Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie
Debiut reklamowy – Vegeta na ekranach LCD w tramwajach

Debiut reklamowy – Vegeta na ekranach LCD w tramwajach

W marcu na ekranach w transporcie publicznym zadebiutowały marki: Podravka oraz Vegeta. Działania te wpisują się w szerszy zakres aktywności skupiając się na promocji nowych produktów w portfolio obu marek. 15 sekundowe spoty emitowane są naprzemiennie na ekranach w autobusach […]

Reklama DOOH z tendencją wzrostu na świecie

Reklama DOOH z tendencją wzrostu na świecie

Według przewidywań roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) globalnego rynku reklamy zewnętrznej w latach 2014-2019 ma oscylować na poziomie 5,44%. Tak ekspansywny rozwój związany jest z rozbudową infrastruktury, wzrostem w zakresie stosowania mediów cyfrowych oraz postępem w dziedzinie stosowanych technologii. Pytanie brzmi, czy […]

PGE zaprasza do konkursu Studentów na nośnikach DOOH

PGE zaprasza do konkursu Studentów na nośnikach DOOH

Świadomie o Atomie to III edycja konkursu dla studentów w ramach programu “Atom dla nauki“. Celem konkursu skierowanego do studentów jest nagrodzenie najlepszego rozwiązania zagadnienia problemowego, które związane jest z energetyką jądrową. Zadania podzielone są na osiem kategorii, wśród których znajdują […]

Gdzie się reklamować, by dotrzeć do odbiorców

Gdzie się reklamować, by dotrzeć do odbiorców

Chcesz, by Twoja marka była zauważona i rozpoznawalna? Umieść ją tam, gdzie się będzie liczyć – przed konsumentem! Reklama odgrywa istotną rolę we współczesnym życiu. Kształtuje postawy społeczne, wpływa na zachowanie klienta. Jako, że konsument musi dokonać wyboru, wyciągnąć wnioski […]

TOP 10 – reklamy Super Bowl 2016 !

TOP 10 – reklamy Super Bowl 2016 !

Super Bowl 2016 już za nami. Podczas tegorocznej 50. edycji tego najważniejszego wydarzenia sportowego emocji nie brakowało: zarówno, gdy mowa o meczu, jak i o emitowanych w przerwie reklamach. Chęć prezentacji swoich kampanii zadeklarowało prawie 50 marek z całego świata, […]

Uczta dla Reklamożerców

Uczta dla Reklamożerców

Czy lubisz reklamy? Odpowiedzi chyba nie zaskoczą, choć ostatnie badania pokazują, że Polacy mają do nich cieplejszy stosunek. Dlaczego? Dlatego, że reklamy ostatnich lat to często prawdziwe dzieła sztuki filmowej. Pobudzająca receptory słuchu muzyka, wymowna kolorystyka czy skojarzeniowa zabawa słowem […]