Jak zaplanować skuteczną kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej!
Przed rozpoczęciem kampanii OOH ważne jest, aby jasno określić swoje cele, takie jak np. zwiększenie świadomości marki, zwiększenie sprzedaży czy pozyskanie nowych klientów. W tym celu zapraszamy Cię do wspólnego opracowania briefu, dzięki któremu będziemy mieć jasny obraz Twoich oczekiwań i potrzeb.
Nasze wskazówki odnośnie briefu: CZYM JEST BRIEF
Następnie należy wybrać odpowiednie kanały OOH, które najlepiej spełnią potrzeby Twojej kampanii. Zastanów się, które media najlepiej odpowiadają na Twoje pytanie i skontaktuj się z nami. Z przyjemnością przedstawimy Ci naszą ofertę.
NASZA OFERTA MEDIÓW oraz przykłady kampanii z Twojej branży, które przyniosły sukces.
Określ budżet kampanii i przeznacz go na wskazane kanały i działania reklamowe. Dzięki temu będziemy mogli skutecznie i efektywnie realizować Twoją kampanię.
Przygotuj oryginalny i angażujący projekt reklamowy, który przyciągnie uwagę i zachęci do działania. Jesteśmy do Twojej dyspozycji, ponieważ mamy wieloletnie doświadczenie w tworzeniu projektów przy uwzględnieniu wielu czynników, takich jak specyfika nośnika, jego wielkość czy lokalizacja.
Jak należy przygotować projekt: PROJEKT REKLAMOWY WSKAZÓWKI
Na koniec przygotujemy raporty z efektów kampanii, które będą służyć do oceny jej skuteczności oraz wprowadzania ewentualnych zmian. Dzięki temu będziemy mogli stale monitorować postępy kampanii i dostosowywać ją do potrzeb oraz oczekiwań.
Pamiętaj, że jesteśmy z Tobą na każdym etapie procesu i możesz na nas liczyć. Będziemy w stałym kontakcie z Tobą, aby zapewnić Ci wsparcie i pomoc. Zawsze jesteśmy dostępni, aby odpowiedzieć na Twoje pytania i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Będziemy pracować razem, aby dopasować strategię i działania reklamowe do Twoich indywidualnych potrzeb i celów. Dzięki naszemu doświadczeniu i zaangażowaniu, możesz mieć pewność, że Twoja kampania będzie skuteczna i przyniesie pożądane efekty.