W marcu na ekranach w transporcie publicznym zadebiutowały marki: Podravka oraz Vegeta. Działania te wpisują się w szerszy zakres aktywności skupiając się na promocji nowych produktów w portfolio obu marek. 15 sekundowe spoty emitowane są naprzemiennie na ekranach w autobusach […]
Blog
Według przewidywań roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) globalnego rynku reklamy zewnętrznej w latach 2014-2019 ma oscylować na poziomie 5,44%. Tak ekspansywny rozwój związany jest z rozbudową infrastruktury, wzrostem w zakresie stosowania mediów cyfrowych oraz postępem w dziedzinie stosowanych technologii. Pytanie brzmi, czy […]
Świadomie o Atomie to III edycja konkursu dla studentów w ramach programu “Atom dla nauki“. Celem konkursu skierowanego do studentów jest nagrodzenie najlepszego rozwiązania zagadnienia problemowego, które związane jest z energetyką jądrową. Zadania podzielone są na osiem kategorii, wśród których znajdują […]
I stało się. Twitter zaktualizował oś czasu (timeline) tak, że górne tweety nie wyświetlają się już przy zastosowaniu kryterium chronologii, lecz w odniesieniu do kryterium popularności postów. Firma potwierdziła wprowadzenie zmian, o czym gorąco spekulowano w ubiegłym tygodniu, wyjaśniając, że […]
Super Bowl 2016 już za nami. Podczas tegorocznej 50. edycji tego najważniejszego wydarzenia sportowego emocji nie brakowało: zarówno, gdy mowa o meczu, jak i o emitowanych w przerwie reklamach. Chęć prezentacji swoich kampanii zadeklarowało prawie 50 marek z całego świata, […]
Kiedy pierwszy raz zobaczyłam „Prawdopodobnie najlepszy plakat na świecie” duńskiego Carlsberga, oczy mi wyszły, mówiąc kolokwialnie, jak nalewak z billboardu. Wyobraźnia specjalistów od marketingu nie zna granic. Aby promować swoje marki, właściciele firm starają się wybrać jak najbardziej skuteczne metody […]
Czy lubisz reklamy? Odpowiedzi chyba nie zaskoczą, choć ostatnie badania pokazują, że Polacy mają do nich cieplejszy stosunek. Dlaczego? Dlatego, że reklamy ostatnich lat to często prawdziwe dzieła sztuki filmowej. Pobudzająca receptory słuchu muzyka, wymowna kolorystyka czy skojarzeniowa zabawa słowem […]
Rynek reklamy zewnętrznej w przeciwieństwie do innych segmentów promocji firm i produktów rejestruje stały, umiarkowany wzrost sprzedaży. Media outdoorowe weszły w okres stabilizacji. Zmiany idące w kierunku cyfryzacji nośników są powolne i nierównomierne, jednak ilość ekranów w przestrzeni publicznej wciąż […]
Montaż nośników LCD w komunikacji miejskiej to pomysł trafiony w 10. Prezentowany content jest świetnym rozwiązaniem dla wszystkich przemieszczających się, a zwłaszcza tych pokonujących duże odległości. Z całą pewnością informacje emitowane na monitorach to idealny „czasoumilacz” w podróży. Ekrany umiejscowione w […]
Reklama, jak każdy obywatel zauważył, to nieodzowny element naszego życia. Choć widoczna na każdym kroku (śmiem twierdzić, że dosłownie i w przenośni), to raczej kojarzona z telewizją, prasą, radiem (gdzie nierzadko swą długością, formatem czy częstotliwością emisji uprzykrza odbiorcy możliwość […]
be modern be creative be digital