Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Blog o reklamie - skarbnica wiedzy - strona 16

Agencja reklamowa z wartością dodaną

Agencja reklamowa z wartością dodaną

O tym ile agencji reklamowych obecnie funkcjonuje na rynku można by napisać książkę. To sprawia, że właścicielom firm trudno jest wybrać tę odpowiednią. Na szczęście istnieją cechy, dzięki którym łatwo rozróżnić jedną agencję od innych. Nie bez kozery w tym marketingowo-medialnym gąszczu Be Media zasługuje na szczególną uwagę, a to co ją wyróżnia stanowi tylko wartość dodaną

TOP 5 REKLAM ZEWNĘTRZNYCH – CZERWIEC 2019!

TOP 5 REKLAM ZEWNĘTRZNYCH – CZERWIEC 2019!

Wraz z początkiem czerwca w myślach każdego obecne są wakacje. Gorące słońce, ciepły wiatr… Dzieci bawią się na świeżym powietrzu, dorośli chodzą na spacery, ponieważ są to idealne warunki, aby wyjść z domu i napawać się ciepłym powietrzem, a także otaczającą nas naturą. Przy okazji wyjścia z domu otaczają nas wszelkiego rodzaju reklamy zewnętrzne.

Niezapomnianie kampanie OOH w największych miastach Europy

Niezapomnianie kampanie OOH w największych miastach Europy

Reklamy zewnętrzne cieszą się ogromnym odbiorem. Jest to związane jest z szeroką skalą dotarcia do konsumentów. Obecnie więcej ludzi przebywa poza domem, czemu przede wszystkim sprzyja pogoda. Dlatego też reklamodawcy wciąż poszukują nowych pomysłów jak przyciągnąć uwagę klienta.

Projektowanie przekazu w reklamie zewnętrznej

Projektowanie przekazu w reklamie zewnętrznej

Znaki zewnętrzne to jeden z tych elementów, który właściwie od zawsze wkomponowany jest w otoczenie. Na przestrzeni wieków reklama zewnętrzna przechodziła długą drogę

Ciekawe pomysły na reklamę dla branży auto-moto

Ciekawe pomysły na reklamę dla branży auto-moto

W 2018 roku w naszym kraju przybyło w sumie prawie 1,6 miliona aut. Do tej pory największy rezultat, dokładnie 1 548 702 sztuki, odnotowany został w 2008 roku. *

To, że reklama odgrywa imperatywną rolę dla każdego rodzaju działalności nie jest niczym odkrywczym. Reklama pozwala firmie stać się rozpoznawalną, zyskać klientów i zwiększyć obroty biznesowe. „Wiele drobnych rzeczy stało się wielkimi dzięki odpowiedniemu rodzajowi reklamy”, powiedział Mark Twain. I miał rację!