Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie
Gdzie się reklamować, by dotrzeć do odbiorców

Gdzie się reklamować, by dotrzeć do odbiorców

Chcesz, by Twoja marka była zauważona i rozpoznawalna? Umieść ją tam, gdzie się będzie liczyć – przed konsumentem! Reklama odgrywa istotną rolę we współczesnym życiu. Kształtuje postawy społeczne, wpływa na zachowanie klienta. Jako, że konsument musi dokonać wyboru, wyciągnąć wnioski […]

TOP 10 – reklamy Super Bowl 2016 !

TOP 10 – reklamy Super Bowl 2016 !

Super Bowl 2016 już za nami. Podczas tegorocznej 50. edycji tego najważniejszego wydarzenia sportowego emocji nie brakowało: zarówno, gdy mowa o meczu, jak i o emitowanych w przerwie reklamach. Chęć prezentacji swoich kampanii zadeklarowało prawie 50 marek z całego świata, […]

Uczta dla Reklamożerców

Uczta dla Reklamożerców

Czy lubisz reklamy? Odpowiedzi chyba nie zaskoczą, choć ostatnie badania pokazują, że Polacy mają do nich cieplejszy stosunek. Dlaczego? Dlatego, że reklamy ostatnich lat to często prawdziwe dzieła sztuki filmowej. Pobudzająca receptory słuchu muzyka, wymowna kolorystyka czy skojarzeniowa zabawa słowem […]

Cyfrowa reklama zewnętrzna !

Cyfrowa reklama zewnętrzna !

Rynek reklamy zewnętrznej w przeciwieństwie do innych segmentów promocji firm i produktów rejestruje stały, umiarkowany wzrost sprzedaży. Media outdoorowe weszły w okres stabilizacji. Zmiany idące w kierunku cyfryzacji nośników są powolne i nierównomierne, jednak ilość ekranów w przestrzeni publicznej wciąż […]

Reklamo, ratuj!

Reklamo, ratuj!

Montaż nośników LCD w komunikacji miejskiej to pomysł trafiony w 10. Prezentowany content jest świetnym rozwiązaniem dla wszystkich przemieszczających się, a zwłaszcza tych pokonujących duże odległości. Z całą pewnością informacje emitowane na monitorach to idealny „czasoumilacz” w podróży. Ekrany umiejscowione w […]

W podróży tylko kanapki z masłem – reklama w czasach PRL

W podróży tylko kanapki z masłem – reklama w czasach PRL

Reklama, jak każdy obywatel zauważył, to nieodzowny element naszego życia. Choć widoczna na każdym kroku (śmiem twierdzić, że dosłownie i w przenośni), to raczej kojarzona z telewizją, prasą, radiem (gdzie nierzadko swą długością, formatem czy częstotliwością emisji uprzykrza odbiorcy możliwość […]