Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Employer branding

Skuteczne kampanie reklamowe dla rekrutacji pracowników to takie, które przyciągają do niej właściwe osoby. Nie jest łatwo znaleźć idealnego kandydata, ale dzięki odpowiednio zaplanowanej kampanii outdoorowej oraz indoorowej możesz znaleźć tego właściwego.

Employer branding – buduj markę pracodawcy, która przyciąga talenty!

Be-Media oferuje stworzenie atrakcyjnych kampanii outdoorowych dla firm, dla których employer branding nie pozostaje bez znaczenia.

Pozwól poznać się potencjalnym kandydatom, wychodząc do nich i przedstawiając najważniejsze dla Twojej firmy wartości. Jeśli pracownik utożsamia się z nimi, z pewnością będzie zainteresowany dołączeniem do Twojego zespołu.

Jednak same wartości nie wystarczą, aby reklamy dla rekrutacji pracowników zostały zauważone w tłumie innych reklam. Dlatego nasza agencja stawia na rozwiązania, które przyciągają wzrok każdego przechodnia.

Formaty reklamowe, które działają w rekrutacji (i nie są nudne)

Be-Media stawia na sprawdzone rozwiązania OOH i DOOH, które sprawią, że employer branding zewnętrzny przyciągnie dużą ilość kandydatów i sprawi, że będziesz postrzegany jako pracodawca godny zaufania.

Przedstaw korzyści, które mogą zyskać przyszli pracownicy za pomocą nowoczesnych oraz wysokiej jakości nośników reklamowych OOH i DOOH.

Przekonaj się, jak duże jest zainteresowanie Twoją ofertą pracy, gdy reklama w komunikacji miejskiej jest wyświetlana w godzinach szczytu. Dzięki zdalnemu dostępowi do ekranów umieszczonych w autobusach i tramwajach w całej Polsce możesz szybko opublikować swoją reklamę, ale też równie łatwo ją edytować i aktualizować. Ruchomy obrazek w ograniczonej przestrzeni jaką jest pojazd transportu publicznego, przyciąga wzrok pasażerów i umożliwia im dłuższy kontakt z reklamą, a co za tym idzie, lepsze zapoznanie się z jej treścią. Stanowi też rozrywkę w godzinach szczytu, gdy czytanie książki lub korzystanie z telefonu jest utrudnione ze względu na tłok w autobusie czy tramwaju.

Przekonaj się też, jak wiele osób dowiedziało się o Twojej ofercie, gdy przed ich oczami pojawiła się reklama na paczkomatach, gdy chcieli odebrać przesyłkę. Takie niestandardowe działania sprawiają, że firmy zapadają w pamięci odbiorców i są postrzegane jako bardziej zaangażowane i zainteresowane opinią klientów. Takie rozwiązania są również doceniane przez młodsze pokolenia, które zamierzają wkrótce znaleźć pracę lub poszukują firmy działającej zgodnie z ich wartościami.

Employer branding w reklamie OOH i DOOH – korzyści:

  • 🔷 tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
  • 🔷 wzmacnianie pozycji firmy na rynku
  • 🔷 pokazanie rozwoju firmy poprzez publikowanie ogłoszeń w formie kampanii outdoorowych i indoorowych
  • 🔷 eksponowanie wartości firmy
  • 🔷 przekazywanie szczegółowych informacji o benefitach pracowniczych
  • 🔷 prezentacja wizerunku firmy 24/7
  • 🔷 docieranie do szerokiego grona odbiorców, w tym potencjalnych kandydatów
  • 🔷 budowanie wizerunku firmy jako nowoczesnej, otwartej na kreatywne i unikatowe rozwiązania

Gdzie promować ogłoszenia o pracę, żeby trafiały do właściwych osób?

Jeśli poszukujesz specjalistów do swojego zespołu, należy zadbać o to, aby reklamy dla rekrutacji pracowników znalazły się tam, gdzie faktycznie znajdują się specjaliści.

Do takich miejsc należą biurowce, a także uczelnie wyższe. Odpowiednio zaplanowana i zaprojektowana indoorowa reklama na uczelniach przyciągnie do Twojej firmy młodych pracowników, o odpowiednim wykształceniu, którzy chętnie wkraczają na rynek pracy i dołączają do firm o dobrej reputacji.

Z kolei reklama LED prezentowana w biurowcach na specjalnie przygotowanych ekranach dotrze już do doświadczonych pracowników, którzy myślą o zmianie pracodawcy.

W poszukiwaniu pracowników skuteczna jest także kampania outdoorowa, zlokalizowana we właściwym miejscu. Dobrze wszystkim znane billboardy reklamowe również mogą pomóc w poszukiwaniu specjalistów, ale też w szukaniu osób, dla których siedziba firmy znajduje się niedaleko ich miejsca zamieszkania. To idealne rozwiązanie dla firm działających lokalnie, którym zależy na komforcie pracowników związanym z dojazdami do pracy.

Typography and Readability in bus stop ads

Kampanie, które przyciągają kandydatów, nie tylko zasięgi

A jak promować employer branding wewnętrzny, by Twoi pracownicy poczuli się docenieni? Aby pokazać zatrudnionym, jak dużą wartość stanowią dla przedsiębiorstwa, przygotuj w podziękowaniu kampanię, która zrobi olbrzymie wrażenie.

Rozmiar ma znaczenie przy tworzeniu kampanii OOH. Dlatego reklama large format, taka jak reklamy wielkoformatowe czy murale, szczególnie wyróżnia się w miejskiej dżungli. Przyciąga wzrok każdego pieszego oraz kierowcy. Sprawia, że firma jest postrzegana jako marka premium o wysokich standardach. Wiele z tego typu reklam staje się viralami i trafia do internetu, dzięki czemu zasięg znacząco się zwiększa. To pozwala na dotarcie do osób, które są otwarte na zmianę miejsca zamieszkania w celu znalezienia stałego zatrudnienia.

Duże formaty reklam pozwalają na pokazanie kultury pracy danej firmy lub historii jej pracowników. Ten ostatni element równie dobrze będzie wyglądać na takim nośniku DOOH, jak citylighty, które widoczne są przez całą dobę. Dzięki ich podświetleniu technologią LED komunikat reklamowy jest świetnie widoczny także po zmroku.

creative advertising on buildings

Od strategii po kreację – jak wygląda współpraca z BE-Media?

Współpraca z Be-Media to kompleksowe wsparcie specjalistów od reklamy OOH i DOOH. Oferujemy nie tylko wdrażanie kampanii outdoorowych na naszych nośnikach, lecz także przygotowujemy strategię, dokonujemy analizy rynku, projektujemy reklamy pod kątem wizualnym (grafika oraz wideo), a następnie implementujemy na wybranych nośnikach reklamowych.

Na bieżąco monitorujemy widoczność naszych kampanii, podsumowując wszystko w szczegółowym raporcie końcowym (jako jedyna agencja reklamowa oferujemy tak szczegółowy raport zawierający formę foto i wideo).

A to wszystko otrzymujesz po wypełnieniu formularza kontaktowego. Zostaw nam swój numer, a nasz doradca oddzwoni do Ciebie w ciągu kwadransa i przedstawi bezpłatną wycenę dotyczącą kampanii prezentującą employer branding.