Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Miejsce na Twoją reklamę - propozycja dla firm!

Miejsce na Twoją reklamę – propozycja dla firm!


Miejsce na Twoją reklamę – propozycja dla firm!

Plakaty w komunikacji miejskiej, tablice LED, a może reklamy umieszczone na paczkomatach? To zaledwie kilka z nowoczesnych, nietuzinkowych, nienachalnych, i – co najważniejsze – skutecznych nośników reklamowych. Stanowią one idealną formę promocji dla firm – docierają do szerokiego grona odbiorców, przykuwają uwagę i nie odstraszają pretensjonalnością, z którą często kojarzone są tradycyjne przydrożne afisze. Przeczytaj, jak wybrać najlepsze miejsce na Twoją reklamę i sprawdź, dlaczego warto zdecydować się na nieszablonowe rozwiązania promocyjne.

Miejsce na Twoją reklamę. Jak wybrać najlepsze?

Jakie jest najlepsze miejsce na Twoją reklamę? Odpowiedź jest prosta – takie, w którym znajduje się największa liczba odbiorców z grupy docelowej, do której skierowany jest przekaz marketingowy. Przekonanie, że duży baner umieszczony w centrum miasta to najlepszy wybór, nie jest więc słuszne. Może okazać się bowiem, że więcej Twoich potencjalnych klientów znajduje się w mniej popularnym, rzadziej uczęszczanym miejscu. Przykład? Reklamę usług planowania wesel lepiej ulokuj blisko salonu sukien ślubnych czy szkoły tańca, a nie na największym budynku w mieście. Nie zapominaj również o – stojących nieco w opozycji do klasycznych banerów – mniej oczywistych nośnikach reklamowych.

Wynajem miejsca na reklamę – nieoczywiste rozwiązania

Chcesz zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki, wypromować nowy produkt albo usługę? Jeśli tak, idealnego miejsca na reklamę szukaj w przestrzeni publicznej. Nie muszą być to wcale najpopularniejsze z tego typu rozwiązań, czyli billboardy. Jakie inne opcje masz do wyboru?

Reklama na paczkomatach

W dobie rozkwitu reklamy internetowej, na popularności zyskuje nie tylko promocja na stronach www, w social mediach i email marketing, ale również rozwiązania łączące ze sobą dwa światy: wirtualny i offline. Takie możliwości dają paczkomaty. Potencjalni odbiorcy Twoich usług robią zakupy przez internet, a potem odbierają je w określonym punkcie, zwykle zlokalizowanym w często uczęszczanym miejscu – obok sklepu czy na stacji paliw. Co więcej, paczkomaty czynne są całą dobę, przez siedem dni w tygodniu, co czyni je jeszcze bardziej atrakcyjnym nośnikiem reklamowym. Na tym nie kończą się zalety tej formy promocji zewnętrznej – ponad czternaście tysięcy punktów odbioru paczek umieszczonych jest w większości polskich miejscowości, dzięki czemu zasięg tego typu reklamy jest naprawdę imponujący. W przypadku jakich branż taka promocja będzie najskuteczniejsza? Na pewno powinny rozważyć ją sklepy internetowe czy wirtualne biura podróży – słowem wszystkie te firmy, które funkcjonują przede wszystkim w internecie.

Reklamy w komunikacji miejskiej

Kolejnym nośnikiem promocji, z którym codziennie styka się tysiące ludzi, są banery i plakaty umieszczone w środkach komunikacji miejskiej. Zasięg takiej kampanii może sięgać nawet do trzech milionów odbiorców dziennie! Dlaczego jeszcze warto zdecydować się na taki rodzaj reklamy? Ponieważ trudno ją ominąć czy zbagatelizować – oglądając telewizję, możesz zmienić kanał podczas trwania bloku reklamowego; słuchając radia, ściszysz je, kiedy z głośnika popłyną nachalne komunikaty zachęcające do skorzystania z oferty sklepu, a irytujący Cię baner na stronie www jak najszybciej zamkniesz. W przypadku reklamy w tramwaju czy autobusie sytuacja wygląda zgoła inaczej. Wyświetlana na ekranie oferta, skutecznie przyciąga wzrok znudzonych podróżą pasażerów. A niebezpieczeństwo, że nie wzbudzi ona ich zainteresowania, jest minimalne, ponieważ komunikaty reklamowe są przeplatane lokalnymi informacjami. Reklama w autobusach i tramwajach to dobry wybór zwłaszcza dla lokalnych firm.

Reklamy LED

Kolejnym nieoczywistym, ale godnym uwagi nośnikiem reklamowym są telebimy LED. Przyciągająca wzrok grafika, czytelne hasła, którym niestraszna nawet bardzo niekorzystna pogoda, ruchomy obraz – to tylko kilka z atutów tej formy promocji. Dodaj do tego duży format, który skutecznie przykuwa uwagę i zwiększa widoczność reklamy oraz przemyślaną lokalizację telebimów, a otrzymasz przepis na udaną i efektowną kampanię outdoorową. Wybierając tę formę reklamy, najlepiej zdecyduj się na zweryfikowane, sprawdzone nośniki. W zależności od grupy docelowej, do której chcesz trafić, możesz wybrać telebimy umieszczone w małych, średnich lub dużych miejscowościach. Pamiętaj także, że ekrany pozwalają Ci na zmianę komunikatu reklamowego, są więc o wiele bardziej elastyczną formą promocji niż tradycyjne billboardy. Dlatego też reklama ta jest szczególnie polecana na przykład w przypadku sklepów, w których oferta zmienia się często.

Reklama Citylight

Podobnie jak reklama LED, również format citylight przyciąga wzrok przechodniów czy kierowców. Nowoczesne, podświetlane nośniki sprawiają, że banery tego typu są doskonale widoczne – nawet z dużej odległości i po zmroku. Najlepiej sprawdzają się w takich miejscach jak węzły komunikacyjne, centra miast, place czy deptaki. Przemyślane oraz odpowiednio zaprojektowane, nie tylko doskonale wpisują się w urbanistyczny krajobraz, ale również, w przeciwieństwie do standardowych banerów, zdobią go. Citylight to trafiona forma reklamy przede wszystkim dla dużych marek – sieci komórkowych czy stacji telewizyjnych. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby w ten sposób promować inne branże – różnego rodzaju sklepy, usługi czy wydarzenia.

Wynajem miejsca na reklamę a cena

Koszt wynajmu miejsca na reklamę zależy od kilku czynników. Rodzaj nośnika to tylko jeden z nich. Pozostałymi są: lokalizacja reklamy, jej format czy czas trwania kampanii. Pamiętaj jednak, że w tym przypadku oszczędność nie popłaca – szczególnie dobrą inwestycją są niestandardowe formy promocji, które nie irytują odbiorców, ale przykuwają ich uwagę. Banery umieszczone na paczkomatach, reklamy w komunikacji miejskiej, oferty zamieszczone na telebimach LED czy citylight z podświetlanym hasłem promocyjnym – to nowoczesne, nieoklepane, a co najważniejsze – skuteczne formy promocji. Chcesz wykorzystać je w swojej kampanii? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci opracować najlepszą strategię marketingową dla Twojego biznesu.

BE Media

Zajmujemy się kompleksową obsługą i realizacją kampanii reklamowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu doskonale wiemy, gdzie szukać Twoich potencjalnych klientów i jakich środków użyć, by osiągnąć zamierzony cel. Opracujemy i stworzymy dla Ciebie najlepszą koncepcję reklamową, którą następnie wdrożymy i zrealizujemy, dbając przy tym o najmniejszy szczegół.