Baza Wiedzy - strona 5
Skuteczna reklama back to school
Zwiększenie rozpoznawalności marki przekłada się bezpośrednio na wzrost jej przychodów, dlatego działania marketingowe, w tym reklama, są nierozłącznym elementem każdej gałęzi przemysłu i handlu. Początek roku szkolnego to jeden z najgorętszych okresów dla wielu branż.
Jak w skuteczny sposób można reklamować się na paczkomacie Inpost?
Paczkomaty InPost z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Możliwość odbioru przesyłki o każdej porze sprawia, że na usługę Paczkomatu decyduje się nawet 80% internautów robiących zakupy w sieci. Nie dziwi zatem fakt, iż zainteresowali się nimi także reklamodawcy, których celem jest zwiększenie rozpoznawalność swojej firmy, a tym samym również wzrost zysków płynących z prowadzonej działalności.
Reklama medyczna, czyli jak legalnie promować usługi medyczne i produkty lecznicze
Działania reklamowe stanowią nieodłączny element współczesnych biznesów - bez odpowiedniej promocji trudno dziś o pozyskiwanie nowych klientów. Jednak nie wszystkie branże mają swobodę w kształtowaniu kampanii reklamowych – w przypadku niektórych sektorów reklama jest regulowana przez prawo. Jedną z grup zawodowych objętych zakazem reklamy jest środowisko medyczne.
Jak stworzyć skuteczną strategię reklamową Digital Signage?
Digital signage to świetne narzędzie marketingowe, pod warunkiem, że zostanie połączone z dobrą lokalizacją i ciekawą strategią. Bez pomysłu na kreację, DS. będzie stanowiło stertę elektrośmieci – monitorów i przekaźników oraz obsługującego je oprogramowania.
Dynamiczna iluminacja na wieży Warsaw Spire – dla tych, którzy mierzą wyżej
Reklama zewnętrza nie musi być nudna i szablonowa – nowy, niespotykany dotąd w naszym mieście wymiar realizacji kampanii reklamowych umożliwia iluminacja na fasadzie Warsaw Spire - jednego z najwyższych budynków w Warszawie.
Reklama w mieście Kraków wczoraj i dziś
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu – nie sposób się z tym nie zgodzić, dobrze zaplanowana, przemyślana i skuteczna kampania reklamowa potrafi sprzedać praktycznie wszystko. W zależności od potrzeb klienta kampania może mieć zasięg globalny lub być kierowana do wybranej społeczności lokalnej. Jak może zatem wyglądać kampania w przestrzeni miejskiej Kraków?