BE MEDIA Agencja reklamowa

Blog

Miłosny Storytellig – czyli top 5 reklam o miłości

Walentynki. W taki dzień jak dziś nie da się uciec od tematu miłości. Na wystawach sklepowych roi się od czerwonych serduszek, skrzynka mailowa kipi od walentynkowych promocji, a stacje radiowe fundują nam poranek w rytmie „I Will Always Love You”. W tym roku nawet Facebook uległ walentynkowej presji i pokusił się o małą niespodziankę dla swoich użytkowników. Niewątpliwie, święto zakochanych służy już nie tylko okazywaniu uczuć, ale też celom marketingowym.

Święto zakochanych w marketingu to już niemal święto obowiązkowe, będące doskonałą okazją na podkreślenie relacji z klientem oraz tworzenie kampanii okolicznościowych. Podobnie jak w okresie Bożego Narodzenia, marketerzy zaczynają prześcigać się w pomysłach na scenariusze kampanii reklamowych, z tą różnicą, że reklamy są bardziej ukierunkowane na wątki miłosne.

Dziś i my postanowiliśmy pójść za walentynkowym trendem i pokusiliśmy się o zestawienie, najlepszych naszym zdaniem reklam o miłości

1. EXTRA GUM „THE STORY OF SARAH & JUAN”.

Kampania Extra Gum „The story of Sarah & Juan” to nasz zdecydowany faworyt. Producenci porzucili wszelkie standardy i zamiast skupić się na świeżym oddechu, opowiedzieli romantyczną i wzruszającą historię Sary i Juana, przy której nie sposób nie uronić choć jednej łezki.

2. VALENTINE’S DAY GOOGLE DOODLE

Reklama Valentine’s Day Google Doodle to doskonały dowód na to, że to nie budżet kampanii decyduje o jej sukcesie. Wystarczy dobra historia i parę prostych animacji w akompaniamencie odpowiednio dobranej muzyki, a końcowy efekt kampanii może być naprawdę zadowalający. Warto podkreślić, że reklama jest z 2012 roku, a mimo to wciąż doskonale spełnia swoją funkcję – angażujące i ponadczasowe treści nigdy się nie starzeją.

3. MONOPRIX – LABEL OF LOVE

Kampania Monoprix – Label of Love musiała znaleźć się na naszym podium. Reklama opowiada historię małego chłopca, który za pomocą opakowań z sieci sklepów Monoprix próbuje wyznać miłość swojej szkolnej koleżance. Wszystko przebiega zgodnie z planem do czasu, gdy dziewczyna wyprowadza się z miasta, nie poznając autora tajemniczych liścików. Pojawiające się komplikacje sprawiają, że wciągamy się w historię chłopca i zastanawia nas dalszy ciąg wydarzeń.

4. DIESEL – KEEP THE WORLD FLAWED

W naszym rankingu nie mogło zabraknąć tegorocznej kampanii marki Diesel – Keep The World Flawed promującej kolekcję wiosna – lato 2018. Reklama nie tylko zaskakuje i opowiada ciekawą historię miłosną, ale zwraca uwagę na ważny problem społeczny, jakim jest pogoń za perfekcyjnym ciałem. Diesel z dystansem i humorem przekazał wartościową treść, a przy tym zareklamował swoją nową kolekcję ubrań.

5. CORNETTO CUPIDITY, KISMET DINER

Brand należący do Algidy opowiedział już niejedna historię miłosną – na oficjalnym kanale You Tube „CornettoUK” znajdziemy całą serię reklam opowiadających o uczuciach. Każda historia jest wyjątkowa i wciągająca. Minusem jest długość spotów, które trwają średnio ok. 10 minut. Czas, jaki musimy poświęcić na obejrzenie reklamy, może trochę odstraszać, aczkolwiek zapewniamy, że warto.

Komentarze do wpisu (0)

Ten wpis nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

 

 

be modern be creative be digital

Wyślij do nas zapytanie Zadzwoń: (22) 379 64 70