Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie
Multimedialna reklama w przychodniach Medicover

Multimedialna reklama w przychodniach Medicover

Obecnie jednym z największych trendów w placówkach medycznych są reklamy na monitorach Digital Signage. Medicover a w jego ramach także przychodnie CM Damiana, przychodnie sieci MediPartner czy apteki Medicover oferują nośniki reklamowe dając reklamodawcom możliwość promowania swoich produktów. Nośniki w sieci […]

Jak ważny jest projekt reklamowy

Jak ważny jest projekt reklamowy

Liczne badania przeprowadzone przez specjalistów do neuronauki wykazały, że znaczący wpływ na odbiór spotu reklamowego przez konsumentów mają czynniki emocjonalne, niezwiązane z myśleniem racjonalnym. Jednak, by reklama stymulowała emocjonalnie, nie można zapomnieć o wymiarze technicznym, dzięki któremu dobry spot ma […]

Percepcja i obraz w komunikacji wizualnej

Percepcja i obraz w komunikacji wizualnej

Od markizy Coca-Coli w kiosku do nadciągającego billboardu Carrefour na ulicy, reklamy Toshiba vis-a-vis wejścia do metra i banerów z naprawą aut na murach i ścianach. Bezmiar komunikatów marketingowych to etapy codziennej podróży do pracy. Badania przeprowadzone przez brytyjski dziennik […]

Odkrywamy talenty – praktyczna lekcja reklamy

Odkrywamy talenty – praktyczna lekcja reklamy

W kwietniu mieliśmy przyjemność przeprowadzić warsztaty dla uczniów w zawodzie technik organizacji reklamy w Zespole Szkół Nr 3 im. 2 Armii Wojska Polskiego w Warszawie. Szkolenie odbyło się w ramach imprezy TYDZIEŃ ZAWODOWCA – PRAKTYCZNA LEKCJA REKLAMY. „Ile można zarobić […]

RADAR na OOH – nowość w pomiarze oglądalności

RADAR na OOH – nowość w pomiarze oglądalności

Tendencja rosnąca w ekosystemie lokalizacji danych: co to oznacza dla reklamy OOH ?! Wzrost ekosystemu lokalizacji danych: zmniejszanie przepaści pomiędzy światem cyfrowym a realnym. Rozejrzyj się. Bardzo prawdopodobne, że wokół zobaczysz cyfrowe szaleństwo i uzależnienie od smartfonów. Czego zaś może […]

Debiut reklamowy – Vegeta na ekranach LCD w tramwajach

Debiut reklamowy – Vegeta na ekranach LCD w tramwajach

W marcu na ekranach w transporcie publicznym zadebiutowały marki: Podravka oraz Vegeta. Działania te wpisują się w szerszy zakres aktywności skupiając się na promocji nowych produktów w portfolio obu marek. 15 sekundowe spoty emitowane są naprzemiennie na ekranach w autobusach […]