Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Baza Wiedzy - strona 4

Zalety reklamy zewnętrznej

Zalety reklamy zewnętrznej

Czy zastanawialiście się kiedyś jak wyglądałby świat bez reklam? Dziś nawet trudno wyobrazić sobie scenariusz, w którym pewnego dnia budzimy się w rzeczywistości pozbawionej przekazów marketingowych. Nie ma co się dziwić, bowiem reklama towarzyszy człowiekowi praktycznie od zawsze. Już pradawni kupcy próbowali wyróżnić się w jakiś sposób na tle konkurencji, oznaczali zatem swoje kramy i sklepy, wykorzystując do tego różnego rodzaju afisze, szyldy, czy neony, które rozświetlały miejską przestrzeń i miały na celu przyciągnięcie uwagi przechodzących obok osób.

Konsument w ruchu, czyli jak trafiać z reklamą do osób spędzających czas poza domem

Konsument w ruchu, czyli jak trafiać z reklamą do osób spędzających czas poza domem

Reklama dla swej skuteczności musi podążać za odbiorcą, tak by utrwalać w nim świadomość promowanej marki i kształtować jego preferencje zakupowe. Jedną z form efektywnego przekazu jest reklama out of home, czyli OOH, kierowana do osób znajdujących się poza domem, do których nie docierają inne rodzaje mediów.

Skuteczna kampania reklamowa w EDU TV

Skuteczna kampania reklamowa w EDU TV

Studenci stanowią silną grupę nabywczą, do tego mogą okazać się lojalnymi klientami, kontynuującymi swe wybory zakupowe również na dalszych etapach życia – warto zatem kierować do nich przekazy reklamowe.

Strategia reklamowa na nośnikach digital signage

Strategia reklamowa na nośnikach digital signage

Reklama to must have praktycznie każdego współczesnego biznesu. Dlatego planując strategię reklamową warto zadbać, by kampania była nie tylko skuteczna, ale również atrakcyjna z punktu widzenia jej odbiorców. Tak jak reklama na nośnikach digital signage.

Reklama w biurowcach doskonałym sposobem na komunikację ze środowiskiem biznesowym

Reklama w biurowcach doskonałym sposobem na komunikację ze środowiskiem biznesowym

Nowoczesne biurowce stanowią nieodłączny element krajobrazu większości dużych miast – oferują przestrzeń na siedziby firm i instytucji, zapewniają tysiące miejsc pracy oraz dostarczają rozrywkę i miejsce na spotkania biznesowe oraz towarzyskie. W związku z tym stanowią doskonałe medium reklamowe.

Czy można reklamować się na paczkomatach Allegro?

Czy można reklamować się na paczkomatach Allegro?

Z paczkomatów korzysta do 80% internautów zamawiających produkty w sieci. Wszyscy cenią sobie elastyczność tego rozwiązania, polegającą na możliwości odbioru paczki o każdej porze dnia i nocy, a także bezpieczeństwo wynikające z braku podawania szczegółowych danych zamieszkania.