Reklamy dla dystrybutorów kinowych
Kampanie reklamowe dla dystrybutorów kinowych w outdoorze i indoorze
Nic nie zastąpi magii kina. Seans filmowy na dużym ekranie to przeżycie, które pozwala dostrzec znacznie więcej szczegółów, a specjalne systemy nagłaśniające gwarantują wyjątkowe efekty, gdy np. ma się wrażenie, że bohater filmu szepcze nam do ucha, jakby siedział obok. Kino ma konkurencję w postaci portali streamingowych, ale to właśnie doświadczenie przeżywania emocji wraz z innymi widzami czyni odbiór filmu wyjątkowym.
Z tej przyczyny warto przypominać widzom o nowościach kinowych. Hollywood wie o tym nie od dziś. Kampania reklamowa filmu Barbie przyczyniła się do pobicia rekordu w box officie. W BeMedia tworzymy skuteczne kampanie reklamowe dla dystrybutorów kinowych, które przyczynią się do wzrostu zainteresowania filmem.
Co obejmuje nasza oferta kampanii reklamowych dla dystrybutorów kinowych?
Oferta Be-Media to szeroki wachlarz możliwości, który pozwala tworzyć kreatywne reklamy dla dystrybutorów kinowych OOH i DOOH w formie outdoorowej oraz indoorowej.
- 🔷 Pierwszą z możliwości są reklamy wielkoformatowe, zlokalizowane w kluczowych punktach komunikacyjnych wielu polskich miast. Już sam ich rozmiar sprawia, że przyciągają wzrok mijających je przechodniów oraz kierowców. Umieszczane są na fasadach biurowców, bloków mieszkalnych oraz budynków usługowych. Rozmiar umożliwia stworzenie ciekawej kreacji, która zawiera niezbędne informacje, które szybko i skutecznie trafiają do świadomości odbiorcy.
- 🔷 Nie mniej skuteczne są billboardy reklamowe, także znajdujące się na szlakach komunikacyjnych w miastach i poza nimi. W każdej dzielnicy znajduje się wiele miejsc, w których można prezentować nadchodzące premiery kinowe, aby nie przegapić najnowszych kinowych hitów.
- 🔷 Jeśli zaś zależy Ci na zaprezentowaniu fragmentów filmu, najskuteczniejsza w tym przypadku będzie reklama na telebimach elektronicznych. Be-Media posiada dostęp do tysięcy telebimów zlokalizowanych w biurowcach, centrach handlowych, prywatnych placówkach medycznych oraz uczelniach wyższych. Ten elektroniczny środek reklamowy umożliwia niemal natychmiastową prezentację kampanii reklamowych realizowanych dla dystrybutorów kinowych, a także pozwala na szybkie i proste wprowadzanie zmian.
Skuteczna reklama dla dystrybutorów kinowych z BE-Media!
Dla dystrybutorów kinowych odpowiednia będzie także reklama w komunikacji miejskiej, wspierająca proces decyzyjny. Tworzenie planów na spędzenie czasu wolnego to jedna z kluczowych decyzji, jaką podejmują pasażerowie, wracając do domu po pracy.
Podróżując autobusem, tramwajem czy też metrem pasażerowie, za pomocą elektronicznych nośników reklamowych, otrzymują darmową rozrywkę, która umila im czas podróży (szczególnie w godzinach szczytu, gdy tłum uniemożliwia czytanie książek czy też korzystanie z telefonu).
Reklamy realizowane w środkach transportu publicznego mogą przybrać kształt reklamy full back, umieszczanej na tyle autobusu lub jako forma oklejania tramwaju. Tym samym zwiększa się grupa odbiorców – widoczna jest nie tylko dla pasażerów, ale i przechodniów oraz kierowców.
Reklamy nie są lubiane przez Polaków – chyba że mają interesującą i nietypową formą. A taką są murale reklamowe zastępujące billboardy oraz banery. Zrealizowanie kampanii w formie obrazu malowanego na budynku jest odbierane w pozytywny sposób przez reklamobiorców. Uważają oni to bowiem za coś niecodziennego, co nie psuje krajobrazu miasta. Malowanie reklamy nowego hitu kinowego może być początkiem viralu, który rozpowszechni się w internecie.
Kampanie reklamowe dla dystrybutorów kinowych mogą przybierać wiele form. Którą z nich wybrać? Oto warto zapytać nasz zespół. Skontaktuj się z nami, aby jeszcze dziś porozmawiać na temat Twojej kampanii promocyjnej i otrzymać darmową wycenę.