Reklama biura podróży
W Be-Media oferujemy kompleksowe rozwiązania dotyczące kampanii indoorowych oraz outdoorowych w zakresie reklam OOH i DOOH na różnorodnych nośnikach. Współpracujemy z biurami podróży sprawiając, że każda reklama biura podróży spotyka się z pozytywnym odbiorem konsumentów, a do tego zamienia oglądających w kupujących.
Nasza oferta reklam dla biur podróży
Oferujemy kompleksowe działania:
- 🔷 przygotowanie projektu graficznego
- 🔷 analiza, czy dana reklama biura turystycznego jest odpowiednio przygotowana technicznie pod wybrane nośniki
- 🔷 planowanie i wdrażanie kampanii outdoorowych
- 🔷 regularna analiza efektywności kampanii outdoorowej
- 🔷 realizacja kampanii sezonowych, sprzedażowych oraz kampanii budujących świadomość marki wśród konsumentów
- 🔷 wsparcie i edukacja w zakresie przeprowadzanych kampanii
Branding i sprzedaż w jednym – jak budujemy rozpoznawalność biura podróży?
Aby zbudować rozpoznawalność danego biura podróży w pierwszym kroku dokładnie analizujemy i planujemy działania reklamowe. Dobieramy nośniki OOH i DOOH tak, aby reklama biura podróży docierała zarówno do miłośników podróżowania, jak i tych, którzy lubią podróżować od czasu do czasu i nie chcą spędzić wielu godzin na poszukiwaniu odpowiedniego biura turystycznego.
Naszym celem jest reklama w przestrzeni miejskiej, która przyciąga wzrok mijających ją osób dzięki przyjemnemu w odbiorze projektowi, a jednocześnie kreatywnemu i wyróżniającemu się spośród innych.
Posiadamy dostęp do nośników OOH i DOOH zlokalizowanych w całej Polsce. Zwracamy uwagę na fakt, czy dana reklama biura turustycznego ma być wyłącznie lokalna, czy też ogólnokrajowa (prezentowana reklama w pociągach, citylighty, kampanie ambientowe).
Rodzaj nośników reklamowych, na których będzie prezentowana Twoja kampania, zależny jest także od grupy odbiorczej, do której jest kierowana oraz od reklamowanej wycieczki.
Jak promować wyjazdy tematyczne, rejsy i egzotyki?
W naszym portfolio znajduje się mnóstwo kampanii zrealizowanych dla biur podróży oferujących wyjazdy krajowe, jak i tych gwarantujących niezapomniane przeżycia w egzotycznych miejscach.
Miejsce realizacji kampanii i rodzaj nośnika dopasowujemy do oferty. Jeśli organizujesz wyjazd do egzotycznego kraju dla klientów premium, postaw na nośniki premium, jak np. reklama na lotniskach czy też wielkoformatowa. Świetnym rozwiązaniem na dotarcie do tej grupy klientów, jest także reklama na ekranach DOOH umieszczonych w biurowcach.
Przy wyjazdach tematycznych, kierowanych do konkretnych grup wiekowych, np. studentów, najlepiej sprawdza się reklama na uniwersytetach, ponieważ znajduje się dokładnie tam, gdzie potencjalni klienci. Tym, co jeszcze przyciąga uwagę młodych (szczególnie tych zainteresowanych ochroną środowiska), są murale reklamowe, przygotowywane na ścianach bloków w przestrzeni miejskiej za pomocą ekologicznych farb pochłaniających zanieczyszczenia z powietrza.
Oczywiście nie można zapomnieć o podstawowej formie OOH, którą jest reklama billboardowa, którą to możesz zlokalizować nie tylko w centrach miast, lecz także wzdłuż szlaków komunikacyjnych podmiejskich oraz autostrad.
Nie możemy oczywiście pominąć jednego z nośników DOOH, który to jest bardzo dobrze przyjmowany przez konsumentów. A jest nim reklama w komunikacji miejskiej, czyli reklama wyświetlana na ekranach LED umieszczonych w autobusach i tramwajach. Podczas podróży do pracy i do domu pasażerowie bardzo chętnie przyglądają się ekranom rozmieszczonym w pojazdach transportu publicznego, gdyż stanowią one dla nich rozrywkę. Podróż autobusem i tramwajem to też doskonały czas na planowanie czasu wolnego, w tym wyjazdów wakacyjnych. Pomóc im w tym może właśnie reklama biura podróży, która właśnie ukazuje się tuż przed ich oczami.
Mierzalne efekty kampanii reklamowych biur podróży– rezerwacje, zapytania, kontakt
Nowoczesne technologie pozwalają na coraz to łatwiejsze zdobywanie informacji na temat konsumentów. Najnowsze ekrany LED, znajdujące się np. w galeriach handlowych, bywają wyposażone w kamery, które rejestrują ruch odbywający się przed nim i analizują (za pomocą AI), kto mijał dany nośnik DOOH.
Dzięki temu posiadamy informacje o wieku i płci mijających nośniki konsumentów, co pozwala nam na precyzyjne targetowanie reklamy do odpowiedniej grupy odbiorczej. Również doświadczenie zawodowe i wiedza specjalistyczna sprawia, że wiemy, w jakich miejscach przebywają osoby, do których kierowane są kampanie reklamowe biura podróży.
Jako jedyna agencja w Polsce, po zakończeniu kampanii, przekazujemy naszym klientom szczegółowy raport dotyczący przeprowadzonych działań, a także prezentujący konkretne liczby, materiały foto i wideo.
Postaw na BE-Media!
Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów dotyczących współpracy z nami, skorzystaj z formularza kontaktowego i czekaj na telefon. Nasz doradca zadzwoni do Ciebie w ciągu kilkunastu minut!
Nie czekaj, już teraz zaplanuj skuteczną kampanię outdoorową dla Twojego biura podróży!