Bmedia - 艂adowanieBmedia - 艂adowanie

Blog o reklamie - skarbnica wiedzy - strona 10

Case Study: Sharp producent inteligentnego AGD

Case Study: Sharp producent inteligentnego AGD

Wielu Klient贸w szuka nowego sposobu na dotarcie do aktywnych konsument贸w, by jak najszybciej poinformowa膰 o swoich produktach i po prostu zwi臋kszy膰 sprzeda偶. Na udan膮 komunikacj臋 z potencjalnym Klientem sk艂ada si臋 wiele po艂膮czonych ze sob膮 element贸w, kt贸re decyduj膮 o skuteczno艣ci takich dzia艂a艅. 聽

Bezos leci w kosmos, a Adidas promuje Burkini, czyli bardzo kreatywne kampanie reklamowe

Bezos leci w kosmos, a Adidas promuje Burkini, czyli bardzo kreatywne kampanie reklamowe

Wraz z rozwojem nowoczesnego spo艂ecze艅stwa marketing sta艂 si臋 ogromnym i stymuluj膮cym przemys艂em. Teraz reklama pe艂ni nie tylko funkcj臋 stricte informacyjn膮, ale wykorzystuje r贸偶ne sposoby, by wypromowa膰 produkt, podnie艣膰 艣wiadomo艣膰 marki, wzbudzi膰 zainteresowanie wydarzeniem czy zwr贸ci膰 uwag臋 na powa偶n膮 kwesti臋.

鈽庯笍Reklama OOH skutecznym narz臋dziem dla kampanii rekrutacyjnych 馃敥鈿欙笍

鈽庯笍Reklama OOH skutecznym narz臋dziem dla kampanii rekrutacyjnych 馃敥鈿欙笍

Czasy, w kt贸rych warto艣ci i wizje firmy by艂 owiane aur膮 tajemnicy min臋艂y bezpowrotnie. Obecnie, by zapewni膰 motywacj臋 do pracy i przyci膮gn膮膰 najlepsze talenty, firma musi udowodni膰, 偶e posiada 艣wietny employer branding. St膮d te偶 budowanie marki pracodawcy powinno by膰 wpisane na sta艂e w inwestycj臋 firmy.

Jak budowa膰 zaufanie marki?

Jak budowa膰 zaufanie marki?

Pytanie: Czy moja marka jest godna zaufania i jak to zaufanie w艣r贸d klient贸w budowa膰 towarzyszy firmom niemal偶e podczas ca艂ego procesu dzia艂alno艣ci. Jest to bez ma艂a pytanie kluczowe. Je艣li konsumenci ufaj膮 danej marce, to i kupi膮 jej towary i us艂ugi. Co wi臋cej, potem nab臋d膮 je ponownie, a nawet stan膮 si臋 zwolennikami marki i b臋d膮 poleca膰 j膮 wszem i wobec. Zatem, jakie s膮 sposoby na budowanie zaufania marki w艣r贸d odbiorc贸w?

Prawo reklamy i promocji.

Prawo reklamy i promocji.

Reklama towarzyszy cz艂owiekowi od stuleci stanowi膮c obiekt zainteresowania nie tylko jej odbiorc贸w oraz specjalist贸w od marketingu, ale r贸wnie偶 prawnik贸w - reklama sta艂a si臋 na tyle wa偶nym elementem 偶ycia spo艂ecznego, 偶e wiele jej aspekt贸w regulowanych jest przepisami prawa.

Kampanie reklamowe, kt贸re przyczyni艂y si臋 do sukcesu firm

Kampanie reklamowe, kt贸re przyczyni艂y si臋 do sukcesu firm

O tym, 偶e reklama posiada si艂臋 i moc wp艂ywu na konsumenta, wiadomo nie od dzi艣. Dobry przekaz potrafi rozbawi膰, doprowadzi膰 do 艂ez, sk艂oni膰 do refleksji, a nawet spowodowa膰 zmian臋 opinii publicznej. Zatem, 艣wietna reklama to przede wszystkim nowe i 艣wie偶e spojrzenie na problemy spo艂eczno-gospodarcze, na kwestie kulturowe oraz zagadnienia historyczne. Dobrze zrobione kampanie reklamowe potrafi膮 skutecznie przyci膮gn膮膰 uwag臋 klienta, nak艂oni膰 do zakupu i zagwarantowa膰 (d艂ugoterminowy) sukces firmie.