Kampanie reklamowe dla przychodni i placówek medycznych
Reklamy w przychodniach i placówkach medycznych to jedna z naszych kluczowych usług. Od lat współpracujemy z takimi miejscami, oferując im współpracę w zakresie szeroko rozumianej reklamy medycznej i farmaceutycznej.
Działamy zgodnie z regulacjami prawnymi i zgodnie z ustawą o działalności leczniczej i Kodeksem Etyki Lekarskiej. Realizowane przez BeMedia kampanie reklamowe placówek medycznych mają przede wszystkim charakter informacyjny i nie zawierają znamion reklamy.
Kampanie reklamowe dla placówek medycznych – co oferujemy?
Agencja Be-Media oferuje szeroki wachlarz usług, jaki zawiera reklama OOH oraz DOOH i city transport.
Wśród naszej oferty jest także marketing farmaceutyczny, realizowany na terenie prywatnych, państwowych placówek medycznych oraz aptek.
Oczekiwanie przed gabinetem na wizytę jest dla pacjenta stresujące. Analiza zachowań pacjentów wykazała, że tam, gdzie dostępna jest reklama w przychodniach i placówkach medycznych, pacjenci stresują się mniej, gdyż zajmują swoje myśli dostępnymi materiałami reklamowymi, z którymi chętnie się zapoznają.
Może ona przybierać różne formy:
- 🔷 plakaty informacyjne,
- 🔷 video marketing (spoty wyświetlane na ekranach),
- 🔷 ulotki,
- 🔷 inne formy reklamowe.
Wszelkie kampanie reklamowe prowadzone na terenie przychodni, placówek medycznych i aptek mają charakter informacyjny oraz edukacyjny.
Kampanie reklamowe dla przychodni, punktów pobrań i gabinetów – sprawdź ofertę!
Oferowane przez nas reklamy OOH i DOOH dopasowujemy indywidualnie do klienta.
W przypadku reklamy przychodni koncentrujemy się na oferowanych przez nią usługach i na tej podstawie dobieramy grupę odbiorczą. Dzięki temu wiemy, czy lepsza będzie reklama w autobusach, które pozwalają dotrzeć do niej, czy też lepsze będą reklamy wielkoformatowe, często realizowane jako reklamy klinik, reklamy gabinetów stomatologicznych czy też reklamy szpitali. Korzystamy ze sprawdzonych narzędzi analitycznych oraz doświadczenia naszego zespołu.
Jak wygląda współpraca z nami w kontekście kampanii reklam dla przychodni i innych placówek medycznych?
Agencja reklamowa BeMedia analizuje informacje przekazane przez klienta i cel, jaki chce osiągnąć. Następnie analizujemy grupę docelową, do której ma dotrzeć informacja przekazywana w kampanii reklamy placówek medycznych.
Realizując kampanie reklamowe dla punktów pobrań, pamiętamy o tym, aby treść reklamy zawierała wyłącznie treści o charakterze informacyjnym, bez treści zachęcających do skorzystania z usług. Dla punktów pobrań najczęściej oferowana jest reklama w tramwajach, na ekranach LCD oraz reklama na przystankach czy tablicach. Kilka ekranów umieszczonych w pojazdach komunikacji miejskiej pozwala na zapoznanie się z treścią reklamy (także reklamy gabinetów lekarskich) wszystkim pasażerom. Atrakcyjna oprawa graficzna wpływa korzystnie na postrzeganie wizerunku danej placówki i łatwiej zapada w pamięć. Dodatkowo skojarzenie, że dany tramwaj czy też autobus, prowadzi do reklamowej placówki medycznej, pozwala na łatwiejsze zakorzenienie w pamięci odbiorców.
Po zebraniu niezbędnych informacji przystępujemy do realizacji projektu (oferujemy także projekty graficzne reklam) polegający na wdrożeniu kampanii na wybranych nośnikach reklamowych OOH i DOOH oraz city transport.
Na koniec każdej kampanii otrzymujesz od nas szczegółowy raport (również w formie video) prezentujący efekty, jakie przyniosły kampanie reklamowe przychodni oraz innych punktów medycznych.
Skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie, aby uzyskać dokładniejsze informacje na temat kampanii reklamowych placówek medycznych. Podczas rozmowy uzyskasz również bezpłatną wycenę.