państwowymi będą mieli styczność z Twoją reklamą. Jest to bardzo szeroka grupa odbiorców, gdyż w 2024 roku średnio 275 tysięcy pasażerów dziennie podróżowało koleją.
Dbamy o stałą ekspozycję reklamy hotelu, tak, aby przez cały rok pracowała ona na zwiększenie obłożenia i rezerwacji. Realizujemy także działania sezonowe, które planujemy odpowiednio wcześniej, aby móc się dobrze przygotować do kampanii. Wybieramy kluczowe lokalizacje, która zapewniają codzienne dotarcie do setek tysięcy odbiorców.
Współpraca z nami w zakresie reklamy dla hoteli i SPA
Wybierając współpracę z agencją reklamową Be-Media zyskujesz fachową pomoc w zakresie kompleksowego tworzenia kampanii outdoorowych i indoorowych. Skupiamy się na poszukiwaniu różnorodnego klienta, który będzie mógł skorzystać z oferty danego hotelu.
Myśląc o pasażerach zmęczonych podróżą, wychodzimy z kampaniami OOH i DOOH bezpośrednio do nich umieszczając reklamy na lotniskach i dworcach.
Ale myślimy także o lokalnej społeczności, która szuka miejsc noclegowych w innych miastach. W Be-Media prowadzimy kampanie outdoorowe i indoorowe lokalne oraz ogólnokrajowe.
Dysponujemy tysiącami nośników OOH (billboardy, citylighty, murale reklamowe, reklama wielkoformatowa) i DOOH (telebimy, ekrany LED w biurowcach, komunikacji miejskiej, prywatnych placówkach medycznych, galerie handlowe) w większości polskich miast.
Dbamy o to, aby zaprosić Polaków do podróżowania po kraju i korzystania z lokalnych ofert i wspierania rodzimych hoteli. Przedstawiamy korzyści i skupiamy ich wzrok tam, gdzie się relaksują.
Część hoteli posiada ofertę SPA dostępną nie tylko dla gości hotelowych. Jeśli i Twój hotel należy do tego grona, to reklama w galeriach handlowych w Krakowie, Warszawie (oraz innych polskich miastach) będzie bardzo skuteczną reklamą DOOH, która przyciągnie nowych klientów.
Alternatywą, która pozwoli na dotarcie do zróżnicowanego grona odbiorców, jest reklama w komunikacji miejskiej, czyli w autobusach i tramwajach. Zmieniające się obrazy na ekranach LED przyciągają wzrok i sprawiają, że trudno od nich oderwać uwagę. Jednocześnie stanowią rozrywkę dla pasażerów podróżujących codziennie tą samą trasą.
Co wchodzi w skład naszych kampanii reklamowych dla hoteli?
Kampanie reklamowe OOH i DOOH realizowane przez Be-Media to kompleksowe działania, których głównym celem jest zwiększenie świadomości marki w społeczeństwie i przełożenie tego na realną sprzedaż.
Realizowane przez nas działanie to kompleksowa usługa, na którą składa się:
- 🔷 analiza potrzeb i celów klienta
- 🔷 analiza grupy docelowej oraz lokalizacji nośników, aby reklamy hotelu docierały do jak najszerszego grona odbiorców
- 🔷 przygotowanie projektu graficznego (foto, wideo)
- 🔷 dopasowanie materiałów promocyjnych do nośników reklamowych
- 🔷 implementacja reklamy hotelu na wybranych nośnikach OOH i DOOH
- 🔷 monitorowanie kampanii
- 🔷 przygotowanie końcowego raportu z danymi liczbowymi oraz dokumentacją foto i wideo
- 🔷 stały kontakt z dedykowanym opiekunem
Zachęcamy do skorzystania z różnych nośników reklamowych i połączenie reklam OOH z DOOH. Raz zobaczona reklama, będzie potem łatwiej zauważalna w innych miejscach. Tym samym reklama hotelu zostanie w pamięci mijającej ją osoby i wytworzy podświadomą więź, która w przyszłości może przełożyć się na skorzystanie z oferty.
Reklama hoteli, która przekłada się na realne rezerwacje – skontaktuj się z nami!
Decydując się na współpracę z naszą agencją przekonasz się, że outdoorowa reklama hotelu to bardzo skuteczny środek do zwiększenia ilości rezerwacji w Twoim hotelu. Odpowiednio dobrane lokalizacje i rodzaje nośników OOH przyczynią się do zwiększonego zainteresowania Twoją ofertą. Gwarantujemy skuteczność naszych działań, a dowodem na to są stale powracający klienci i wysoka ocena w Google.
Jeśli zatem chcesz skutecznie promować się w outdoorze, skorzystaj z naszego formularza kontaktowego i zostaw swój numer telefonu. Już wkrótce nasz specjalista zadzwoni do Ciebie i przedstawi szczegóły współpracy. Po wstępnych ustaleniach otrzymasz bezpłatną wycenę.