Dynamiczna iluminacja na wieży Warsaw Spire – dla tych, którzy mierzą wyżej
Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Dynamiczna iluminacja na wieży Warsaw Spire – dla tych, którzy mierzą wyżej

Dynamiczna iluminacja na wieży Warsaw Spire – dla tych, którzy mierzą wyżej


Dynamiczna iluminacja na wieży Warsaw Spire – dla tych, którzy mierzą wyżej

Reklama zewnętrza nie musi być nudna i szablonowa – nowy, niespotykany dotąd w naszym mieście wymiar realizacji kampanii reklamowych umożliwia iluminacja na fasadzie Warsaw Spire – jednego z najwyższych budynków w Warszawie.

REKLAMA W WIELKIM MIEŚCIE

Reklama zewnętrzna może przybierać różne formy – tradycyjnych billboardów, rozświetlonych telebimów, czy analogowych plakatów i ulotek – w zależności od potrzeb klienta, kreatywności reprezentującej go agencji reklamowej, a także dostępności w danej lokalizacji typów mediów i nośników reklamowych. Szeroką ofertą w tym zakresie mogą pochwalić się nowoczesne światowe metropolie – Londyn ma swoją Piccadilly Circus, a Nowy Jork – Times Square, które hipnotyzują ilością świateł, kolorów i zmieniających się niczym w kalejdoskopie obrazów. Z kolei w Warszawie niepodzielnie króluje od kilku lat Warsaw Spire – nowoczesny obiekt biurowy, spełniający również funkcje publiczne oraz oferujący przestrzeń reklamową.

 

Górna część wysokiego, bo 220 metrowego wieżowca zlokalizowanego w samym sercu Woli wyposażona została w instalację świetlną, co sprawia, że obiekt widoczny jest niemal z każdego miejsca w stolicy. Nowatorskie rozwiązania oraz doskonała lokalizacja i widoczność sprawiają, że elewacja budynku uznawana jest przez reklamodawców i specjalistów z branży marketingowej za niezwykle prestiżową i pożądaną przestrzeń reklamową.

NOWE TECHNOLOGIE W SŁUŻBIE REKLAMIE

Na fasadzie Warsaw Spire zainstalowana została największa w Europie Środkowo – Wschodniej instalacja pochodząca od firmy Philips, wykorzystująca technologię Color Kinetics. Na budynku znajdują się dwie instalacje LED o wymiarach 71 m długości i 39 m wysokości, na które składa się 88 000 elementów, w tym 70 000 energooszczędnych diod LED RGB, obejmujących 11 pięter budynku. W efekcie powierzchnia składająca się na dwa wielkie wyświetlacze umieszczone po dwóch stronach budynku obejmuje ponad 5500 mkw.

Poza tym na iluminację składają się elementy podświetlające dach oraz iglice budynku. Dodatkowo oświetlony jest kontur budynku – w tym celu zamontowano specjalne profile, których łączna długość wynosi ponad kilometr. Ta cała, złożona infrastruktura sterowana jest przez dedykowany, interaktywny system, który pozwala na zdalną obsługę iluminacji. Jeśli dołożyć do tego fakt, iż iluminacja znajduje się na wysokości 160 metrów nad ziemią, nie ma co się dziwić, że wyświetlane na wieży treści widoczne są w promieniu kilku kilometrów od Placu Europejskiego przy którym zlokalizowana jest wieża.

ILUMINACJA NA WARSAW SPIRE – NOWY WYMIAR REKLAMY 

Pierwsze wyświetlenia na wieży obejmowały przekaz „Kocham Warszawę”, który intrygował mieszkańców stolicy, przyciągając ich uwagę i zainteresowanie.

Dziś iluminacja na wieży Warsaw Spire składa się z ciekawych i inspirujących kreacji realizowanych dla najbardziej wymagających klientów. Reklamy wyświetlają się od zmroku do świtu, tj. w czasie optymalnej widoczności prezentowanych treści. Iluminacja na Warsaw Spire to doskonałe medium reklamowe zarówno dla większych, jak i mniejszych firm i instytucji – wszystkich, którzy chcą zwrócić na siebie uwagę odbiorców.

W ramach realizowanej kampanii możemy przygotować również profesjonalny materiał przy użyciu drona, dokumentujący emisję, który może stanowić niezależną, dodatkową treść promocyjną klienta.

Iluminacja na wieży Warsaw Spire to nowatorskie rozwiązanie na reklamowej mapie stolicy, które sprawia, że Warszawa staje się interesującym miejscem dla promocji marek globalnych i lokalnych, oraz wszystkich podmiotów, dla których liczy się nietuzinkowość i innowacyjne podejście do kampanii reklamowych.

 

Iwona Włodarczyk

Absolwentka prawa, oraz studiów podyplomowych na kierunkach: Prawo finansowe i gospodarcze; Społeczeństwo informacyjne; Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych oraz Prawo nowych technologii. Przez całe życie zawodowo związana z prawem nowych technologii, zwłaszcza jego zastosowaniem w branży reklamowej oraz informatycznej. W BE Media odpowiedzialna za sporządzanie, opiniowanie i analizę umów z partnerami mediowymi, kontrahentami oraz Klientami, uczestnictwo w negocjacjach oraz bieżące doradztwo prawne. Autorka bloga poświęconego bezpieczeństwu informacji i prawa w IT, pasjonatka literatury i nurkowania, z zacięciem do dekorowania wnętrz.