Blog o reklamie - skarbnica wiedzy - strona 12
Najciekawsze reklamy motoryzacyjne
Reklama w przestrzeni publicznej w niesamowicie oryginalny sposób zmienia wyobrażenie o tym jak reklamodawcy mogą skutecznie prezentować się grupom konsumentów i współpracować z nimi na drodze do zakupu. Widać to doskonale na przykładzie marketingu samochodowego, który jest jednym z najbliższych sojuszników reklamy out-of-home. Inteligentne motoryzacyjne kampanie reklamowe nie tylko przyciągają wzrok konsumentów i stają się powodem do licznych dyskusji, ale przede wszystkim zwiększają sprzedaż samochodów.
Marketing sportowy, czyli z jakich strategii korzystają marki przygotowując się do najważniejszych wydarzeń sportowych
Niejeden z nas doświadczył mieszanych uczuć oglądając zmagania sportowe. Od wzburzenia i złamanego serca do okrzyku radości i niewymownego szczęścia. Przy nadchodzących wydarzeniach sportowych – Euro 2020 i Olimpiada w Tokio – takie emocje nie będą rzadkością. A że wielu widzów mocno identyfikuje się z reprezentantami danej dyscypliny, czują też silne pokrewieństwo z marką promującą ich faworytów. Jaki więc wpływ ma marketing sportowy na konsumenta? Ogromny!
Reklama tranzytowa jako symbol powrotu do starego ładu
Niewątpliwie pandemia wpłynęła na życie i zmieniła nawyki każdego człowieka. Jednak jedna rzecz pozostaje niezmienna: komunikacja miejska porusza się po drogach niezależnie od ograniczeń związanych z pandemią. Co więcej, stopniowe luzowanie obostrzeń spowoduje, że nastąpi intensyfikacja w kwestii wychodzenia z domów i przemieszczania się konsumentów, a więc i wzmożonego kontaktu z reklamą zewnętrzną.
TVPharma premium – polecana komunikacja z Pacjentem
Współczesny marketing wymaga znacznie więcej, niż tylko opracowania dobrego produktu lub usługi, stworzenia atrakcyjnych cen i udostępnienia tych produktów czy usług. Współczesny marketing to możliwość CIĄGŁEJ KOMUNIKACJI z obecnymi i potencjalnymi klientami.
Najlepsze świąteczne reklamy
To był niesamowity rok, powie niejeden z nas, i na wspomnienie mijającego okresu przywoła różne wydarzenia – najczęściej związane z wszechobecną pandemią, nierzadko ze zmniejszonymi wpływami finansowymi. Dlatego detaliści łamali sobie głowę jak zachęcić konsumentów, by w te Święta Bożego Narodzenia przeznaczyli swoje budżety na zakup właśnie ich produktów. I największe, i te mniejsze marki wzięły więc udział w corocznej świątecznej epickiej bitwie reklamowej. Z jakim skutkiem? Oceńcie sami.
Świąteczne kampanie – to działa!
O tym, że tegoroczne Święta Bożego Narodzenia będą inne, niż dotychczas wie chyba każdy. Każdy reklamodawca wie też chyba, że kampanie świąteczne realizowane właśnie teraz, to dla wielu firm być albo nie być w odniesieniu do budowania wizerunku marki i zwiększenia sprzedaży, a nawet utrzymania płynności pod względem finansowym. Zatem aktywność reklamowa w tym okresie to dla firm sprawa kluczowa, z której pod żadnym pozorem rezygnować nie powinni.