Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Baza Wiedzy - strona 3

Miejsce na Twoją reklamę – propozycja dla firm!

Miejsce na Twoją reklamę – propozycja dla firm!

Plakaty w komunikacji miejskiej, tablice LED, a może reklamy umieszczone na paczkomatach? To zaledwie kilka z nowoczesnych, nietuzinkowych, nienachalnych, i – co najważniejsze – skutecznych nośników reklamowych. Stanowią one idealną formę promocji dla firm – docierają do szerokiego grona odbiorców, przykuwają uwagę i nie odstraszają pretensjonalnością, z którą często kojarzone są tradycyjne przydrożne afisze.

Nowoczesny marketing – czyli jakie formy reklamy w przestrzeni miejskiej są obecnie na topie?

Nowoczesny marketing – czyli jakie formy reklamy w przestrzeni miejskiej są obecnie na topie?

Nowoczesna reklama to nie tylko ta funkcjonująca w internecie, ale również zewnętrzna, obecna w przestrzeni publicznej. I choć większości z nas kojarzy się z brakiem estetyki, zakłócaniem miejskiego krajobrazu i mało atrakcyjnym przekazem, coraz częściej przybiera atrakcyjne, przykuwające uwagę odbiorców formy. Imponujące iluminacje, oryginalne murale czy nietypowe banery umieszczone na autobusach oraz tramwajach to rozwiązania, na które z pewnością warto się zdecydować. Niepowtarzalne i unikatowe kampanie skutecznie odczarowują zakorzeniony w naszej pamięci obraz podartych plakatów i billboardów opatrzonych bezsensownymi sloganami.

Ile kosztuje reklama na billboardach i tablicach. Czy warto w nią inwestować?

Ile kosztuje reklama na billboardach i tablicach. Czy warto w nią inwestować?

Billboard to nośnik reklamowy, który – wbrew temu, z czym jest kojarzony – nie jest wynalazkiem XX wieku. Jego historia rozpoczęła się już w 1835 roku, kiedy to w Nowym Jorku zawisł pierwszy tego typu plakat o powierzchni 4,65 m² . Z biegiem lat, wygląd reklam na billboardach znacząco się zmienił. Dzisiaj są one dostępne w wielu formatach do wyboru, znajdują się w rozmaitych miejscach, a także mogą być wzbogacone o dodatkowe, obligatoryjne i przykuwające uwagę elementy, na przykład oświetlenie.

Ile kosztuje reklama przy drogach i czy warto w nią inwestować?

Ile kosztuje reklama przy drogach i czy warto w nią inwestować?

Wyjazd na weekend, wakacyjna podróż, szybki wypad za miasto, codzienna droga do pracy czy szkoły – w każdym z tych przypadków, jadąc samochodem czy autobusem, mijasz reklamy przy drodze. Niektóre z nich przykuwają Twój wzrok, inne wręcz przeciwnie. Jedne są czytelne, dobrze zaprojektowane i nietuzinkowe, drugie nudne i odpychające. Jeśli zastanawiasz się nad zainwestowaniem w przydrożne banery i plakaty, przeczytaj nasz poradnik.

Reklama natywna

Reklama natywna

Jak w czasach, w których jesteśmy z każdej strony bombardowani treściami reklamowymi, skutecznie dotrzeć do odbiorcy? Jak wzbudzić jego ciekawość, a nie irytację? Jak zbudować trwałą relację opartą na zaufaniu? Dobrym sposobem na rozwiązanie któregokolwiek z powyższych problemów może być na przykład specjalny artykuł natywny.

Ekologiczne opakowania wielokrotnego użytku InPost

Ekologiczne opakowania wielokrotnego użytku InPost

InPost wyszedł z innowacyjnym pomysłem ekologicznych opakowań wielokrotnego użytku. To całkiem interesująca opcja, która z pewnością przypadnie do gustu wielu z użytkowników paczkomatów – zarówno tych korzystających z nich na co dzień, jak i tych, którzy odwiedzają je wyłącznie okazyjnie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego nieszablonowego projektu, zapraszamy do lektury!