Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Reklamy dla carsharingu

Dedykowane kampanie reklamowe dla firm carsharingowych z BE-Media

W 2024 roku liczba firm oferujących usługę carsharingu podwoiła się. Aby wyróżnić się spośród konkurencji, należy podjąć odpowiednie działania marketingowe, dzięki którym to właśnie Twoja firma będzie dominującą na rynku.

Z carsharingu korzystają przede wszystkim osoby nieposiadające własnego auta zamieszkujące największe polskie miasta, gdzie transport publiczny jest mocno rozwinięty. Idea ta popularna jest także wśród zwolenników ekologicznych środków transportu (komunikacja publiczna, rowery, hulajnogi).

Zatem reklama dla carsharingu powinna znajdować się w strategicznych punktach komunikacyjnych miast, aby dotarła do jak największej liczby potencjalnych zainteresowanych.

Reklama carsharingu – co wchodzi w zakres naszej oferty?

Szczególnie polecanym w zakresie reklam firm carsharingowych przez Be-Media rozwiązaniem jest reklama w komunikacji miejskiej, czyli w autobusach, tramwajach, metrze, a także na przystankach. Pasażerowie, podczas podróży transportem publicznym, mogą zapoznać się z Twoją firmą podczas podróży do pracy, jeśli to właśnie Twoja kampania wyświetli się na elektronicznych nośnikach zlokalizowanych w tysiącach autobusów oraz tramwajów.

Tradycyjne formy reklamy, jak np. reklama na uchwytach, czy też jako plakat, nadal doskonale się sprawdza. Dowodem jest na to reklama w pociągach, którymi w 2024 roku (zgodnie z danymi z PKP), podróżowało łącznie 407,5 mln pasażerów.

Wielu pasażerów podróżujących samolotami korzysta z opcji wynajmu auta. Dlatego też doskonałym rozwiązaniem jest reklama na lotnisku, zlokalizowana w jego centralnych miejscach.

Skuteczne formy reklamy carsharingu w outdoorze i indoorze

W Be-Media planujemy kampanie reklamowe dla carsharingu po przeprowadzeniu dokładnej analizy potrzeb klienta. Nasze doświadczenie pomaga w zaproponowaniu efektywnych rozwiązań, które przekładają się na większą świadomość marki w społeczeństwie oraz zwiększenie przychodów firmy.

Zalecamy łączenie kampanii indoorowych oraz outdoorowych dla zwiększenia skuteczności kampanii.

Z carsharingu korzystają głównie osoby w wieku 18-25 lat, czyli studenci. Aby do nich dotrzeć konieczna jest reklama na uniwersytetach¸ gdzie znajduje się duża grupa osób, które potrzebują auta na chwilę, aby w wygodny sposób przemieścić się szybko w mieście przy zapełnionym grafiku. Biblioteki uniwersyteckie, kampusy, budynki wydziałów – te wszystkie miejsca są idealną przestrzenią to zaplanowania kampanii indoorowej.

Kampanie outdoorowe pozwalają dotrzeć do znacznie większej grupy potencjalnych klientów, zróżnicowanych wiekowo. Ważne jest w takim przypadku, aby reklama w przestrzeni miejskiej, była zaplanowana tak, aby osoby nie tylko zamieszkujące centra miast miały dostęp do carsharingu, ale też zamieszkujące najbardziej oddalone od nich dzielnice.

Postaw na wysoką jakość kampanii z naszą agencją!

Zewnętrzne nośniki outdoorowe są rozmieszczone po całych miastach w różnorodnej formie:

reklama na i w komunikacji miejskiej

  • 🔷 reklama na Warsaw Spire
  • 🔷 nośniki elektroniczne w galeriach handlowych i prywatnych placówkach medycznych

Każde z tych miejsc pozwala dotrzeć do coraz większej ilości potencjalnych klientów, którzy będą potrzebować samochodu tylko „na chwilę”, aby szybko i komfortowo sprostać codziennym obowiązkom.

Wybierają współpracę z naszą agencją, zyskujesz gwarancję realizacji kampanii od A do Z: od pomysłu, przez przygotowanie projektu graficznego, aż po wdrożenie kampanii i raporty końcowe.

Skorzystaj z formularza kontaktowego na naszej stronie, aby za kilka minut otrzymać od nas telefon i bezpłatną wycenę.