Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie
Odkrywamy talenty – praktyczna lekcja reklamy

Odkrywamy talenty – praktyczna lekcja reklamy

W kwietniu mieliśmy przyjemność przeprowadzić warsztaty dla uczniów w zawodzie technik organizacji reklamy w Zespole Szkół Nr 3 im. 2 Armii Wojska Polskiego w Warszawie. Szkolenie odbyło się w ramach imprezy TYDZIEŃ ZAWODOWCA – PRAKTYCZNA LEKCJA REKLAMY. „Ile można zarobić […]

RADAR na OOH – nowość w pomiarze oglądalności

RADAR na OOH – nowość w pomiarze oglądalności

Tendencja rosnąca w ekosystemie lokalizacji danych: co to oznacza dla reklamy OOH ?! Wzrost ekosystemu lokalizacji danych: zmniejszanie przepaści pomiędzy światem cyfrowym a realnym. Rozejrzyj się. Bardzo prawdopodobne, że wokół zobaczysz cyfrowe szaleństwo i uzależnienie od smartfonów. Czego zaś może […]

Debiut reklamowy – Vegeta na ekranach LCD w tramwajach

Debiut reklamowy – Vegeta na ekranach LCD w tramwajach

W marcu na ekranach w transporcie publicznym zadebiutowały marki: Podravka oraz Vegeta. Działania te wpisują się w szerszy zakres aktywności skupiając się na promocji nowych produktów w portfolio obu marek. 15 sekundowe spoty emitowane są naprzemiennie na ekranach w autobusach […]

Reklama DOOH z tendencją wzrostu na świecie

Reklama DOOH z tendencją wzrostu na świecie

Według przewidywań roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) globalnego rynku reklamy zewnętrznej w latach 2014-2019 ma oscylować na poziomie 5,44%. Tak ekspansywny rozwój związany jest z rozbudową infrastruktury, wzrostem w zakresie stosowania mediów cyfrowych oraz postępem w dziedzinie stosowanych technologii. Pytanie brzmi, czy […]

PGE zaprasza do konkursu Studentów na nośnikach DOOH

PGE zaprasza do konkursu Studentów na nośnikach DOOH

Świadomie o Atomie to III edycja konkursu dla studentów w ramach programu “Atom dla nauki“. Celem konkursu skierowanego do studentów jest nagrodzenie najlepszego rozwiązania zagadnienia problemowego, które związane jest z energetyką jądrową. Zadania podzielone są na osiem kategorii, wśród których znajdują […]

Gdzie się reklamować, by dotrzeć do odbiorców

Gdzie się reklamować, by dotrzeć do odbiorców

Chcesz, by Twoja marka była zauważona i rozpoznawalna? Umieść ją tam, gdzie się będzie liczyć – przed konsumentem! Reklama odgrywa istotną rolę we współczesnym życiu. Kształtuje postawy społeczne, wpływa na zachowanie klienta. Jako, że konsument musi dokonać wyboru, wyciągnąć wnioski […]