Reklamy dla streamingów
Zakres naszej oferty kampanii reklamowych dla serwisów streamingowych
Be-Media oferuje dostęp do tysięcy nośników OOH oraz DOOH. Realizujemy kampanie outdoorowe oraz indoorowe.
Działamy kompleksowo. Pomagamy implementować gotowe kampanie reklamowe dla streamingów, a także tworzymy je od samego początku. Analizujemy potrzeby klienta, przygotowujemy projekt graficzny, a następnie wdrażamy na naszych nośnikach reklamowych. Całość wieńczymy raportem prezentującym efekty współpracy.
Reklamy dla platform streamingowych w outdoorze
Outdoor to szeroki obszar reklamowy. Dostępnych jest w nim wiele rodzajów nośników.
Stworzenie reklamy dla streamingów, uwzględniając kilka różnych nośników OOH i DOOH, pozwala wywołać dobre skojarzenie wśród osób mijających reklamę.
Takie nośniki, jak np. billboardy reklamowe, pozwalają na stworzenie wielu ciekawych kreacji reklamowych, które wzbudzą zainteresowanie konsumentów i zbudują wizerunek marki. Są też jednymi z podstawowych nośników OOH, a ich rozmieszczenie pozwala dotrzeć do wybranych grup docelowych.
Kolejną ofertą w Be-Media są reklamy wielkoformatowe – widoczne z daleka, o bardzo dużych rozmiarach, umieszczane na największych miejskich budynkach. Zamieszczony na nich przekaz reklamowy jest wyraźny, czytelny i wywiera ogromne wrażenie na odbiorcach.
Nic tak nie przyciąga wzroku, jak ruchomy obraz. Jeśli zatem chcesz przyciągnąć widzów do siebie, odpowiednia będzie reklama na telebimach, czyli elektronicznych billboardach. Animowane obrazy przyciągają uwagę i pozwalają na zeprezentowanie dużej ilości treści w krótkim czasie.
Telebimy wyświetlają reklamę przez całą dobę, dzięki czemu reklama jest doskonale widoczna 24/7. Podobnie jak citylighty, czyli podświetlane tablice ogłoszeniowe. Mają formę słupów lub są zlokalizowane na przystankach autobusowych i tramwajowych. Dzięki temu pasażerowie oczekujący na autobus albo tramwaj mogą spokojnie zapoznać się z reklamą streamingu.
A gdy już wsiądą do autobusu, czeka na nich reklama w komunikacji miejskiej emitowana na ekranach znajdujących się w autobusach, tramwajach oraz metrze. Ta forma reklamy jest najbardziej lubiana przez pasażerów, gdyż w godzinach szczytu oglądanie treści na monitorach stanowi ich główną rozrywkę. Jej dodatkową zaletą jest możliwość niemal natychmiastowego uruchomienia oraz łatwość edycji.
Jeśli zaś chcesz dotrzeć do odbiorców nietypową formą, postaw namurale reklamowe, reklamę ambientową, czy też reklamę dla streamingów wyświetlaną na najwyższym wieżowcu w Warszawie, czyli Warsaw Spire.
Reklamy dla platform streamingowych w indoorze
Reklamy streamingów dobrze jest też prezentować w indoorze. Służyć temu mogą m.in. nośniki elektroniczne, takie jak ekrany w prywatnych placówkach medycznych, ekrany w biurowcach, a także galeriach handlowych.
W miejscach tych można dotrzeć do zróżnicowanej wiekowo oraz zainteresowaniami grupy odbiorców z zachowaniem pewności, że zawsze znajdą się osoby śledzące nowości streamingowe.
Świetnie sprawdzają się też w sezonie jesienno-zimowym, gdy aura za oknem nie sprzyja spacerom i wycieczkom, a konsumenci ograniczają wyjścia z domu w celu realizowania podstawowych potrzeb (zakupy, wizyty lekarskie).
Postaw na jakość i skontaktuj się z nami!
Nasza agencja stawia na wysoką jakość usług, co może potwierdzić ponad 90% powracających klientów.
- 🔷 Dedykowane projekty
- 🔷 Bezpłatna wycena
- 🔷 Szczegółowy raport
- 🔷 Przyjazna atmosfera współpracy
- 🔷 Wysoka jakość projektów graficznych
- 🔷 Jakościowe nośniki reklamowe
To tylko kilka czynników, które wyróżniają nas na rynku reklamy OOH i DOOH. Jeśli chcesz poznać nas lepiej, skontaktuj się z nami.