Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Nowy pakiet mediów⚕️SMART HEALTH MEDIA

Nowy pakiet mediów⚕️SMART HEALTH MEDIA


Nowy pakiet mediów⚕️SMART HEALTH MEDIA

Na początku roku wprowadziliśmy nowy pakiet mediów⚕️SMART HEALTH MEDIA – kompleksowe i innowacyjne rozwiązanie reklamowe zaprojektowane specjalnie z myślą o sektorze farmaceutycznym i medycznym. Pakiet ten łączy klasyczne nośniki reklamowe z dynamicznymi formatami DOOH (Digital Out of Home) oraz możliwością samplingu produktów, co pozwala na budowanie bardziej angażującej i skutecznej komunikacji z odbiorcami.

⚕️SMART HEALTH MEDIA to precyzyjnie zaprojektowany media pack, który odpowiada na potrzeby komunikacji w miejscach, gdzie przebywają pacjenci, lekarze, farmaceuci oraz personel medyczny. Dzięki połączeniu tradycyjnych metod z nowoczesnymi technologiami, nasze kampanie skutecznie docierają do odbiorców w miejscach, gdzie podejmują oni ważne decyzje zdrowotne. Realizujemy kampanie w przychodniach, aptekach i innych punktach medycznych, obejmując zarówno działania komercyjne, jak i edukacyjne, społeczne oraz dedykowane materiały promocyjne.

Zgodnie z raportem BioStat®, skuteczna komunikacja w sektorze zdrowia opiera się na łatwym i bezpośrednim dostępie do informacji w miejscach, gdzie pacjenci faktycznie przebywają. ⚕️SMART HEALTH MEDIA odpowiada na te wyzwania, oferując rozwiązania, które nie tylko edukują i wspierają świadomość zdrowotną, ale również budują rozpoznawalność marek oraz wspomagają realizację ich celów biznesowych.

Smart Health Media

Nasze rozwianie definiuje nową jakość komunikacji w sektorze farmaceutycznym i medycznym. Sprawdź, czym są ⚕️SMART HEALTH MEDIA i jak skutecznie wzmacniają komunikację Twojej marki!

Wypełnij formularz i skorzystaj a darmowej wyceny i konsultacji.

Joanna Pełech-Mikulska

Charyzmatyczna manager działu kreatywno-klienckiego agencji BE Media. Absolwentka ekonomii, politologii oraz zarządzania. Autorka wielu publikacji z zakresu reklamy, marketingu oraz perswazji w komunikacji. Od zawsze związana z marketingiem, a przede wszystkim z kreatywną reklamą zewnętrzną. Pierwsze kroki zawodowe stawiała w działach marketingu w Stanach Zjednoczonych, gdzie odbywała 2 letni staż absolwencki. Po powrocie do Polski pracowała w polskim oddziale amerykańskiej firmy technologicznej, gdzie odpowiedzialna była za bieżące kontakty firmy z polskimi mediami i kluczowymi partnerami handlowymi. Autorka tekstów oraz podróżniczka z zamiłowaniem do śpiewu, która hołduje zasadzie, że do sukcesu nie ma drogi na skróty.