Be Media

BE MEDIA

Agencja reklamowa

Blog

Hot dogi na stacji benzynowej, klopsiki w sklepie wnętrzarskim i inne zjawiska reklamowe

Świeżo parzona kawa w markecie, hot dog na stacji benzynowej, obiad w supermarkecie… Właściwie, to nic innego jak dobra strategia marketingowa, dzięki której buduje się sukces firmy. Ba, gra marketingowa sprytna i skuteczna. Firmy, które z założenia specjalizują się sprzedażą […]

Czytaj więcej

Granica między kreatywnością, a nietaktem reklamowym!

„Kreatywność może rozwiązać prawie każdy problem. Akt twórczy, przezwyciężenie przyzwyczajenia za pomocą oryginalności, to one pokonują wszystko” powiedział jeden z najbardziej twórczych reklamodawców XX wieku, George Lois. Pewnie potwierdziłby to też każdy specjalista z branży reklamowej, gdyby zapytać go o […]

Czytaj więcej

DOOH nigdy nie był tak obecny w życiu konsumenta jak teraz. Wstęp do raportu „rynek DOOH w Polsce 2018”

Cyfrowe media zewnętrzne to jedne z tych mediów, które w ostatnich latach odnotowują dobrą passę na całym świecie. Stają się nie tylko nieodzownym elementem otoczenia, ale, ze względu na kolorowy, aktualny i dynamiczny przekaz, są szczególnie preferowane przez reklamodawców. Wysoki […]

Czytaj więcej

5 Sposobów na promocję firmy w Warszawie

Reklama jest dźwignią handlu. Powiedzenie stare jak świat i wszyscy je znamy , ale jest w nim bardzo dużo prawdy. Reklama odpowiedzialna jest za proces tworzenia świadomości produktu i firmy, wzbudza zainteresowanie konsumentów, a w efekcie – pomaga w uzyskaniu […]

Czytaj więcej

Na co zwrócić uwagę, wybierając agencję reklamową

Szukasz agencji, która zrobi dla Twojej firmy kampanię reklamową? Przede wszystkim zwróć uwagę na to, czy zakres jej działań odpowiada Twoim wymaganiom. Co jeszcze wziąć pod uwagę? Podpowiadamy. Zespół i komunikacja Zaufaj swojej intuicji interpersonalnej. Wybór agencji reklamowej nie jest […]

Czytaj więcej

Czy warto być sponsorem FIFA?

Kiedy zbliżają się wielkie wydarzenia sportowe, bardziej lub mniej znane firmy zabiegają  o to, by promować siebie i swoje produkty. Płacą horrendalne kwoty, by zaprezentować swoją markę, wzmocnić jej wpływ na rynku krajowym/międzynarodowym oraz przyspieszyć strategię internacjonalizacji. Współpraca i obecność […]

Czytaj więcej

 

be modern be creative be digital

Wyślij do nas zapytanie Zadzwoń: (22) 379 64 70