Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

BE Media – podsumowanie 2016 roku!

BE Media – podsumowanie 2016 roku!


BE Media – podsumowanie 2016 roku!

Koniec każdego roku to czas zestawienia dotychczasowych działań, czas bilansu, wniosków oraz planów na rok kolejny. Jest to okres, w którym analizujemy przeprowadzone projekty i koncepcje. Sumujemy nasze sukcesy oraz zastanawiamy się, co moglibyśmy zrobić jeszcze lepiej… 

Rok 2016 to niewątpliwie najlepszy rok w naszej Agencji Reklamowej, rok szczególnie pracowity i dlatego kończymy go z wieloma sukcesami na koncie.

  • BE MEDIA i KAMPANIE REKLAMOWE

W mijającym roku: zrealizowaliśmy rekordową ilość kampanii reklamowych. Wygraliśmy ponad 20 przetargów reklamowych. Nasze portfolio powiększyło się o kilkudziesięciu nowych Klientów. Pozyskaliśmy nowych Partnerów do współpracy. Nasza oferta zwiększyła się o kolejne sieci reklamowe, które reprezentujemy na wyłączność sprzedaży agencyjnej lub są naszymi autoryzowanymi sieciami.

  • BE MEDIA PR i CONTENT MARKETING

W roku 2016 pojawiliśmy się w prasie ponad 50 razy z naszymi artykułami, wywiadami i case’ami, dotyczącymi stricte reklamy oudoor, reklamy digital, jak i szeroko pojętej branży marketingowej. Po raz pierwszy w Polsce zwróciliśmy szczególną uwagę na kwestię neuromarketingu, czyli zastosowania zasad neurologii do badań marketingowych w obszarze reakcji emocjonalnej, poznawczej i stymulacji wzrokowo-słuchowej na bodźce marketingowe oraz aktu komunikacji konsumenta z rynkiem.

  •  BE MEDIA i DZIELENIE SIĘ WIEDZĄ

Rok 2016 to również okres dzielenia się doświadczeniem i wiedzą. Nie tylko wzięliśmy udział w kilkudziesięciu ważnych konferencjach, targach branżowych i kongresach, lecz również, w odpowiedzi na zaproszenia, wizytowaliśmy placówki oświatowe. Praktyczne wskazówki dotyczące rynku reklamy i pracy w agencji reklamowej przekazywaliśmy uczniom szkół kształcących w zawodzie technik organizacji reklamy.

  • BE MEDIA i ZESPÓŁ PRACOWNIKÓW

Mijający rok to dla Be Media zmiany lokalizacyjne i kadrowe. Przenieśliśmy się do nowej siedziby, nowe otoczenie wywarło bardzo pozytywny wpływ zarówno na nasz zespół, jak i na naszych Klientów. Powiększyliśmy naszą drużynę – do zespołu dołączyli kolejni Specjaliści.

  • BE MEDIA i PLANY NA ROK 2017

Nieskromnie powiemy, że mamy bardzo dużo ambitnych planów na 2017 rok.

Mamy wspaniały zespól ludzi, którzy kochają to co robią, a efektem wspólnej pracy jest mnóstwo zabudżetowanych kampanii na 2017 rok! Z całą pewnością w 2017 r. będziemy kontynuować nasze badania dotyczące reakcji emocjonalnej na reklamę digital OOH. Planujemy także powiększenie zespołu, pozyskanie nowych Klientów oraz kontynuację dotychczasowych działań.

Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do naszego sukcesu. Dziękujemy za wspaniały 2016 rok i życzmy wszelkiej pomyślności w 2017 roku.

BE Media

Joanna Pełech-Mikulska

Charyzmatyczna manager działu kreatywno-klienckiego agencji BE Media. Absolwentka ekonomii, politologii oraz zarządzania. Autorka wielu publikacji z zakresu reklamy, marketingu oraz perswazji w komunikacji. Od zawsze związana z marketingiem, a przede wszystkim z kreatywną reklamą zewnętrzną. Pierwsze kroki zawodowe stawiała w działach marketingu w Stanach Zjednoczonych, gdzie odbywała 2 letni staż absolwencki. Po powrocie do Polski pracowała w polskim oddziale amerykańskiej firmy technologicznej, gdzie odpowiedzialna była za bieżące kontakty firmy z polskimi mediami i kluczowymi partnerami handlowymi. Autorka tekstów oraz podróżniczka z zamiłowaniem do śpiewu, która hołduje zasadzie, że do sukcesu nie ma drogi na skróty.