Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie
Reklamo, ratuj!

Reklamo, ratuj!

Montaż nośników LCD w komunikacji miejskiej to pomysł trafiony w 10. Prezentowany content jest świetnym rozwiązaniem dla wszystkich przemieszczających się, a zwłaszcza tych pokonujących duże odległości. Z całą pewnością informacje emitowane na monitorach to idealny „czasoumilacz” w podróży. Ekrany umiejscowione w […]

W podróży tylko kanapki z masłem – reklama w czasach PRL

W podróży tylko kanapki z masłem – reklama w czasach PRL

Reklama, jak każdy obywatel zauważył, to nieodzowny element naszego życia. Choć widoczna na każdym kroku (śmiem twierdzić, że dosłownie i w przenośni), to raczej kojarzona z telewizją, prasą, radiem (gdzie nierzadko swą długością, formatem czy częstotliwością emisji uprzykrza odbiorcy możliwość […]

7 najpopularniejszych haseł reklamowych

7 najpopularniejszych haseł reklamowych

Język, jakim posługują się reklamy bywa równie barwny, jak twory i pomysły działu kreatywnego (wymyślone razem z zastępem copywriterów). Często słyszane slogany z dobrze wypracowaną oprawą audiowizualną sprzedają się same. Kiedy są chwytliwe, mogą przeniknąć do mowy potocznej, a nawet […]

CZARUJĄCA KAMPANIA BOŻONARODZENIOWA PRINTEMPS W PARYŻU

CZARUJĄCA KAMPANIA BOŻONARODZENIOWA PRINTEMPS W PARYŻU

W grudniu na paryskim bulwarze Haussmanna panuje zwykle wielkie poruszenie. Za winną tego stanu można by uznać przedświąteczną gorączkę, która zwykle ściąga do sklepów tłumy. W Paryskim domu mody Printemps kolejki ustawiają się jednak nie tylko do kas. Grudniowe show […]

Święta na mieście !

Święta na mieście !

Rozbłysły iluminacje, miasta wyglądają pięknie. Na ulicach jest bardzo świątecznie. W radio leci „last christamas…”, a reklamy wynurzają się z każdego kąta. W Polsce zwiastunem zbliżającego się Bożego Narodzenia jest świąteczna reklama Coca-Coli. Do tegorocznej kampanii Coca-Cola „Podaruj radość” nie mogło […]

10 przykazań w reklamie !

10 przykazań w reklamie !

nie kłam w przekazie; prawda zawsze wyjdzie na jaw, nie traktuj swojego Klienta jak Głupca, jeśli nie chcesz żeby był jednorazowy, bądź wiarygodny w swoim przekazie reklamowym, nie atakuj konkurencji, razem kreujecie dany segment rynku, nie obiecuj, jeżeli te […]