Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

BLOG - SKARBNICA WIEDZY

Media plan doskonały – w jaką reklamę warto zainwestować?

Media plan doskonały – w jaką reklamę warto zainwestować?

Ludzie spędzają coraz więcej czasu poza domem: w pracy, na uczelni, na zakupach, w podróży. Dlatego też reklama zewnętrzna to doskonały sposób dotarcia do zajętych, będących w ruchu odbiorców. Dzięki zaawansowanej technologii reklamodawcy mogą natychmiast uchwycić i przykuć uwagę konsumenta […]

Reklama na nośnikach cyfrowych – trendy na rynku OOH

Reklama na nośnikach cyfrowych – trendy na rynku OOH

Od kilku lat media zewnętrzne weszły w tak zwaną fazę stabilizacji. Przewiduje się, że przemysł out-of-home, napędzany zarówno przez innowacje jak i technologie, w ciągu najbliższego roku może znacząco ewoluować. Istotne zmiany jak mobilna konwergencja, rozwój platform cyfrowych i źródeł […]

Reklama OOH, czyli jak pozyskać uwagę konsumenta

Reklama OOH, czyli jak pozyskać uwagę konsumenta

Nadrzędnym celem reklamy jest pozyskanie uwagi klienta i skierowanie jej na promowany produkt. Efektem takich działań, co jest czynnikiem kluczowym w branży marketingu, jest gwarancja długotrwałego kojarzenia danej usługi czy produktu przez konsumenta oraz przywołania tego produktu w umyśle klienta […]

Ukryta perswazja – jasny cel – czyli jak działa reklama

Ukryta perswazja – jasny cel – czyli jak działa reklama

Komunikaty wizualne są w codziennym życiu wszechobecne. Ich celem jest skuteczne przekonanie konsumenta do zakupu czy konkretnego działania. Niektóre z wiadomości reklamowych są bardziej skuteczne niż inne pod względem wpływu na nasze zachowanie i dokonywane wybory. Jaka tajemnicza siła jest motorem napędowym […]

Skuteczny Employer Branding – nowy semestr z TV Student

Skuteczny Employer Branding – nowy semestr z TV Student

Badania jednoznacznie pokazują, że po polskim rynku pracy porusza się pracownik świadomy swojej wartości i mający oczekiwania względem pracodawcy. Silne znaczenie dla potencjalnych pracowników ma budowanie wizerunku. Employer Branding czyli budowanie pozytywnego i rzetelnego wizerunku organizacji najskuteczniej jest przeprowadzać w środowisku […]

Jak reklama wpływa na decyzje konsumenta

Jak reklama wpływa na decyzje konsumenta

Reklama to potężny środek popularyzacji usług i towarów. Wykorzystując i wytwarzając stereotypy działa niczym lustro i matryca społeczeństwa. Jako, że żyjemy w dobie reklamy, każda przestrzeń w naszej kulturze to jakaś wiadomość komercyjna kształtująca tożsamość klienta. Najbardziej interesującą rzeczą jest […]