Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

BE Media - widzimy się na mieście!

BE Media – widzimy się na mieście!


BE Media – widzimy się na mieście!

Reklamy mogą śmieszyć, bawić, wzruszać, wywoływać różne emocje.  Z punktu widzenia reklamodawcy ostatecznie ważne jest, by konsument stojący przed sklepową półką wybrał produkt z jego oferty, a niepochodzący od konkurencji. Dlatego kampania reklamowa musi skutecznie realizować stawiane przed nią cele – do tego przy jej realizacji niezbędne są kreatywność, doświadczenie i profesjonalizm.

WIELE RZECZY MAŁYCH STAŁO SIĘ WIELKIMI, TYLKO DZIĘKI ODPOWIEDNIEJ REKLAMIE – MARK TWAIN

O sile reklamy nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Odpowiednio wypromowany produkt, czy usługa potrafią odnosić sukcesy sprzedażowe i wpływać na rozpoznawalność marki. Biorąc pod uwagę konkurencję panującą praktycznie w każdej gałęzi biznesu, szansę na rozwój i utrzymanie się na rynku mają tylko te firmy, które inwestują w reklamę. Trudno jest jednak jednocześnie zarządzać przedsiębiorstwem, zajmować się sprawami urzędowymi i prowadzić skuteczne kampanie reklamowe we własnym zakresie, zwłaszcza jeśli chodzi o małe przedsiębiorstwa z ograniczonymi kadrami, bądź podmioty dopiero rozpoczynające swoją przygodę z biznesem. W efekcie wielu przedsiębiorców początkowo podejmuje samodzielne próby promowania swojej firmy, na przykład w mediach społecznościowych, czy w lokalnej prasie, jednak brak czasu oraz niewystarczające umiejętności na tym polu bardzo szybko zniechęcają ich do dalszej aktywności.

W działaniach reklamowych niezwykle ważne jest jednak, by prowadzić je w sposób przemyślany i konsekwentny, a przede wszystkim profesjonalny. Podejmowanie amatorskich, samodzielnych prób w tym zakresie, bez znajomości podstawowych zasad marketingu może prowadzić do nieodwracalnych w skutkach błędów, przekładających się na straty wizerunkowe i finansowe, a zatem mieć wpływ na funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa.

JEŚLI JEST COŚ, CZEGO NIE POTRAFIMY ZROBIĆ WYDAJNIEJ, TANIEJ I LEPIEJ NIŻ KONKURENCI, NIE MA SENSU, ŻEBYŚMY TO ROBILI I POWINNIŚMY ZATRUDNIĆ DO WYKONANIA TEJ PRACY KOGOŚ, KTO ZROBI TO LEPIEJ NIŻ MY – HENRY FORD

Przede wszystkim we własnej kreacji bardzo łatwo jest o pomyłkę – wystarczy niewłaściwie dobrana grafika, czy niefortunne hasło reklamowe, by osiągnąć efekt przeciwny od zamierzonego i zdegustować, urazić, bądź zbulwersować odbiorców. Oczywiście znajdą się osoby, które wyznają zasadę, iż nieważne jak mówią, ważne żeby mówili, jednak wzbudzanie kontrowersji i wywoływanie skandali w wielu dziedzinach biznesu po prostu się nie sprawdza. W dłuższej perspektywie marka powinna budzić bowiem zaufanie i pozytywne skojarzenia, zamiast prowokować – może to bowiem zniechęcać klientów (i partnerów biznesowych) do identyfikowania się z brandem i w efekcie spowodować, że znajdą innego dostawcę.

Poza tym, prowadząc kampanię reklamową we własnym zakresie w wyniku niewiedzy, bądź przez nieuwagę łatwo jest  nawet nieświadomie naruszyć obowiązujące przepisy, narażając się tym samym na odpowiedzialność prawną. Wbrew pozorom nie jest to takie trudne – wystarczy na przykład wykorzystać do swojego przekazu reklamowego pobrane z sieci zdjęcie, bądź grafikę bez wykupienia stosownej licencji na używanie, by ściągnąć na siebie gniew autora. Poza tym obowiązujące ustawy wprowadzają szereg ograniczeń jeśli chodzi o reklamowanie niektórych produktów, bądź usług – zaś ich nieznajomość zgodnie z zasadą ignorantia iuris nocet nie zwalnia z obowiązku ich przestrzegania.

Realizacja kampanii reklamowej we własnym zakresie może skutkować również błędnym określeniem celów kampanii, a tym samym niewłaściwym doborem mediów reklamowych, co w efekcie wygeneruje koszty, jednak nie przyniesie pożądanych efektów.

W związku z tym, by uniknąć ryzyka błędów i pomyłek we własnych działaniach promocyjnych warto nawiązać współpracę z profesjonalną agencją, która na co dzień zajmuje się realizacją skutecznych kampanii reklamowych. Przytoczone wyżej stwierdzenie dotyczące outsourcingu autorstwa Henry’ego Forda z 1923 roku, pomimo upływu niemal 100 nadal jest niezwykle aktualne i z całą pewnością znajduje zastosowanie także w odniesieniu do usług reklamowych. Zlecenie realizacji kampanii reklamowej doświadczonej agencji pozwala reklamodawcy koncentrować się na prowadzeniu firmy, zamiast tracić czas i pieniądze na nieskuteczne działania, które na dodatek mogą wpędzić go w kłopoty.

GDY JUŻ DOSTANIEMY SIĘ NA SZCZYT, UPEWNIJMY SIĘ, ŻE RYNEK O TYM WIE – JACK TROUT

Zwłaszcza, że budowanie firmy to niezwykle żmudny i pracochłonny proces, wymagający od właściciela determinacji, konsekwencji i wytrwałości w dążeniu do celu. Dlatego jeśli promocja nie była priorytetem na początkowym etapie działalności, to warto pomyśleć o reklamie, kiedy firma osiągnie już stabilną pozycję na rynku. Biorąc pod uwagę, iż praktycznie żadne przedsiębiorstwo nie jest w stanie funkcjonować bez klientów, działania reklamowe powinny stanowić obowiązkowy element strategii rozwoju każdej firmy.

Niezwykle owocna może być w tym zakresie współpraca z agencją reklamową BE Media specjalizującą się w reklamie zewnętrznej i ambientowej. Jest to rodzaj reklamy, która kierowana jest ze swym przekazem do konsumentów przebywających poza domem. Nośniki reklamowe znajdują się wszędzie tam, gdzie występują duże skupiska ludzi – w autobusach, tramwajach, pociągach, dworach, przychodniach medycznych, kompleksach biurowych, na uczelniach wyższych, a nawet paczkomatach czy sklepach.

BE Media to kreatywny, doświadczony zespół ludzi zaangażowanych w swoją pracę  – media planerów, programistów, grafików i projektantów. Setki kampanii reklamowych i liczne grono zadowolonych klientów.  Wszystko to sprawia, że agencja  z sukcesami realizuje kampanie reklamowe od A do Z – buduje strategię działania, opracowuje koncepcję graficzną oraz tworzy spoty reklamowe, które przyciągają uwagę i zainteresowanie odbiorców. Rekomendowane media każdorazowo uwzględniają charakter produktu, bądź usługi, tak by możliwie skutecznie trafić do grupy docelowej.  Nośniki są nowoczesne i umiejscowione w atrakcyjnych lokalizacjach, przyciągających każdego dnia tysiące osób.

Realizacja działań reklamowych to z pozoru proste zadanie – wydawać by się mogło, że wystarczy powiedzieć światu o swoim istnieniu, by zwiększyć zasięgi i sprzedaż. Jednak skuteczność kampanii oraz budowa przy jej pomocy wizerunku marki zależy w dużej mierze od tego komu i w jaki sposób  pokaże się reklamodawca. Wystarczy błędnie wytypować grupę docelową, niewłaściwie dobrać media, czy zaprezentować przekaz, który wzbudzi kontrowersje, by zamiast pozyskania nowych klientów i umocnienia swojej pozycji na rynku stracić pieniądze i latami odbudowywać nadszarpnięty wizerunek. Dlatego w działaniach reklamowych najlepiej zdać się na profesjonalną i fachową obsługę i przekazać ich realizację w ręce zespołu BE Media!

BE Media

Zajmujemy się kompleksową obsługą i realizacją kampanii reklamowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu doskonale wiemy, gdzie szukać Twoich potencjalnych klientów i jakich środków użyć, by osiągnąć zamierzony cel. Opracujemy i stworzymy dla Ciebie najlepszą koncepcję reklamową, którą następnie wdrożymy i zrealizujemy, dbając przy tym o najmniejszy szczegół.