Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklama dla organizacji pozarządowych

Każda firma, organizacja ma swoją misję. My ją również mamy: chcemy pokazać, że kampanie outdoorowe oraz indoorowe mają nie tylko sprzedawać, ale mogą też pomagać. Dlatego wspieramy organizacje pozarządowe w tworzeniu kreatywnych i efektywnych kampanii OOH i DOOH.

 

 

Promocja z misją – reklama, która wspiera działania społeczne

Posiadamy dostęp do tysięcy nośników reklamowych OOH i DOOH w całej Polsce, dzięki czemu reklama dla fundacji, organizacji non-profit czy też stowarzyszenia, może dotrzeć do milionów Polaków. Realizując kampanie outdoorowe i indoorowe dla organizacji pozarządowych dbamy o to, aby dowiedziało się o nich jak najwięcej osób.

Wybieramy sprawdzone nośniki reklamowe OOH i DOOH, na których reklama dla organizacji pozarządowych świetnie się prezentuje i pozwala na skuteczne zapoznanie się z jej komunikatem.

Reklama dla organizacji pozarządowych, która naprawdę przyciąga uwagę

W kampaniach dla organizacji pozarządowych stawiamy na sprawdzone nośniki OOH. Należą do nich m.in. reklamy wielkoformatowe (widoczne z daleka, trudne do przeoczenia, pozwalające na stworzenie ciekawego konceptu graficznego), czy też reklama na przystankach (czas oczekiwania na tramwaj lub autobus to idealny moment na zapoznanie się z treścią reklamy znajdującą się na wiacie przystankowej).

Każda reklama OOH tworzona dla trzeciego sektora jest umieszczana na starannie wyselekcjonowanych nośnikach, w lokalizacjach, w których znajduje się najwięcej odbiorców danej reklamy.

Nie zapominamy o nowoczesnych technologiach, które wspierają reklamy dla fundacji, takich jak ekrany LED. Elektroniczne wyświetlacze przyciągają wzrok i umilają czas oczekującym np. na autobus (reklama w komunikacji miejskiej), czy też na zajęcia (reklama na uczelniach), albo na wizytę u lekarza. Jako jedni z niewielu możemy pochwalić się współpracą z prywatnymi przychodniami, dzięki czemu w ofercie Be-Media dostępna jest reklama w placówkach medycznych, także wyświetlana na dedykowanych ekranach LED.

Oferujemy także mniej szablonowe rozwiązania jak murale reklamowe. Reklama dla stowarzyszeń powinna być zawsze tworzona w taki sposób, aby przekazywać maksimum informacji w minimalnym czasie.

Co wyróżnia nasze podejście do współpracy z trzecim sektorem?

Nie zależy nam na tym, aby spod naszych rąk została zaimplementowana jakakolwiek reklama dla organizacji pozarządowych. Zależy nam na tym, aby była ona skuteczna dla reprezentantów trzeciego sektora, którzy nam zaufali.

Poprzez dokładną analizę potrzeb klienta proponujemy rozwiązania, które nie wymagają dużych inwestycji finansowych, ale mimo tego przynoszą wielkie rezultaty. Te zaś mają się przekładać na realną pomoc podopiecznych fundacji lub stowarzyszeń.

Oferujemy kompleksową współpracę: od wymyślenia projektu od strony graficznej, rozplanowania kampanii OOH i DOOH w czasie, aż po jej zaimplementowanie. Nasze działania są transparentne, dlatego po zakończeniu kampanii każda reklama dla stowarzyszeń i innych organizacji jest dokładnie analizowana w szczegółowym raporcie, który przygotowujemy (jako jedyna agencja w Polsce).

Skontaktuj się z nami i otrzymaj bezpłatną wycenę kampanii dla organizacji pozarządowych.