Be Media

BE MEDIA

Agencja reklamowa

Blog

Walentynki to święto zakochanych, które najpowszechniej i najbardziej okazale celebrują mieszkańcy krajów anglojęzycznych. W Polsce także z roku na rok rośnie liczba osób, które także koncentrują się na tym święcie. Marketerzy, którzy zaobserwowali, że duży odsetek ludzi robi z tej okazji […]

Czytaj więcej

Rola marketingu farmaceutycznego

Rynek farmaceutyczny to branża niezwykle wyjątkowa. Rozwija się w szybkim tempie, charakteryzuje się ostrą konkurencją, jednak jest także branżą ściśle kontrolowaną prawnie. Bardzo dobra organizacja przemysłu farmaceutycznego powoduje, że staje się on kompleksowym systemem informacji w kontekście bezpieczeństwa, skuteczności i […]

Czytaj więcej

Przegląd reklamy kobiecej -100 lat !

Jak wygląda komunikacja wizualna współczesna, a jakie komunikaty reklamowe były wysyłane do naszych prababek, babek czy mam? Jaką drogę przeszła kobieca reklama? Dlaczego wizerunek kobiety tak diametralnie się zmienił na przełomie tych 100 lat ? Termin komunikacji wizualnej (ang. visual communication) […]

Czytaj więcej

BE Media – podsumowanie 2016 roku!

Koniec każdego roku to czas zestawienia dotychczasowych działań, czas bilansu, wniosków oraz planów na rok kolejny. Jest to okres, w którym analizujemy przeprowadzone projekty i koncepcje. Sumujemy nasze sukcesy oraz zastanawiamy się, co moglibyśmy zrobić jeszcze lepiej…  Rok 2016 to niewątpliwie […]

Czytaj więcej

Media plan doskonały – w jaką reklamę warto zainwestować?

Ludzie spędzają coraz więcej czasu poza domem: w pracy, na uczelni, na zakupach, w podróży. Dlatego też reklama zewnętrzna to doskonały sposób dotarcia do zajętych, będących w ruchu odbiorców. Dzięki zaawansowanej technologii reklamodawcy mogą natychmiast uchwycić i przykuć uwagę konsumenta […]

Czytaj więcej

Ukryta perswazja – jasny cel – czyli jak działa reklama

Kapelusz i różdżka

Komunikaty wizualne są w codziennym życiu wszechobecne. Ich celem jest skuteczne przekonanie konsumenta do zakupu czy konkretnego działania. Niektóre z  wiadomości reklamowych są bardziej skuteczne niż inne pod względem wpływu na nasze zachowanie i dokonywane wybory. Jaka tajemnicza siła jest motorem napędowym […]

Czytaj więcej

 

be modern be creative be digital

Wyślij do nas zapytanie Zadzwoń: (22) 379 64 70